Ahojte sú tu prosím nejaké mamičky ktoré užívajú hak aj nad 30 rokov? S manželom mame 3 deti a ďalšie už neplánujeme pracujem ako učiteľka a v mojim okoli sa často stretávam s otázkami prečo beriem hak… tak sa pýtam či nie som sama
Dôvodu nie materiálu. To neviem ako mi tam skočilo také slovo. 😆
@denisse1311 mam 30,hak berem ,ale teda okrem dr sa ma nikto nikdy nepytal na to.neriesim bezne len tak s ludmi z okolia moj sexualny zivot
Co ma spolocne to ze si ucitelka s tym ze sa Ta to niekto pyta 😀 ? To sa Ta pytaju rodicia deti 😀?
Normalne brat v 30tke vsak si mlada zena
Ahoj, mam 37 rokov, 2 deti a berem Ha lebo dalsie deticky neplanujem, pekny den 😉
Ani moja mama nevie, že beriem Hak, nechápem, prečo by to malo vedieť široké okolie. Nebodaj aj žiaci? 😅🙈
@denisse1311 Že nad 30? 😀 A čo je HAK len pre mladé? Ja už ju síce vyše roka neberiem, ale užívala som ju do takmer 45 rokov. Nekonzultujem so širokým, ani s blízkym okolím, aký druh antikoncepcie používam, je to súkromná vec.
To sa ťa ľudia vypytujú, ako sa chrániš pred otehotnením, či ako vedia o tvojej antikoncepcii? Nejde mi do hlavy, ako môže na takú tému prísť reč s okolím 😄 je úplne normálne užívať hormonálnu antikoncepciu, keď nechceš otehotnieť. Aj po 30ke, aj po 40ke.
@denisse1311 ja mám 48 a stále beriem antikoncepciu, mám 2 deti, mala som ich kedy som ja chcela, a keď uz nechcem ďalšie deti, tak mám antikoncepciu, aj v tomto veku. Mám kamarátku, tiež má 48 a má dvojročného chlapčeka, myslela si, že je v prechode...
@denisse1311 nechápem načo to všetkým hovoríš, čo je ich do toho, čo ty berieš. Mám 37, beriem HAK a vie o tom len kolegyňa čo s ňou sedím v kancli a vôbec sa nad tým nepozastavovala...
@denisse1311 Mne moja gynekolgicka poradila Mirenu teliesko aj by som si to dala len sa bojím hormónov vieš mozgová prihoda, infarkt, embolia...nech sa chráni manžel.
Mne lekár vravel, že sa vysadzuje v 50tke, a potom sa uvidí, či ešte cyklus nabehne alebo nie.