S ktorým online programom na cvičenie ste mali najlepšie výsledky?

3. nov 2024

Rozhodujem sa medzi Fitlaviou a Janym Landlom. Nie som úplne začiatočník.

ssimusska
3. nov 2024

Aké vysledký očakávaš? Chceš schudnúť? Alebo len spevniť??

taktotedanie
3. nov 2024

Ja som vela chvaly pocula na fitlaviu, jedalnicek vraj super, potraviny dostupne aj v obyc kauflande nemusi clovek objednavat na eshopoch a lietat po obchodoch so zdravou vyzivou, na cviceni si clovek nezoderie menisky v kolenach 😂 a mali zienky uspech..

evicka69
3. nov 2024

Ahoj, ja mám už 4 roky zaplatený program s Janym Landlom. Za mna je to skvely trener, nikdy s nim nie je nuda, teraz mal napriklad haloweensky strasidelny tyzden, vsetci treneri v maskach. Rozprava vtipky, povzdbudzuje na dialku, naozaj je skvely. Kazdy den zacina rano rannou mobilitou na natiahnutie, toto je uplne skvela 10 minutovka, potom cvici nazivo a vecer vzdy nejaka trenerka. Vsetky su skvele. Ja svicievam vecer, ked pridem z prace, vytiahnem si workout z archivu a dam si do tela. Keby som cvicila poriadne, tak mam aj vysledky, ale cvicim tak 2x do tzydna. No aj tak mam stihlejsie telo, pevnejsie paze, nohy, zadok sa zdvihol🙂
Mala som aj Fitlaviu, ale pre mna to bolo nudne....
U janyho mam vsetko v archive, za tie 4 roky tam mam 2 600 videí, keby som chcela, môžem si vybrať. V lete cvičil vonku, vždy na nejakom peknom mieste na Slovensku.
Keď som začala s ním cvičiť, nevládala som, mala som chuť ho vypnúť, ale premohla som sa a teraz to ide super. Má aj jógu, bola aj tvárová jóga, vždy v nedeľu varí s Alicou Andrášikovou naživo nejaké jedlo, dá sa dokúpiť aj jedálniček. Za mňa je Jany super, vždy má dobrú náladu a pôsobí veľmi pozitívne. Aj ostatné trénerky.

autor
3. nov 2024

@ssimusska aj schudnúť

biba_18
3. nov 2024

a skúšobne sa nedá? a fitshaker napr. prečo nie?

modrykolibrik
3. nov 2024

Ja som cvicila s fitshakerom a za 3 mesiace som schudla z 80 na 60

taktotedanie
3. nov 2024