Internát v Bratislave

gggabikaa
6. sep 2021

Ahojte,
viete mi, prosím, poradiť, na aký internát v Bratislave by som mohla ísť bývať, ak mi moja škola (EUBA) internát neschválila?

janai1
6. sep 2021

@gggabikaa no na internát asi ťažko... Hľadaj podnájom

kaja118
6. sep 2021

Tento rok je to s internatmi v BA bieda.. Vela studentov internat nedostalo a co som citala, obvolavali aj internaty SŠ, ale bez vysledku. Skus na fb si najst zdielanu izbu.. tam tie ceny su okolo 150€, co na BA nie je tak vela.

mauduska
6. sep 2021

VŠ internáty dosť nič tento rok. UK spustila konečne opravu celkom veľkej časti internátov, takže vypadlo okolo 2500 lôžok. Ak nie si z UK, tak sa ti mlyny skúšať ani neoplatí. Naozaj ti odporúčam hľadať podnájom, keď trošku brigáduješ, dá sa to v pohode platiť, ja som na byte už skoro rok a to študujem matiku 🙂

kittykat22
6. sep 2021

@gggabikaa skus obvolat jeden internat za druhym a uvidis ci budes mat stastie. Ktovie, mozno sa ti podari. Ak nie, tak ti ostava ist len do zdielaneho bytu. Mala som jedno aj druhe a bolo fajn ako jedno tak druhe.

mimiqa
6. sep 2021

http://sostar.sk/vseobecne-informacie/
Skus kuk ci zavolat.. Suma nie je hrozna co maju volne netusim zavolaj..

nerya
6. sep 2021

Ja som bývala.na stredoškolskom Svätoplukova 2 tuším pri autobusovej stanicu

ibrunova
6. sep 2021

To ti ešte teraz nedali vedieť, či ti dali intrák? My sme vedeli už v júli.

sisa_s
6. sep 2021

@ibrunova bola teraz nejaka kauza na mlynoch, ze system zle pridelil viac kapacit, nez maju...cize ludia zili v naivite, ze maju intrak od septembra a teraz na konci leta/zac.septembra im dali vediet, ze izbu nemaju

ibrunova
7. sep 2021

@sisa_s tak to nezávidím, by ma porazilo.

betty_image
7. sep 2021

Student Residence - ide ti tam primy spoj na EUBE, je to súkromný internát.

kaja118
7. sep 2021