Ahojte, chcela by som Vás poprosiť o názor. Som v 24 tt, pracujem ako účtovníčka. Za posledné cca 2 mesiace sa do budovy dostali myši. Občas sme nejakú zahliadli na chodbe, bolo to nepríjemné, ale nejako som to velmi neriešila. Pred vyše týždňom som však vyberala doklady zo skrine a našla na nich myšacie výkaly a asi som sa ich nevedomky aj dotkla. Začala som sa báť, či som sa nemohla niečim nakaziť (či už dotykom, alebo celkovo pobytom v tom prostredí - bohvie, kde všade sa myši dostali) Pred odchodom som potrebovala usporiadať práve doklady, pri ktorých som našla trus. Myslíte, že to môžem dokončiť, či to radšej nechať tak?Mám radšej čím skôr z práce odísť? Plánovala som ísť až v polovici februára... Dakujem
tak mysi nie su nic moc, ked cosi ide robit a nevies co tam je,tak radsej chirurgicke rukavice. Ako asi by sa nemalo nic stat,ale predsalen...a zamestnavatel nech si tei mysi riesi, bo nam na katedre sezrali fotopapier mrchy hnusne! jasne,ze to pohryzlo tie najlepsie papiere...aspon vieme od coho je je titul kancelarska krysa, sem tam doslovny 😀
Každý týždeň dostaneš najdôležitejšie info do e-mailu
Zisti viac o svojom tehotenstve: Tehotenstvo týždeň po týždni. Nepoznáš týždeň tehotenstva? Vypočítaj si ho v Tehotenskej kalkulačke.
Alebo si prečítaj, ako prebiehajú jednotlivé mesiace tehotenstva.
Modrý koník ti poradí v každom trimestri.
Zisti viac o prvom trimestri.
Zisti viac o druhom trimestri.
Zisti viac o treťom trimestri.
Ako sa zisťuje pohlavie dieťaťa?
Dôležité je absolvovať rôzne vyšetrenia v tehotenstve.
Oplatí sa absolvovať 3D ultrazvuk alebo 4D ultrazvuk?
A ako prebiehajú screeningy v 1. a v 2. trimestri?
Aké môžu nastať problémy v tehotenstve?
@alenocka18 samozrejme mysacim vykalom sa treba co mozno vyhnut....ja uz len z pocitu ze fuj by som radsej ostala doma mimo tych priestorov.