Očkovanie v tehotenstve

hannah65201
10. jún 2024

Dobrý deň , moje meno je Anna Obrcianová a som študentka tretieho ročníka Pôrodnej asistetncie na Prešovskej univerzite v Prešove. Milé mamičky ,chcela by som Vás poprosiť o vyplnenie dotazníka k mojej bakalárskej práci na tému, Postoj tehotných žien ku očkovaniu proti Covid-19 v tehotenstve.Tento dotazník je súčasťou výskumného projektu , ktorým sa snažíme lepšie porozumieť obavám, znalostiam a skúsenostiam tehotných žien v súvislosti s očkovaním proti Covid-19. Dotazník je anonymný a všetky získané údaje budú použité výhradne na účely výskumu v bakalárskej práci. Dotazník má 13 otázok a jeho vyplnenie Vám zaberie približne 10 minút. Pri vyplňovaní otázok je možnosť vybrať viacero odpovedí či dopísať k odpovedi svoju vlastnú odpoveď. Vopred Vám ďakujem za Váš čas a ochotu prispieť k tomuto výskumu.
Link na dotazník :
https://www.click4survey.sk/s4/61130/e9299c41

dadka1997
10. jún 2024

Vyplnené. Otazka č.12 ma síce pisane, viac možností, ale dá sa iba jedna

hannah65201
autor
11. jún 2024

@dadka1997 ďakujem veľmi pekne za vyplnenie aj upozornenie idem to napraviť 🙂

e1i
11. jún 2024

@hannah65201 vyplnila som,aj ked 3.davku som mala mesiac pred ket (tehotenstvo po ivf) a tyzden po porode som dostala covid,tak na dalsie som nesla. A presne po roku 2.x covid

hannah65201
autor
11. jún 2024

@e1i ďakujem veľmi pekne , môžem ešte otázku ?mali ste pocit že máte lepší priebeh ochorenia keď ste boli očkovaná ?

e1i
11. jún 2024

@hannah65201 ano. Nasi mali hned v tej prvej vlne a mama bola 3t odpisana. Ja len 2 dni teplotu a 3t som kaslala. Kasel bol najhorsi,bola som po sekcii

Tehotenský newsletter

Každý týždeň dostaneš najdôležitejšie info do e-mailu

Zisti viac o svojom tehotenstve: Tehotenstvo týždeň po týždni. Nepoznáš týždeň tehotenstva? Vypočítaj si ho v Tehotenskej kalkulačke.


Alebo si prečítaj, ako prebiehajú jednotlivé mesiace tehotenstva.
Modrý koník ti poradí v každom trimestri.