Čo to môžu byť za vyrážky?

6. feb 2022

Dievčence čo to môžu byť za vyrážky ? Som tehotná 30 TT mám to už asi dva týždne nesvrbia, nebolia nič len keď si na to dám propolis trošku zastipu nič viac , pleť mám katastrofálnu v tomto tehotenstve nikdy som nemala vyrážky ani v puberte zato teraz mám aj na čele a toto ma dosť znepokojuje čo to môže byť vďaka

dskjhfdlkdjhl
6. feb 2022

nemas to z respiratora?

autor
6. feb 2022

Veľmi ho nenosím som doma na PN jedine do obchodu

lindous
6. feb 2022

Podľa mňa hormonálne akné (u mňa presne takto vyzeralo, keď bolo najhoršie, tiež hlavne na brade), ale nie som odborník..

dskjhfdlkdjhl
6. feb 2022

Ja som to napisala najma preto, ze to mas na brade a mne (a to nie som ani nahodou tehotna) sa nieco podobne vyrobilo z respiratora. Ale v tehotenstve su hormonalne zmeny, takze tam je mozne vselico. Ja som v tehostenstve mala uplne strasny ksicht, take vyrazky som nemala nikdy predtym, ani potom.

barborka106
6. feb 2022

A nezjedli ste niečo, čo vám nesadlo? Takmer vždy zato môže strava a hormóny. 🙂

autor
6. feb 2022

Nie stále len to isté jem , pred cca ale dvoma troma týždňami bol drobec chorý mal sople asi dva týždne muž bolesť hrdla a ja mávam časté herpesy ale herpes takto som ešte nemala

pavana46
6. feb 2022

Ja som to mala tiež a celé tehotenstvo. Porodila som a vyrážky zázračné zmizli. Občas počas kojenia sa ešte nejaká objavila, ale teraz je to už ok. Takže podľa mňa sú to hormóny.

autor
6. feb 2022

A aj vás stipali keď ste si na nich niečo dala ? Lebo ja keď dám propolis tak to páli stipe plus má odrádzajú tie pľuzgieriky tam

autor
6. feb 2022

Dobre je to asi herpes lebo som si dala na to zubnú pastu a myslela som že zomriem ako to bolelo

noami12
6. feb 2022

Na brade väčšinou sa robia vyrážky keď je gynekologický problém. Aj mne sa tak spravili a nevedela som sa vôbec toho zbaviť, no potvrdil sa aj gyn problém

sona_98
7. feb 2022