Mám 18 rokov, som tehotná a hľadám si prácu z domu

babo12
6. jún 2017

Dobrý deň 🙂 , mám 18 rokov a som v 15 tt. Viete ešte študujem, ale môj partner pracuje. Lenže narok na matersku nemam len na prispevok a preto by som chcela trocha finančne pomôcť aj keď asj nie moc ale chcem sa posnažiť 🙂 preto sa Vás chcem spytat či neviete o nejakej pracu z domu cez pc alebo niaku inu formu. Ďakujem 🙂

draik
6. jún 2017

Najdôležitejšiu vec, a síce čo vlastne viete robiť napr. cez PC, ste neuviedli. Ak viete programovať, účtovať a podobne, tak to problém zrejme nebude.

babo12
autor
6. jún 2017

No programovať to o tom moc neviem, ale čo sa týka tych administratívnych vecí to viac, zas to mi stačí raz ukázať a ja sa naučim.

dai
6. jún 2017

@babo12 ako si predstavujes tu administrativu co chces robit? prepac, budem velmi priama... ale mas asi velmi naivnu predstavu o tom co je administrativa dnes, ake tempo sa ocakava etc. ... ale teda tu nepisem o uradoch - tam je to mozno ine, na druhej strane tam musis sediet...
cize tu otazku co polozil draik mozem len zopakovat - co specialne vies cez pc robit ? ( on ti uz naznacil smery - uctovnictvo, prekladatelstvo, programovanie... tvorba stranok, vizualov, analyzy - toto vsetko sa da robit z domu - co z toho teda vies robit?)

rawmamka
6. jún 2017

@babo12 Administratívna práca pomocou home office nefunguje, naozaj musí byť pokročilý užívateľ/expert v nejakom programe (byť programátorkou, web, dizajnérkou, správcom siete,...) alebo vedieť niečo špeciálne (prekladateľstvo, účtovníctvo,...), čo nevedia všetci, inak sa na trhu práce neodlíšiš a žiadnu ponuku nedostaneš. Ak túžiš po klasickej administratíve musíš ísť pracovať do kancelárie, len rátaj s tým, že na tieto miesta sú tlačenky v štátnej sfére a v komerčnej zasa musíš vedieť skutočne makať a PC nemôžeš ovládať ako bežný užívateľ. A btw nikto ťa zaúčať nebude, firmy chcú už hotového človeka so skúsenosťami. Zaúčanie je pre nich strata času, to funguje možno ešte na úradoch.