Zjedla som dve HAK miesto jednej. Čo mám robiť?

3wewerkaaa3
8. apr 2010

ahojte baby...potrebovala by som poradiť. mám trošku blbý týždeň a včera som v normálnom čase, o siedmej hodine večer, zjedla antikoncepčnú tabletku, ale pár hodín potom, som išla spať a zobudila som sa s tým,že som tabletku nejedla, tak som zjedla aj tú dneskajšiu, čiže štvrtkovú...čo mám robiť?

mmart
8. apr 2010

Ahoj, no, podla mna pokracuj normalne v kazdodennom brani tabletiek s tym, ze cyklus sa ti o ten jeden den, ked si si dala 2 tabletky, skrati. Podla mna sa nemoze nic stat. Jedine ak by si jeden den vynechala.

3wewerkaaa3
autor
8. apr 2010

a čo sa týka pohlavného styku? budúci víkend by sme s partnerom chceli mať pohlavný styk, lenže on nemôže používať prezervatívy, bude tam veľké riziko?

mmart
8. apr 2010

ja nie som odborník 🙂 iba z vlastnej skúsenosti a z vedomostí, keď som brala antikoncepciu - funguje to tak, že by si mala užiť tabletku každý deň. Ak zabudneš a v ten deň si nedáš, je riziko otehotnenia. Ak si dáš 2 v jeden deň a pokračuješ normálne každodenným užívaním, bez vynechania dňa bez tabletky, tak sa stane len to, že ak napr 20 tabletiek máš užívať 20 dní, tak ich budeš užívať iba 19. Riziko otehotnenia by tam nemalo byť (ak neberem do úvahy rôzne štatistiky).

3wewerkaaa3
autor
8. apr 2010

tak ja beriem antikoncepciu už 4roky, to iba teraz mám také popletené obdobie. a je fajn, keď mi na to niekto iný dá názor, veľmi pekne ti ďakujem...

mmart
8. apr 2010

nemaš za čo 😉 ja som brala 2 roky, strašne ma bolievala z toho hlava, no nebolo to dobre.
pekný deň

3wewerkaaa3
autor
8. apr 2010

ale mám za čo, a tak ma napadlo....dnes mám zjesť tú piatkovú alebo ju mám zjesť až zajtra?

mmart
8. apr 2010

Piatkovú si daj dnes. Vlastne, jediné, čo sa stane, posunieš to o jeden deň všetko.

3wewerkaaa3
autor
8. apr 2010

a ďalšie balenie mám začať brať tak ako som brala, alebo už podľa nového?

mmart
8. apr 2010