34. tt tlaky a bolesť v panve

anoushka33
5. nov 2018

ahojte,
som 2. raz tehotna (po sekcii) a uz asi 2 tt ma trapia silne bolesti v panve, vystrelujuce do nohy, ktore sa zmiernia, ked si doprajem klud. lekarka mi zvysila magnezium, ale ulavu nepocitujem. len rano sa mi zda, ze viac vladzem, ku obedu, po beznych cinnostiach, prechadzke, uz nevladzem stat na nohach. pri chodzi je to dost bolestive. stretli ste sa s tym?
je to akoby ma bolela panvova kost, v noci sa to niekedy stupnuje, ide to do krca, asi ked sa babatko viac hybe. lekarka mi vysvetlila, ze babo sa otocilo, nalieha zadockom na placentu... aj to moze sposobovat utlak svalstva. nie je to uz signal bliziaceho sa porodu? alebo nesignalizovalo to u vas iny problem?
(nie som obezna, pribrala som normu (9 kil), akurat sa staram o 2rocne dieta, tak mam k tomu primeranu aktivitu).

meandbaby
5. nov 2018

Moze to byt aj z chrbtice, cviknuty nerv.vtedy to vystreluje do nohy.Som ale laik.ja som v tom istom tyzdni a jeden tyzden som mala take nieco ale zas vydrzat sa to dalo.A bezne som poobede uz k.o. a dost ma zalieva pot v noci a niekedy cez den.

gabikaskrabalova
5. nov 2018

Toto by aj mňa zaujímalo...mám presne to isté. Stačí ak dlhšie sedím, že neležím a chytí ma neskutočná bolesť krížov, vráža mi to do nôh a mám pocit ako keby sa mi rozťahovala panva. Tiež som sa bála či uz nezačínam rodiť ale trvá to už asi 4 týždne a stale nič. Tiež som 34tt tak snáď ešte vydržíme 🙂

miriam439
5. nov 2018

Ahoj. No ja presne s takouto bolesťou mám skúsenosť, ale nie v tehotenstve. Boli ma už dlho bedrový kĺb, ale nedávno sa to vystupnovalo tak, že bolesť vyrážala do panvy a do stehna. Lekár ortopéd, fakt odborník v tejto oblasti, mi povedal, že táto bolesť nesúvisí s mojim poškodeným bedrovým kĺbom, ale že mi to ženie od chrbtice, keďže mi to ženie do panvy aj stehna.
Ja viem, že nemusíte mať to isté, ale pravdepodobnosť tu je, keďže máte teraz riadne zaťaženu aj chrbticu.

pininka
5. nov 2018