Ahoj ....picham si fraxiparin ale už si ho pomalí nemám kam pichať. Všade mam veľké hrče bolestivé....pich sa do ramien a stehien. Je nejaký krém či niečo čo tie hrce rozpustí....dnes som sa pichla do ramena a doslova mi vystreko fraxiparin aj krv dosť ma to zarazilo....
Nejaký krém z lekárne na tie hrče si kúp. Brucho? Tam sa bojíš pichat?
@larinka552 skúšala som ale hrozne sa mi to hnusi....
Do brucha je to práveže najlepšie. Kožná riasa sa nájde a podľa mňa to nie je ani také "bolestivé "
Ja som si pichanie do brucha a ked som ho už mala priveľké tal do stehien
Najskor to bude nespravnou technikou aplikacie. Aj ja som mala najskor modriny a hrce, kym som sa naucila ako spravne pichnut.
Do 5. mesiaca tehotenstva som pichala do brucha, je tam najviac tuku, cize idealne miesto. Od 5. mesiaca picham do vrchnej casti stehien.
@nmoso26 picham si clexane, to je podobné, tiež do stehien 🙂 podľa mňa máš zlu techniku keď také sa ti robí. Tiež študujem za zdravotnú sestru;).urobíš koznu riasu, držíš ju, pichnes a ešte keď je ihla dnu ale už si aplikovala všetko čo bolo v injekcií , riasu pustíš a tak vyberieš ihlu. Nemasirovat nechať tak.... malo by to byt ôk...mne sa urobí keď tak iba taka mala bodka a neboli to, neopúcha 🙂
@nmoso26 ja som si pichala do stehien a do ramien, striedala som, zatiaľ sa hrče trošku zmenšili. Posledné 2 mesiace tehotenstva som bola hospitalizovaná a pichali mi iba do ramien. Mala som také modriny a hrče, že už nebolo kde pichať. Čiže to nemusí byť nesprávnou technikou pichania.
nema ti ist krv, ani ostavat hrce 🙈 pichas si to tympadom zle. a vyssie ti dobre radia - najlepsie je pichat do brucha
Každý týždeň dostaneš najdôležitejšie info do e-mailu
Zisti viac o svojom tehotenstve: Tehotenstvo týždeň po týždni. Nepoznáš týždeň tehotenstva? Vypočítaj si ho v Tehotenskej kalkulačke.
Alebo si prečítaj, ako prebiehajú jednotlivé mesiace tehotenstva.
Modrý koník ti poradí v každom trimestri.
Zisti viac o prvom trimestri.
Zisti viac o druhom trimestri.