Ahojte 🙋🏻♀️
Nikdy som tu ohľadom tohto nepisala, mám 25r a hľadám nejakú normálnu babu (kamošku) s ktorou sa dá porozprávať, poradiť a pod..väčší kruh ľudí som z môjmu života vyradila, pretože som po čase zistila aký sú nesmierne falošný...ak by mala niektorá záujem, budem rada ak napíšete pod diskusiu, píšem správu 😊
@22abigail22 píšem 😊
Ahojte baby mate aj deti?
@klotildabazarik nemam, ale pracujem ako učiteľka v škôlke, takže deti mám veľmi rada🙂
@klotildabazarik
Nie, nemám. Ale mám 6 mladších súrodencov. 🤷♀️😅
🙋🏻♀️🙋🏻♀️🙋🏻♀️
Ahoj, tiež som učiteľka, môžeš mi napísať 🙂
Ahoj, kľudne napíš.
Ahoj. Tiež rada spoznám niekoho nového 🙂
Ahoj, bývam pri BA, chodím tam často a mám 24 r. Tiež si hľadám kamošku, nejakú normálnu babu. Pokojne mi napíš 🙂
Ahojte baby, ja mám 39 a tiež hľadám kamošku, skoro nikoho tu nepoznám, tak kľudne napíšte . Rada spoznám niekoho kto tiež hľadá naozajstné priateľstvo.
Ahoj. Ja mám 31 rokov a tiež si hľadám kamarátku z Bratislavy. Hľadám niekoho úprimného, empatického s kým sa dá porozprávať o čomkoľvek. Dobrá duša ale zároveň by sme mohli zdieľať aj vtipné veci a tak. Som bezdetná (prosím ignoruj môj nick, vytvorila som si ho ako vtip na kamaráta ale nemôžem to zmeniť), bez priateľa. Som tichá a introvert ale keď si s niekým rozumiem tak viem byť aj ukecaná. Mala som depresie a dosť som bola skôr doma. Chcela by som to zmeniť. Nečakaj odo mňa že budem super akčná ale chcem sa viac rozhýbať v živote a hľadám niekoho príjemného a chapajucého. Nefajčím, nepijem, nie som párty typ. Mám rada prírodu, knihy, pozeranie filmov, hranie hier na počítači a tak. Som z Bratislavy, časť Nové Mesto.
@mamickaandy super, že si napísala pod príspevok. Avšak tuto autorka príspevku