Pohybová aktivita počas tehotenstva

vikjann
9. máj 2024

Krásny deň všetkým,
som študentka Masarykovej univerzity a v rámci písania bakalárskej práce sa obraciam na vás, budúce mamičky alebo "tehuľky", s prosbou o vyplnenie dotazníka.

Cieľom práce je zistiť úroveň pohybovej aktivity tehotných žien, ako a či sa zmenil vzťah k pohybu tehotených žien počas tehotenstva a zhodnotiť informovanosť tehotných žien o bezpečnosti pohybovej aktivity.

Vaša účasť je anonymná a dobrovoľná. Vyplnením dotazníka súhlasíte so spracovaním získaných informácií v rámci bakalárskej práce. Dĺžka vyplnenia dotazníka je približne 15 minút.

Ďakujem za vašu ochotu a strávený čas pri vypĺňaní dotazníka:
https://forms.gle/Be36LWT23wh1JoLG7

Viktória Janáčková
Fakulta sportovních studií Masarykovej univerzity v Brne

stannuska
9. máj 2024

@vikjann hotovo

gaia14
10. máj 2024

Nejak sa mi to nedalo dovyplnat kedze bol dotaznik koncipovany ze bud cielene cvicim alebo sa nehybem. Uplne mi tam chybala napriklad turistika...

vikjann
autor
10. máj 2024

@gaia14 ďakujem za spätnú väzbu a mrzí ma, že to nebolo zrorumiteľné. Určite aj turistika sa počíta ako pohybová aktivita, preto bolo pri aktivitách políčko "iné", kde môže byť dopísaná - nedalo sa totiž vypísať všetky možnosti pohybových aktivít, stal by sa z toho nekonečný dotazník :D Je to takto zrozumiteľnejšie? Budem moc vďačná za váš príspevok k mojej bakalárskej práci. Pekný deň prajem.

vikjann
autor
10. máj 2024

@stannuska moc ďakujem za pomoc 🙂

beata_k
10. máj 2024

@vikjann Tu "tehulku" si oprav, bo ta tehotne kamenom ubiju za ten vyraz 😉

Tehotenský newsletter

Každý týždeň dostaneš najdôležitejšie info do e-mailu

Zisti viac o svojom tehotenstve: Tehotenstvo týždeň po týždni. Nepoznáš týždeň tehotenstva? Vypočítaj si ho v Tehotenskej kalkulačke.

Alebo si prečítaj, ako prebiehajú jednotlivé mesiace tehotenstva.
Modrý koník ti poradí v každom trimestri.
Zisti viac o prvom trimestri.
Zisti viac o druhom trimestri.