Dôvod darovania vajíčok

12. okt 2023

Je to možno citlivá téma, aspoň v mojom okolí sa o tom nehovorí ale ja o tom už dlhšie uvažujem a dnes som tu videla tiež tému o tom, tak to skúsim napísať sem. Rozprávala som sa o tom s mamou aj s partnerom, oni ma nepodporujú.
Som mladá baba, študujem na výške a mám partnera 2 roky, on tiež študuje.
Nehovorím, že peniaze nepadnú dobre ale nie je to o tom. Partner vždy tvrdil, že on nechce deti. Čo sa môže zmeniť, nemusí. Môžme sa časom rozísť, nemusíme. Kto vie čo bude o rok, dva,..
Teraz k prítomnosti.. Už dlhé roky cítim potrebu 'dať život' niekomu. Mať vlastné dieťa by bolo v našej situácii veľmi sebecké, jednak partner nechce (a toto je rozhodnutie 2 ľudí), zároveň i napriek mojej túžbe, nevedela by som to dieťa zabezpečiť tak ako si zaslúži. Pritom každý mesiac "márnim" s možnosťou dať na svet nový život (možnosť otehotnenia). Pritom ju mám. Rada by som pomohla párom, ktorí sa o dieťa vedia postarať ale túto možnosť nemajú a pritom i mne by sa z časti naplnila túžba. Čítala som diskusie kde je práve toto to proti, prečo nie. Vedomie, že niekde vonku behá dieťa s mojou DNA. Pre mňa je práve toto ten dôvod, prečo áno.
Zdá sa vám to moc iracionálne? Aký máte názor?

tosaneda
12. okt 2023