Mám 170 cm a 81 kg. Ako schudnúť natrvalo?

16. apr 2022

Ahojte, mám 25 rokov, 170 cm a 81 kg, som single. Mala som kedysi viac kg, aj menej, stále to záležalo od mojej motivácie a nasadenia do zdravej stravy a cvičenia. Lenže to som bola študentka, mala som viac času a dosť som si tým kolísaním váhy pokazila metabolizmus.
Teraz pracujem, každé ráno vstávam o 6, v práci som skoro stále na nohách, mám náročnú prácu psychicky hlavne, ale tým že stále stojím, behám aj fyzicky. V práci mi nejak nechutí jesť a doma sa dojem, resp v práci šetrím kcal aby som mohla doma. Z práce chodím okolo 17tej domov.
Len najväčší problém je ten, že ked prídem domov už som unavená a nemám veľmi energiu na cvičenie, beh, fitko atd. Chcela som si kúpiť permamentku že by ma to motivovalo aspoň tie peniaze a ved fitko ma pred 3 rokmi veľmi bavilo a aj beh. No teraz po dlhšej pauze som stratila kondičku a už ma to nevie naplňat a len priberám a cítim sa zle a mám z toho depresie. Tiež by som si rada dakoho našla a teraz sa necítim dobre sama so sebou. Najradšej mám dni, kedy je škaredo a mám výhovorku že nemusím ísť behať ani na prechádzku. Už aj oblečenie na mne skoro všetko vyzerá zle. Ako z toho von? Ako sa motivovať? Ďakujem za dobré rady :(

edien
16. apr 2022

Donut sa v práci najesť ja som tiež kedysi nejedavala ale je mi lepšie ako mávam raňajky,obed a večeru. Ale je fakt,že ja som s váhou nikdy problém nemala lebo od mala športujem. Ale tá strava je základ,športom to len ,,dotuknes,,..Ak nemáš energiu na fitko daj si aspoň prechádzku každý deň zo začiatku polhodku. Ja som chodila do fitka veľakrát aj nasilu keďže mám náročnú prácu a som celých 8.5hodiny na nohách no počas cvičenia som vždy ožila.

lamonita
16. apr 2022

Tak chudni tancom, prihlás sa na Latino pre baby, zumbu alebo také niečo. Aj sa zabavis, nájdeš si možno nové kamarátky... nebude to len o tej drine na stepperi ale aj o srande, kolektíve, hudbe....

zuzubb007
16. apr 2022