Pravdepodobne si prekvapená a možno dokonca aj sklamaná, že ti kupujúca nepoďakovala za dodaný tovar a okrem toho sa sťažuje. Chápeme to.
Na tom, aby obchod prebehol bezproblémovo, sa podieľa predávajúca rovnako ako kupujúca. Predávajúca by mala vždy čo najlepšie popísať stav tovaru, uviesť jeho opotrebovanie a najmä všetky poškodenia. Je v tvojom záujme tovar nafotiť zo všetkých strán a zamerať sa na chyby. Nestačí znížiť cenu a predpokladať, že kupujúca sa dovtípi, že tovar už nie je ako nový. Kupujúca by zase mala pred kúpou klásť doplňujúce otázky k stavu tovaru, aby predišla prípadným nedorozumeniam.
Skontroluj svoj inzerát a porovnaj ho s fotkami a tvrdením kupujúcej. Ak ti kupujúca fotky poškodenia (alebo inej veľkosti a pod.) zatiaľ neposlala, požiadaj, nech fotky vloží do komunikácie pod tvojím inzerátom. Ak si inzerát už zmazala, použite internú poštu.
Napíš svoj návrh riešenia (vrátenie tovaru, dodatočná zľava ...) a požiadaj kupujúcu o vyjadrenie.
Ak sa stav tebou odoslaného tovaru nezhoduje s tým, ako si ho v inzeráte odprezentovala, má kupujúca podľa Pravidiel bazáru nárok na vrátenie peňazí za tovar a preplatenie poštovného za odoslanie tovaru k nej aj späť k tebe. V prípade, že sa dohodnete na vrátení, odporúčaným postupom je vrátiť kupujúcej peniaze, aby ti mohla tovar odoslať späť.
Pokiaľ si presvedčená o tom, že kupujúca chce tovar reklamovať neoprávnene a aj napriek tomu na reklamácii trvá, pravdepodobne ste uviazli na mŕtvom bode. V určitých prípadoch môžeme podať pomocnú ruku. Nebudeme riešiť problém za teba, ale pokúsime sa byť nápomocní.
Všetky témy > Mám problém s predajcom, kupujúcim > Problémový predaj v bazári