Ako zmierniť celulitídu?

6. máj 2022

Ahojte ..
Viem ,že celulitída mi nikdy nezmizne,ale chcela by som vedieť vaše tipy na zmiernenie...
Ďakujem

88matulka88
6. máj 2022

Maderoterapia🔝🔝🔝

erikaa09
6. máj 2022

Maderka plus lymfa. A este shock na estetiku ;)

domiklik
6. máj 2022

Schudnut

autor
6. máj 2022

@domiklik mám 50 kg a 164 CM 😉

boks45
6. máj 2022

Cvicit silove cvicenia .

domiklik
6. máj 2022

Boli dni keď som s malým v kočíku robila 20tis a viac krokov za deň... Schudla som ale celulitída kt som pred tým mala je už len veľmi mierna, pripisujem to chodzi

kiki68
6. máj 2022

Jedalnicek, celulitida sa nekamosi s jablkami , pomarancami, cviklou, listovym salatom, mrkvou. Cim viac vycistis to telo, tak tym lepsia je ta pokozka. Plus nejake cvicenie k tomu, nech je dobra cirkulacia krvi a tie svaly pracuju ako treba. Mna muz vola jablkova kralovna ( ja som maskrtna na jablka ako ludia napr na cokoladu, kavu). A div sa svete nemam ziadnu celulitidu a nikdy som ju nastastie nemala. Este sa ma aj trenerka pytala, ze co take robim, ze tento nesvar sa mi vyhol. Uz mam 37, Takze nemozem povedat, ze mlada zaba a este len pride na psa kosa. Ako mozno to tymi jablkami nebude, ale za pokus to stoji. Ja mam 163cm a cca 52kg

lindusss2016
6. máj 2022

Celulitida je problem lymfstickeho systemu, vobec nejde o to, ci je zena chuda alebo tucna, ale su to vlastne toxiny, ktore sa kvoli spomalenrj lymfe nedokazu prirodzene odburavat a tym padom sa ukladaju pod kozou ako hrcky. Spomaleny lymfsticky system ale nie je len estetickym problemom, jeho hlavnou ulohou je detoxikacia a podiela sa aj ns imunite tela, cize celulitida je v podstate zdravotny problem. Lymfu nakopnes pravidelnym cvicenim, najma skakanie, obratene jogove pozicie (stojka, sviecka), lymfsticke automasaze (navod najdes na youtube), pouzivanie spravnych pripravkov... Som aromaterapeutka, ak chces, napis mi ip, tento problem riesim s klientkami bezne.

smoulingirl
6. máj 2022