Ahojte, rozhodujem sa prestať užívať antikoncepciu, priateľ tým nie je moc nadšený, ale povedal, že rozhodnúť sa musím ja, že to bude rešpektovať a nájdeme inú formu ochrany 🙂
Mne antikoncepcia upravila cyklus, zlepšila pleť, vlasy, ale naopak som z nej pribrala, mám pocit, že ma viac bolievala hlava.
Aký ste mali cyklus po vysadení HAK? schudli ste/pribrali?
A ako sa chránite? používate kondómy? alebo pharmatex?
Ahojte baby viem že sa to sem vôbec nehodí ale predsa to skúsim, kedže potrebujem vzorku mladých žien a kde inde by som vás našla ak nie tu. :D Som študentkou 3. ročníka pôrodnej asistencie a prosím Vás pekne o vyplnenie môjho dotazníka , ktorý je potrebný pre praktickú časť na bc. prácu. Skúma vedomosti mladých žien o tehotenstve . Je anonymný a mne veľmi pomôže. Odpovede nebudú nikde zverejnené, iba v mojej bc. práci ktorá pôjde do archívu. Ak sa medzi vami nájdu ochotné pomôcť budem rada , dotazník Vám zaberie len pár minút. Je určený iba pre ženy vo veku 20-40rokov. Tu je link: https://docs.google.com/forms/d/194p_XcQsDY7fwt...
Vopred pekne ďakujem za pomoc :D
ja som antiku vysadila pred 6rokmi ked sme sa rozisli s priatelom....cyklus mam odvtedy pravidelny a nakolko uz mam manzela a chceme dieta,tak ochranu nepouzivame ziadnu.....ja som z antiky nepribrala ani som nemala nejake problemy,ale po vysadeni som sa davala rok a pol dokopy,,,,,mastna plet s pupakmi,mastne vlasy a vyhadzany aj chrbat,ale nastastie to preslo.....inak bratova frajerka vysadila pred tusim 4rokmi a doteraz mi nevie dat do poriadku plet....