Umŕtvujúca vložka v zube

krvinka30
4. jún 2018

Ahojte baby.mate niektora skusenost pocas tehu z umrtvovanim nervu s vlozkou?
Mam ju tam mat 3tyz.
Neak nemoze uskodit babatku?som v 18tt
Dakujem

ivka27101
4. jún 2018

Ahoj, pracujem ako sestra u zubára a vôbec sa nemusíš báť tej vložky 🙂 ta tam je na to, aby ten zápal, ktorý tam máš vyliečila a bábätku uškodiť nemôže 🙂

jadranka40
4. jún 2018

@ivka27101 - ivka prosím ťa ak pracuje u zubára budeš vedieť. Je to normálne po čistení kanalikov pri mrtvom zube aby sa následne dokončil až o 3 mesiace ? To tam tá "výplň čo mi dal pri čistení" vydrží tak dlho ak je zo zuba odlomené a vložka /ktorá akože mala zub zaplniť/ už vypadla ?

terezka1947
4. jún 2018

@ivka27101 no...aj mna by zaujimalo nieco viac o umrtvovani,procese umrtvovania zuba a nasledne,ci je ten zub ok,ci sa trebars skor nezlomi ako zivy zub....dakujem

ivka27101
5. jún 2018

@jadranka40 liečiva vložka by mala byt v zube 10-14 dni aby mala svoj účinok ak je to dlhšie nevadi, ale pokial vypadla dočasná plomba, ktorá izolovala prienik dalších bakterií tak je nutne, aby sa buď vymenila za novú alebo pokial tam uz nie je zápal, tak by sa mal zub uzatvoriť uz natrvalo.

ivka27101
5. jún 2018