Pokús sa problém najskôr riešiť spoločne s predajcom:
Po obdržaní nekompletného balíčka kontaktuj ihneď predajcu priamo v inzeráte. Možno len zabudol niečo pribaliť. Pokúste sa dohodnúť na náprave. Vyhni sa zbytočným emóciám. Pokiaľ už je inzerát zmazaný, napíš mu internú poštu.
Nepodarilo sa vám dohodnúť? Máš možnosť pridať predajcovi negatívne hodnotenie. Do hodnotenia napíš: "Neprišiel mi všetok zaplatený tovar." a daj predajcovi až tri pracovné dni na reakciu a nápravu.
Ak chceš situáciu skutočne riešiť, ale uviazli ste na mŕtvom bode, v určitých prípadoch vám môžeme podať pomocnú ruku. Predpokladom je nahlásenie problému predajcovi ihneď po prevzatí tovaru.
Nahlás nám tento obchod ako problémový. Nebudeme ho riešiť za teba, ale pokúsime sa byť nápomocní pri hľadaní dohody medzi vami. Nemáme žiadnu reklamačnú kanceláriu s odborníkmi, právnikmi, vymáhačmi a ani medzi nami nie sú sudcovia. Ako stránka pre mamičky môžeme byť iba prostredníkom medzi tebou a predávajúcim. V našom bazári sa už ale uskutočnilo množstvo obchodov, a tak máme vyskúšané, čo by vám mohlo pomôcť dohodnúť sa na riešení. Naša pomoc bude spočívať hlavne v poradenstve a podpore.
Problémový obchod je možné riešiť aj právnou cestou.
Všetky témy > Mám problém s predajcom, kupujúcim > Problémový nákup v bazári