Ahojte, písala som aj na podporu . Využívali ste niektorá od nich jedalnicek ? Qk áno ako sa da zrušiť odber ?
@balky2024 ahoj, ako poslali mi jedalnicek, ale nedodrziavala som ho :D vydržalo mi to par dni :D ale i ak jedla vyzerali k svetu
Aj si našla ako zrušiť ten odber?
Našli ste zrušenie odberu?Dáko to neviem nájsť ,písala som in zatiaľ len mail...
Napísala som im mail, ze si už neprajem dostávať ďalšie jedálničky a tým chcem odber ukončiť
@gabriela2952 dobrý deň prosím vás a rešpektovali to a už vám nestiahli peniaze?? Ďakujem
@lusska13 áno
@gabriela2952 ďakujem pekne
Bože a ja som si to tie zobjednala. :D krava. A teraz naháňam ako to zrušiť. Už ľutujem 11 eur :/ jak keby som sa nepoznala
Dobrý deň, ako ste prosím dopadli s tým zrušením odberu jedálnička? mne dnes stiahli peniaze sami tak som im písala ale odpoveď ešte nemám. Ako ste prosím postupovali pri ukončení? Ďakujem za odpovede 🙂
@gabriela2952 Dobrý deň, kam treba písať aby zrušili posielanie jedálnička a prestali sťahovať peniaze?
@majca21 support@fiteven.com tu som pisala
@gabriela2952 ďakujem
No tak napisali, ze zrusili predplatne. V septembri uvidim :D
Dobry den, tiez som objednala plan, že uvidim či mi to bude vyhovoat, ani ma nenapadlo, že automaticky kazdy mesiac posielaju znova a znova a stahuju peniaze. Maju to sice v podmienkach, ale pride mi to ako zavadzanie. Ja prikladam odpoved od nich mozno niekomu posluzi a vcas si zrusi odber.
Objednali ste si predplatné plánu Fit Even. Podľa zmluvy sa plán obnovuje každý mesiac.
Jedným z kľúčových dôvodov efektívnosti programu Fit Even pri dosahovaní zdravej postavy je predplatiteľský model fungovania - dodržiavať diétu bez prestávok, zavádzanie vhodných zmien v každom časovom období, vrátane: zníženie obsahu kalórií v jedlách.
Objednávky sa teda vždy týkajú predplatného, ktoré sa automaticky obnovuje a účastníkom programu sa posiela plán na ďalšie obdobie.
Ak chcete zrušiť odber, jednoducho nám pošlite správu do 1 pracovného dňa pred obnovením odberu na našu e-mailovú adresu support@fiteven.com.
Z dôvodu nedodržania požadovaného času zrušenia predplatného (1 pracovný deň pred jeho obnovením) nemáte nárok na vrátenie peňazí za už poskytnutú službu.
Zrušili sme vaše predplatné na budúce mesiace, na vašu kartu sa už nebudú účtovať poplatky.
Ahojte, ak je to aktuálne ešte, aká je vaša osobná skúsenosť? Nemyslim teraz s platbou, alebo odberom, myslim, že či ste aj schudli aspoň za ten čas čo ste to dodržiavali 🙂
@gabriela2952 Dobrý deň, mna by zaujimalo či to neni podvod a či to má zmysel kupovať 🙂 bohužial Vám neviem poradiť...