DoTERRA a opakovaný zápal dutín

katikabb
24. nov 2018

Ahojte. Mate niekto skusenosti s esencialnymi olejmi doTERRA ako ich vyuzit pri lieceni opakovaneho zapalu dutin? Vracia sa mi kazdy mesiac a nechcem to riesit atb. Dakujem za rady.

janinah
24. nov 2018

Prípravok nepoznám,ale pozor na jednu vec- ak máš zápal kdekolvek v hlave a nelieči ako treba /aj atb ak treba/ tak sa infekt vie preniesť krvnou cestou inam napr. n amozgové obaly,ktoré sú v´blízko....ten opakovaný zápalmáš diagnostikovaný orl lekárom,alebo si to len myslíš,že táto dg...?
existuje aj chron. nádcha napr. u tehotných alebo alergikov..navrhol ti orl dr.operáciu dutín? /nie som laik v tomto/

pininka
24. nov 2018

@janinah to by inak aj mňa zaujímalo. Ja mám potvrdene u ORL chronicky zápal dutín. Bez čiapky v horšom počasí neexistuje,klíma a pod ani náhodou. Aj po ATB mi trvá cca 2 mesiace kým vyfukam ako tak väčšinu von. Zatiaľ mi robila len rontgen, kde sa vždy ukázali upchaté dutiny,ale bola som aj u iného doktora ktorý odporúča CT, tak už fakt neviem.

janinah
24. nov 2018

@pininka tak chod na CT,môžeš tam mať polypy či niečo iné,treba to doriešiť

janinah
24. nov 2018

@pininka s tými olejčekami to akoby si šla skrotiť leva s detskou pištolkou

pininka
24. nov 2018

@janinah ja žiadne oleje nepoužívam, ma zaujala len tvoja odpoveď. Dávam si len sinupret, suché teplo a tak. Asi ma to CT neminie.

caelley
24. nov 2018

@pininka chod na CT, to je pri prinosovych dutinach 10minutova zalezitost a mas prehlad o tom , co Ti vlastne je 🙂 mna uz kvoli zapalom dutin operovali 3x, dvakrat ako dieta a raz pred rokom ako dospelu, stale sa mi po par rokoch vracaju cysty, polypy, nie je to sranda a treba to riesit.

pininka
24. nov 2018