Popraskané žilky na nohách v 22. týždni

lulura
2. júl 2015

Ahojte baby. Chcem sa opytat ako sa da predist praskaniu ziliek na nohach. Som v 22tt a vcera kukam na koleno a cele modre.doteraz som pribrala 9kg,som denne na nohach,pracujem ako casnicka. Uz par rokov mam "ruzicu" na stehne ale to modre koleno ma vylakalo. Mam bezat k lekarovi alebo je daka masticka?

kiki68
2. júl 2015

nijako, zial je to jednak tou pracou co vykonavas, cize jedine sa hodit na rizikove a PN, ale hlavne je to hormonalne v tehu. Plus je teplo, leto takze dalsi faktor k tomu. Budes to riesit po porode laserom. Neboj spravia to krasne. Budes mat nohy ako predtym. Mne sa to tiez spravilo hormonalne, ja to mam od utleho veku, v tehu urcite skoncim ako mramorova socha krasne zilkovana, potom zase laser. Co uz...
Lekari mi povedali,ze keby sa to robi na tvari,tak je to horsie,ze tam sa musi na podrobnejsie vysetrenia, inak sa to berie ako kozmeticka vada, max poslu na cievne na kontrolu. Co som ja bola a povedali mi, laser alebo sa s tym zmierit. Skusili mi na dvoch miestach robit sklerotizaciu injekciou,ale vysledok hrozny.

regina8
2. júl 2015

@kiki68 a kolko ťa vyšiel laser a kde ti to robili ??? ... ja mám tiež nohy samé metličky ale my to máme dedičné 🙂

mizu89
2. júl 2015

@kiki68 aj mna by zaujimala cena 🙂 ja som pracovala ako cukrarka tiez stale na nohach a zilky mam asi od svojej 20tky ako som zacala pracovat.a zbavit voooobec ani maste nepomahaju ☹

kiki68
2. júl 2015

@regina8 ULK, je to na viac sedeni, zalezi aky mas rozsah toho. Vies je ine,ked si cela ako mramor a je ine ked mas nieco na stehne a lytku. Vtedy to vyjde o dost menej, cize sa zmestis do par desiatok eur.