Niekedy sa stretávame s tým, že hoci mamičky nie sú s priebehom obchodu spokojné a v niektorých prípadoch im tovar dokonca ani nedorazil, radšej nepridajú žiadne hodnotenie, len aby nepridali hodnotenie negatívne. Nechcú dotknutej "kaziť" hodnotenie, škodiť, nevedia, či sa jej neprihodilo niečo nečakané apod.
Kvôli takému prístupu ale ostatným mamičkám chýbajú ucelené informácie o tom, aká je táto predávajúca obchodníčka. Ako sa správa v prípade, že sa obchod skomplikuje, ako rieši problémy. A pritom práve tieto informácie sú smerodajné, ak si chceme urobiť kompletný obrázok o predajcovi. Aj ty by si určite takéto info o predávajúcej od predchádzajúcich kupujúcich uvítala.
Pridaj teda hodnotenie aj vtedy, ak nie si s obchodom spokojná a pomôž ostatným, nech majú dôležité informácie. Ak sa problém vyrieši, hodnotenie môžeš potom upraviť a aktualizovať tak, aby bolo vidieť, ako obchod nakoniec dopadol.
Toho, že by si mohla na oplátku dostať negatívne hodnotenie z pomsty, sa neobávaj. Takéto konanie je proti pravidlám. V prípade, že ho nahlásiš tímu Modrého koníka, zakročíme.
Všetky témy > Čo kde nájdem, ako niečo urobím? > Bazár > Ako nakupovať v bazári