Pohyby v 26. týždni

emma9796
29. máj 2023

Cakame prve babatko, som v 26. tyzdni.. este stale pracujem ako casnicka vela som na nohach - to je v pohode takze najmä iba v noci v klude som citila dakedy malú ale nikdy nebola az tak aktivna… denne som citila cca 5-10min…
Od vcera dáko velmi je aktivna citim ju da sa povedat kazdy 15-30min cely den…
Mal uz dakto podobne ? Je to normalne ze zrazu taka velka aktivita? Som stastna velmi ze ju citim ale mam aj obavy…

majamat
29. máj 2023

to tak byva., ja som prve pohyby citila okolo 18tt, v 20tt dr hovorim, ze mala si pokopka hlavne vecer, len tak kludne. no krakto potomm, mozno okolo 25tt zacala robit take rkeacie v bruchu, ze soms a nestacila divit.
do konca tehu bola dost aktivna. este aj ked som sla na vyvolavacku, castejsie mi opakovali stg a prietoky, lebo sa im nevidelo, ze je tak mimoriadne aktivna a ze ma vysoky pulz - zrejme z aktivity.
nasledne sa asi unavila a prisiel den, ekd bola aktivna malo ( aj predtym to tak mavala ) a kopala fakt malo, zrejme spala. zas mi ctg a prietoky opakovali koli jej nizkemu pulzu 😀
no vsetko bolo ok. uz ma cez 12r.

emma9796
autor
29. máj 2023

@majamat dakujem🥺🥺🥰

majamat
29. máj 2023

@emma9796 uvidis, ako to bude pokracovat. ak by to bol extrem, tak radsej zbehni k dr. niekedy je tazke to posudit, lebo ci uz malo aktivne dieta, alebo privelmi aktvine, moze to znamenat tiesen pre babatko z nejakeho dovodu. teda vcsinou z nefunkcnej placenty.

Tehotenský newsletter

Každý týždeň dostaneš najdôležitejšie info do e-mailu

Zisti viac o svojom tehotenstve: Tehotenstvo týždeň po týždni. Nepoznáš týždeň tehotenstva? Vypočítaj si ho v Tehotenskej kalkulačke.


Alebo si prečítaj, ako prebiehajú jednotlivé mesiace tehotenstva.
Modrý koník ti poradí v každom trimestri.
Zisti viac o prvom trimestri.
Zisti viac o druhom trimestri.
Zisti viac o treťom trimestri.
Ako sa zisťuje pohlavie dieťaťa?
Dôležité je absolvovať rôzne vyšetrenia v tehotenstve.