Neuvedomovanie si obezity

11. jan 2023

Som tučná, fakt obézna, ale ja sa tak nevidím. Viem o tom, ze ma to obmedzuje v pohybe, alebo výbere šiat, ale inak sa vidím v zrkadle ako nie až tak tučná, pritom na fotkách som fakt asi 120 kg..napuchnutá, obrovská.. Neviete preco to tak je, ze sa nevidim reálne?

daniela2202
11. jan 2023

Nechceš sa vzdať svojho pohodlia, preto sa vidíš ok.

simona20201309
11. jan 2023

Podľa mňa sa každý vidí reálne tučný až na fotkach. V zrkadle sme na seba zvyknutí, neobzerame sa na seba toľko, a už vôbec nie, keď nie sme so sebou spokojni.
Inak mňa stále udivovalo, ako dokážu ľudia žiť s takou nadváhou. Moja maximálna dosiahnutá váha bola o 40kg menej ako máš ty a to som už fucala ako slon. Zadychavala som sa aj pri rozpravani.
Odporúčam ti, aby si si dala svoje fotografie všade, nech máš motiváciu.

simona20201309
11. jan 2023

Ak chceš, môžeš mi napísať správu a môžem tu s chudnutim poradiť, ak by si mala záujem. Nie som odborník, ale dlho som sa s nadváhou trápila a skúsila som kadečo.

zuzinka888
11. jan 2023

Ju to" porucha mozgu" alebo ako to nazvat. Mozog vnina to co mu vsugerujes. Npr.anorekticky sa vidia tucne a oritom su len kost a koza. Davno bol o tom dokument. Dali pred dievcata kreslene obrazky postav podla % tuku a mali si ukazat aku postavu maju. Vzdy vyberali tucne obrazky. Oni sa naozaj vidia tucne aj v zrkadle aj na fotke. Ty mozno vidis svoj sexepil a ten sa neda odvazit. Vela zien z nadvahou posoby sexi a nsopak.

loliku
11. jan 2023

Minule som o tom citala, ze proste sa vidime v zrkadle ze sme krajsi, lebo sme si uz na seba zvykli, aj na seba v tom zrkadle ktore mame doma 🙃 proste je tam urcite svetlo, somariny okolo toho. .. napr. kolkokrat sa stane ze doma sa pozrem , a este si poviem ze celkom vyzeram a potom kdesi v meste sa zahladnem v inom zrkadle a pridem si čudna - ina.

cervenaruza123
11. jan 2023