Chudnutie v tehu

barbi6
6. sep 2013

Ahojte, som tu nova. Som prave 9tt+3 a na najblizsiu kontrolu idem 25.9. Cakame prve babo a som studentka, cize nemam ziadne skusenosti a ani v mojom okoli nepoznam vela mamiciek, preto by som sa rada spytala prave tu. Stalo sa niektorej z vas, ze ste v prvych tyzdnoch tehu schudli? ja som sa dnes vazila, lebo som myslela ze konecne priberam a namiesto toho som od zaciatku schudla skoro 4 kila....nevraciam vela, aj ked par krat sa mi uz stalo, snazim sa jest normalne, dokonca mam pocit, ze som stale hladna....dakujem

lubikan
6. sep 2013

ano,je to mozne schudnut.....ale neprejedaj sa..jedz 5 x denne,normalne porcie,nie ze za dvoch

nicolle21
6. sep 2013

@barbi6 nič sa neboj, to je normálne, ja som schudla na začiatku 5kg, aj keď som stále jedla (aspoň som mala ten pocit), vôbec som nemala ranné ani žiadne iné nevoľnosti a nevracala som, takže to bolo dosť divné.. v druhom trimestri sa mi tých 5kg vrátilo a v treťom som pribrala ešte 3kg 🙂 z pôrodnice som šla o 3kg ľahšia ako pred tehotenstvom 😉

barbi6
autor
6. sep 2013

och dakujem ja som bola uz taka nervozna z toho...a lekar ma vlastne este ani nevazil ani nic...celkovo mam pocit ze mi nedal ziadne info, ani mi nepovedal ze bije srdiecko (to som si nasla az v takom zdrape co mi bez slova dal, tam bolo ozvy +) a 10.09. mam ist na krv pricom mi ani nepovedal na co...

evelynm
6. sep 2013

@barbi6 , ked som cakala dceru, prezivala som v prvom trimestri neskutocne nevolnosti a schudla som 4 kg. Ked nevolnosti trosku presli, tak som zacala normalne priberat na hmotnosti, ale to az okolo 4.-5.mesiaca. Dovtedy na mne ani nic moc nebolo vidno 🙂 . Ak sa pravidelne, zdravo stravujes, dobre sa citis, neboj sa, zacnes postupne aj priberat 🙂 . Je to ale individualne, kto, kolko a v ktorom obdobi. Uzivaj si tehotenstvo, je to krasne obdobie 🙂

dejna077
6. sep 2013