Rodinná oslava v 6. týždni

nelka9
19. mar 2022

Ahojte baby, som v 6tt a doma mame 2rocneho synceka. Manzelov krstny nas pozval na oslavu narodenin(nie okruhlych), kde bude asi 15ludi. Kedze corona este stale okolo nas kruzi neviem ci radsej nemame pockat a ist mu neskor dodatocne zablahozelat. Ja viem, ze nakazit sa mozem aj v cakarni ci v obchode ale nechcem si potom vycitat a stresovat, ze kvoli oslave sme ochoreli. Co by ste robili vy?

radanna11
19. mar 2022

@nelka9 ja by som išla
Tiež som tehotná a pracujem ako vychovávateľka v škole s 500 žiakmi a 70 učiteľmi , každý týždeň sú u nás v škole nové a nové prípady nakazených ale do práce chodiť musím , a syn je druhak kde pod chvilou má nového nakazeneho spolužiaka ale takisto do školy musí chodiť nemôžem ho nedat ,podľa mna na rodinnej oslave to bude v pohode

simona92101
19. mar 2022

@nelka9 ja som v 11tt a jedine comu sa vyhybam su pohreby,kde pride mnozstvo cudzich ludi.rodinnej oslave by som sa isto nevyhybala,nakazit sa mozes aj v kvetinarstve..a kedze si v takom skorom stadiu,asi este nik nevie ze si tehotna,tym padom ak nepridete,ako to vysvetlite?

natali08
19. mar 2022

@nelka9 pokial sa na to necitis, nechod.

zuzkas81
19. mar 2022

Ja som tehotna a tiez by som sla, ale mam doma trojrocneho, ktory chodi do kolektivu, cize tak ci onak sme vystaveni riziku. Ja som koronu prekonola v novembri v prvom trimestri s lahkym priebehom, navyse omikron co je teraz je ako nadcha (aspon u vsetkych v mojom okoli to tak bolo), cize aj preto by som z toho dramu nerobila. Ale je jedno co si tu ludia myslia, zariad sa tak, aby si bola v klude.

nelka9
autor
19. mar 2022

@radanna11 ano ano to chapem kedze do prace musite chodit a tiez syn musi chodit do skoly nemozete byt doma…ale nakolko ja som momentalne stale na rodicovskej nestretavam sa pravidelne s velkym mnozstvom ludi…len preto sa bojim, ze jedna oslava sa nam vypomstit…:/

marianarem
19. mar 2022