Dobrý deň, som študentka VŠVU. Robím semestrálny projekt na tému umelé oplodnenie (a darovanie vajíčok) a interrupcia. Akékoľvek otázky rada vysvetlím alebo priblížim tému v správe. Zaujímajú ma osobné skúsenosti a pocity kohokoľvek z vás, mužov i žien, ktorí si podobným procesom priamo, či nepriamo prešli, alebo sa k téme chcú nejakým spôsobom vyjadriť. Ak si budete priať, môže to zostať anonymné. Keď tak správa. Ďakujem.
@cookie29 Určite áno, rada vysvetlím. Práve som v ateliéri experimentálneho dizajnu na katedre dizajnu. Dostali sme slobodnú ruku a taktiež možnosť verejne prezentovať naše práce formou výstavy. Preto som sa rozhodla zaoberať sa a spracovávať tému, ktorá je veľmi aktuálna. A to sú úkony spojené s “umelou” formou rozmnožovania keďže v dnešnej dobe sa veľmi medializujú interrupcie. Formou výtvarného výstupu by som chcela širšej verejnosti priblížiť skutočný pohľad jednotlivca na situáciu. Preto oslovujem ľudí ktorí si prešli nejakou z týchto alebo podobných situácii a chcú sa o to podeliť.
@kristina_v mne sa nezdá, ze umelé oplodnenie je umelá forma rozmnožovania. To je vyslovene pletenie sú dojmov s pojmami.
@nelca0510 a co to je, ked nie umela forma rozmnozovania? Vsetko, okrem prirodzeneho pocatia je umela forma rozmnozovania.
@kristina_v Ja by som sa vykaslala na temu, ku ktorej nemam osobny vztah a skusenost. Toto mi pride ako robit vytvarnu teportaz, nie umelecke dielo. Zaujimava tema to moze byt a urcite sa da zaujimavo aj spracovat, ale podla mna nikdy nebude vystup z toho autenticky. Ale mozno sa mylim a padla by som na zadok z vysledku.
Ja som darovala oocyty.. Som rada ak som niekomu pomohla mat dieta 😉
uprimne budeš to mat sprostredkované, a neviem si predstavit robit vytvarnu pracu ked to necitim len sa to keca