Nemám skoro žiadne príznaky. Poradíte?

jubela21
3. jún 2015

Ahojte kočky, prosím Vás . Viem , že je to otázka aká je a že môžem byť rada ako to je , ale bojím sa. Som 5 týždňov od poslednej menštruácie, robila som si test a mám dve čiarky, bola som u gynekológia a ten mi potvrdil sonograficky tehotenstvo , mám gestačný vačok uhniezdený v maternici. Jediné príznaky čo mám je pichanie v podbrušku ako pri menštruácii ( ale to nie stále , len sem tam) a naliate prsia s citlivými bradavkami, inak nič..... Potrebujem morálnu podporu lebo idem o týždeň na kontrolu a bojím sa že nebude niečo ok. Už má byť vidieť srdiečko a bojím sa že ho neuvidím. :((( viem nahovorám si možno kraviny ale aj tak sa bojím. Skoro rok sme sa snažili. Mám 20 je to moje prvé tehotenstvo. A ešte jedna otázka, pracujem ako ošetrovateľ zvierat na farme. Mám s tým seknúť alebo môžem pokračovať ak si dávam pozor, čo myslíte ? Ďakujem Vám krááásne !!

lilimoni
3. jún 2015

Neboj, vsetko bude v poriadku. Ja som nemala ani pichanie v podbruzku a ani citlive prsia ale potom v cca 8 tyzdni prisli na mna celodenne nevolnosti 😀 tiez mam januarovku a prislo to na mna koncom juna 😀 nemusis byt znepokojena 🙂

dugyna
3. jún 2015

nemusis mat ziadne priznaky a mozes mat vsetky..bude v klude vsetko je ok. uzivaj k.listovu a hotovo.
Srdiecko moze byt vidno az 9-10tt, zavisi od cyklu uhniezdenia sona..atd.
Co sa tyka osetrovatela na farme..musis ty vediet ako namahav je praca..ak sa ti da ja by som sa dala na PN na rizikove , dr staci ked bude udavat ze mas stale bolesti v podbrusku (c je subjektivne) a tym padom odporuci obvodakovi PNku...raz za mesiac mu posle novy papier s odporucanim predlzit dalej PN a to je vsetko..

zuzi0911
3. jún 2015

Keby mi nwrastie brucho neviem ze som tehotna..ziadne nevolni..chute..nic...len to co aj ty... Pri zvieratkach moc asi nerob ide hlavne o vykali aby si sa nenakazila toxoplazmozou ktora je nebezpecna..spimen to dr..ona ti lepsie poradi...

pumpkincake
3. jún 2015