Časté zohýbanie v tehotenstve

mirkaajanko
1. máj 2016

Ahojte...viem, že tehotenstvo nie je žiadna choroba, len by som chcela vedieť, či može niečo spôsobiť časté zohýnanie? Pracujem ako upratovačka vo veľkej školke a jasliach na plný uväzok a celý čas som stále v ohybe, pretože upratujem(zametám, vysávam, umývam) pod malými stolmi, umývam v ohybe malé záchodíky, zbieram ich topánky a ukladám atď. Neviem, či som pri niečom vystretá. Som v 12+5.

katarinamarkova
1. máj 2016

@mirkaajanko áno, spôsobí to, len to, že budeš pomalšie priberať. pre budúcu mamičku je omnoho horšie sedieť na zadku ako sa troškku hýbať.

mirkaajanko
autor
1. máj 2016

@katarinamarkova To by bolo fajn... 🙂

mirkaajanko
autor
1. máj 2016

@katarinamarkova Viem, že pohyb žene len prospeje...len niektoré ženy, ktoré upratujú len doma, tak veľmi nevedia o čo sa v tej práci jedná... celých 7,5 hodiny som v pohybe s tým, že tá školka nie je malá...má vyše 2000m2 aj viac....je pre stovky detí...takže to všetko robím pod časovým tlakom, pri ktorom som zadychčaná

mojkamojka
1. máj 2016

@mirkaajanko pokial nemas zdravotne problemy, nie je dovod nepracovat. Kedy si robila v zafajcenom prostredi, chemickom atd. tak to je ine, ale toto urcite babätku neublizi 🙂

anjelic
1. máj 2016

@mirkaajanko treba zamestnávateľovi oznámiť písomne tehotenstvo a ak sa nebudeš cítiť dobre, tak nech zľaví zo svojich nárokov a priberie pomoc... skôr dvíhanie ťažkých bremien Ti môže uškodiť /vedrá s vodou niekoľkokrát denne a pod./

katarinamarkova
1. máj 2016

@mirkaajanko xy žien je často aj viac ako 7,5 hodiny v pohybe, zadychčaných v práci, potom sa vráti domov a upratuje aj doma.....
nepreháňaj.
a ak sa fakt cítiš zle, máš bolesti, iné stavy, tak choď jednoducho na PN-ku.

mirkaajanko
autor
1. máj 2016