1 / 1

    Takéto značky nekupujeme ale zaujíma ma ako môže byť muž tehotny?🙈

    14. máj 2022

    @janynkaaa bol pred tym zena?

    14. máj 2022

    @janynkaaa vieš ako.. ked jedálniček spočíva v pití piva to je origos pivný pupek alias tehotny muž. Ale toto je ozaj strašne smiešne. Neviem čo tým chceli ako povedať. Asi su extra futuristický,ale až prehnane

    14. máj 2022

    @janynkaaa ze si da niekolko “piv”. Inac nie. Je to raz proti prirode a tomu na co bol chlap “predurceny”.
    Nemyslim teraz mozno samotnu orientaciu-to beriem ako chorobu. Ako nieco co sa “minulo normalnosti”.
    Neodsudzujem to. Neviem co za tym je. Neberiem to ako rozkos ci vymysel danych jedincov.
    Ale co je cez to je raz cez. Nieco co ozaj nema zaklady ☹

    14. máj 2022

    ona bola predtym muz a on zena. asi sa to tyka toho paru 🤔

    14. máj 2022

    Akože čo či chceme pre naše deti? Takýto ľudia tie boli vždy. Akurát sa doteraz hanbili, báli prejaviť, pretože v spoločnosti boli odsudzovaní ako nejaká choroba, pliaga, niečo čím môžu nakaziť ostatných. Konečne sa začínať lámať toto tabu a dostávajú sa do povedomia spoločnosti. Či sa to niekomu zdá normálne alebo nie. Je to realita.

    14. máj 2022

    Ak sa moje dieťa narodí v "zlom" tele a bude sa cítiť byť iným pohlavím ako sa narodí, tak áno, sloboda je to čo pre neho chcem, aby nemuselo žiť v hanbe a strachu .... lebo stať sa to môže ... a ak nie, tak neviem ako by ho takáto reklama mala ohroziť alebo ovplyvniť ...

    14. máj 2022

    Ok ale ty čo menia pohlavie im berú aj orgány pohlavné či,?teda niekde som čítala že to robia tak aby nemohli byť tehotny
    @sona6

    14. máj 2022

    Uffff tak toto je už aj na mňa silná káva po tom čo som si prečítala čo je za tým 🤮

    14. máj 2022

    Ideme z extrému do extrému.

    14. máj 2022

    Vzdy to tu boli a vzdy to tu bude, aj o tom je tolerancia, vysvetlovat detom a akceptovat.

    14. máj 2022

    @bubushik boli ľudia - a aj budu. Ale raz je nieco stanovene, zapisane v nasom genezickom kodexe, tak sa to nesmie menit. Tak ako nezmenime farbu slnka, hoci by mozno niekto chcel zelene, tak nemoze byt chlap tehotny!!! A toto nebudem nikdy tolerovat! A ani viest k tomu moje deti. A mozu sa vsetci liberali postavit na hlavu!!!! Lebo nejde o neho ale o to male dietatko, ktore si siahne na zivot, lebo nebude vediet, kto je, kam vlastne patri...

    Ani v prirodeto zvieratka nezmenia, preco to robime my?! Ano - ten par treba prijat, nie ich odsudzovat - a raz ked deti mat nemozu, tak nech to nerobia. Je zo strasna maskarada a dosla tupost. Ale tupost tych, co za tymto stoja a podporuju to

    14. máj 2022

    @evula1984 toto je o tolerancii?keď táto blbá spoločnosť nevie prijať ani len deti s diagnózou???

    14. máj 2022

    Ck kupujem, ja som clovek co nevnima okolie len danu vec a kam ideme? Aj homo erectus mal viac rozumu. Bolo to aj v minulosti, len teraz to vsade propaguju ake to je fansy

    14. máj 2022

    Nech si robia čo chcú..je mi to jedno..každý sme nejaký.. ale propagovať to celému svetu je choré..

    14. máj 2022

    Toto sa uz neda zastavit, ludstvo ma svoj osud uz specateny....

    14. máj 2022

    Psychicky zdravú osobu takáto reklama nepobúri a ani nijakým spôsobom neohrozí.

    Chorá je tá snaha nanútiť iným svoj názor na inakosť.

    Nepáči sa mi niečo - nepozerám to.

    Nie je to nelegálne a ani nemorálne, keďže to takýmto párom vyhovuje.

    14. máj 2022

    Mimochodom, na prelome 19 a 20 storočia sa netolerantni ľudia išli zrútiť zo žien v nohaviciach a o možnostiach, ktoré dnes ako ženy máme ani nesnivali.

    14. máj 2022

    @janynkaaa ja o nich moc nevíem, netusim ako to bolo, len som si tipla.Ake casto som citala, ze zeny si pri zmene pohlavia nechali reprodukcne organy prave kvoli moznosti mat svoje dieta a az potom im ich odstranili.Moze to byt aj tento pripad.Pivne brucho inak vyzera.

    14. máj 2022

    @nyusika nesuhlasim - ja by som to skor povedala, ze psychicky nalomenym, labilnym moze byt jedno. Mam svoj rozum a toto mi hovori nie! Tak ako mas pud sebazáchovy, tak mam aj v tomto pud - nie byt ticho - lebo tym vyjadrujem akurat to, ze to akceptujem. Ale ked niekto robi nieco zle - treba na to upozornit, nemyslis? Ked niekto presrane dodrziavat dopravne znacky a obmedzenia, tak ho budem akceptovat? A prisposobovat sa mu? Ked niekto nici druhym (vtomto pripade hlavne tomu dietatku zivot) tak ho necham?

    14. máj 2022

    Morský koník je tiež tehotný 🙂inak ono väčšinou transexuál páry sú naopak že prerobený muž na ženu si nájde ženu na muža ono je to komunita a máloktorý hetero by sa dal dokopy s trans...na margo kampane dobrý marketér vie o čom je reklama ,že keď zaujme či už v dobrom alebo zlom to je jej cieľ😉

    14. máj 2022

    @zuzana6666 vies kolko deti si vzalo zivot aj ked vyrastalo v tej tvojej uzasnej " klasickej rodine"?..preco si myslis ze to dieta bude menej stastne ako napriklad tvoje, ktore zije s takto obmedzenou matkou ako si ty?

    14. máj 2022

    moja buducnost to nie je a nemam tendencie zachranovat ludstvo 😀
    mne to pride usmevne.. vsak nech si to vykusaju

    14. máj 2022

    Ja som mala nejakých 17čize prevelice dávno a kamoška mala tetu čo žila s ujom a boli presne takto naopak 😉 a chudiatko dieťatko tiež ti vadí v čom žijú iné deti v tzv klas. rodinách incest,zneužívanie,bitky a pod.

    14. máj 2022

    Genetika je jasná buď xx alebo xy… ak niekto ma problém že sa necíti na to čo je , je to psychická porucha a choroba a mal by sa asi liečiť …tak potom akceptujme aj iné poruchy.. Sak psychopat ma právo vyzabijat námestie lebo sa tak cíti …tolerancia ma svoje hranice…

    14. máj 2022

    @barbara_lux Vidím, že píšeš podľa hesla ,,najlepšia obrana je útok", ale trochu si to prehnala, nemyslíš?

    14. máj 2022

    @mirkovagabicka Ano, ako ti takýto jedinec ublíži? Narozdiel od psychopata. To je aké porovnanie. Tebe už úplne drbe? Mne je napríklad jedno kto a ako. Mňa takýto človek ktorý sa narodil v inom tele neovplyvňuje. Ani mi neublíži. Či ako veľmi si zakomplexovana, že to beries narovnako?
    A zisti si o tom, že už to nejaky čas NIE je psychická porucha. Tak si nastuduj veci. Tebe a vám podobným želám aby ste mali v rodine a zistili o tom viac

    14. máj 2022

    Ešte si počkajme a raz ani psychopat už NEBUDE psychická porucha.

    14. máj 2022

    @nyusika Niektorí ľudia to nepochopia, je strašne ako ľuďom "ubližuje", že niekto si žije život, ktorým žiadnym spôsobom neublížujeq...

    14. máj 2022

    @anita010 Porovnávaš neporovnateľne... Psychopat ťa môže zarezať lebo nemá emócie... Ľudia trans, majú emócie, sú to ako my. Len sa lepšie cítia ako iné pohlavie. Čo je na tom nepochopiteľné? Mňa absolútne to neovplyvní, nie je to žiadna hrozba, vždy takýto trans ľudia boli, aj pred 50r, nie je to ok, ale chorými by som ich v žiadnom prípade nenazyvala. Je super ze si sa narodila a nemáš takýto problém odmala. Ale nie každý ma takého šťastie. Tak ako mňa neovplyvňuje sexualita iných prečo by teba mala ovplyvňovať takáto vec?

    14. máj 2022

    @nyusika ako ludstvo prekracujeme vsetky hranice prirody a vrati sa nam to. Z mojho pohladu je velky rozdiel ci si zena oblecie nohavice alebo sa preoperuje na chlapa, ktory neskor chce byt tehotny...
    Aj tolerancia k inym nazorom musi mat svoje hranice, lebo onedlho sa niektori budi dozadovat, aby sme tolerovali aj nasilnikov a vrahov. A mozno sa to uz aj deje, ked si tak clovek obcas precita napriklad nazory na to, co sa deje na Ukrajine.

    14. máj 2022

    @zuzitko74 co som akoze prehnala? A co povazujes za utok prosim ta? Pani autorka co pise nie je podla teba prehnane?

    14. máj 2022

    @majka238 presne tak, my sme uz daleko za hranicami prirody, a to musi mat aj dosledky...len ludia si to zatial neuvedomuju. Ale vytriezvenie pride.

    14. máj 2022

    @majka238 nasilnikov, vrahov, vagabundov, klamarov, kurevnikov, alkoholikov, homofobov atd. uplne bezne toleruju Slovaci, dokonca si ich aj volia..

    14. máj 2022

    @zuzana6666 Vies co, tato spolocnost ma podstatne vaznejsie problemy ako to, ze mozno 1 chlap za 5 rokov "otehotnie" (a moze vobec?), napr. korupciu, nasilie, alkoholizmus, agresivitu, netolerantnost....

    14. máj 2022
    14. máj 2022

    @mimka1402 Kde porovnávam? Len píšem, že kedysi aj toto patrilo k psychickým chorobám a to je fakt! Všetko je to neprirodzené a to je tiež fakt! A že už budú také skúšať, že muž bude čakať dieťa,..už nevie ako upútať na seba pozornosť? Aký je po mentálnej stránke, keď dokáže niečo také... keď už len to, že to potrebuje tak vytrubovať do sveta, už to o niečom svedčí. Veľmi by ma zaujímalo, či sa LEN tak akože cíti, alebo by jeho psychotest ukázal oveľa viac nenormálností.

    14. máj 2022

    @anita010 A prečo by sa mali skrývať preboha?😀 neprirodzene je toľko vecí, liečba liekmi, to, že prežije o xy percent viac detí aj žien pri pôrode ako kedysi. Aj to je teda neprirodzené. To, že neumierame na veci, na ktoré umierali naši predkovia. Že umelo zachraňujeme deti, ktoré by v prírode neexistovali.... Všetky tieto veci sú zahravanie sa s prírodou. Ale to je ok, že? Tak keď ta zrazí auto dúfam, že ti nik nepomôže lebo Boh chcel aby ta zrazilo auto a vlastne preto by bolo neprirodzene použiť medicínu aby ti pomohli. 🙂

    14. máj 2022

    To keď si čítam, aké užívateľky tu píšu o tolerancii a akceptovaní jeden druhého, tak plačem od smiechu

    14. máj 2022

    @zuzana6666 a to dieta musi nutne vediet, ze vyslo z otca a nie z matky?

    14. máj 2022

    Geneticky danu mas aj farbu vlasov a predsa je bezne tolerovane ich farbenie. Geneticky dany je proces starnutia a predsa nikomu nevadi operacne zdvihnutie viecok, prs, odsavanie tuku, botox do cela ... Geneticky dane je aj to, ze sme sucastou zivej prirody, a malokomu vadi byvat v dome, chodit po vyasfaltovanych cestach, kupovat si jedlo v obchode ... Spolocensky uzus sa casom meni, to nema nic spolocne s genetikou.

    14. máj 2022

    @barbara_lux Osobný útok. Nazvala si ju obmedzenou a naznačila si, že jej dieťa je pri nej nešťastné. Toto by sme na tejto stránke robiť nemali, je to proti pravidlám.

    14. máj 2022

    @zuzitko74 celý jej príspevok je potom proti pravidlám to ti nevadí ked sa tu hras na spravodlivu a obhajuješ ženu ako je ona? či je to ok napísať. že ich diata sa zabije kvoli nim? to je v pohodičke hej?

    14. máj 2022

    @barbara_lux Tak ho nahlás, keď ti tak veľmi vadí. Ak reaguješ tak ako ona, tak ste v podstate rovnaké, len každá na opačnej strane barikády.
    Ja som jej príspevok nebrala ako osobný útok na niekoho konkrétneho. Je to debata o téme, ktorá v spoločnosti rezonuje. Tak to zobrali aj ostatní, ak sa aj vyjadrili ostrejšie, formulovali to vo všeobecnej rovine. Tak, ako si to spravila ty, je to proti pravidlám.

    14. máj 2022

    @zuzitko74 treba tolerovat netolerantnych ale je proti pravdilam ho za netolerantneho oznacit 😁 pobavila si ma naozaj

    14. máj 2022

    @anita010 čiže pre teba (a ďalšie zrútené) je aj asistovana reprodukcia neprirodzená a proti prírode ?

    14. máj 2022

    Po precitani niektorych komentárov nie je viac o com pisat... Pre tych normalne zmyslajucich prajem vela sil a trpezlivosti a odvahy hlasat pravdu, byť na strane zivota - hoci aj za vysmech ci urazky. Verim, ze pravda a zdravy rozum zvitazia. Hoci taketo obrázky mi beru aj poslednú nádej.
    Ps: pre tie, ktore sa tu ohanaju agresiou, alkoholizmom a násilím v rodinach - ano, je to zle a ma to vplyv na psychiku dietata. Ale ak ste si nevsimli - ten prispevok nie je o tom, ale o poukazani na to - ze ked je raz chlap chlapom, tak nim je a nie je mozne to zmenit. Hoci sa zmeni na babu, jeho podstata ostava. A chlapi nemozu a nikdy nebudú môcť mat deti. Nikdy. Tu nejde o utok na osobu, ale na poukazanie ich otrasnych skutkov

    14. máj 2022

    Hranice sa posúvajú a je namieste diskutovať, či je to na osoh alebo na škodu. Keď som sa gynekológa pýtala, prečo má toľko žien problém, počať a donosiť dieťa, odpovedal presne tak, že náš genofond slabne, zachraňujeme deti, ktoré by za iných okolností neprežili. Je to etické a humánne, na druhej strane si ako ľudstvo "škodíme". (Som za to, aby sa zachraňovali tieto deti, nekameňujte ma). To isté sa týka presne takýchto veci ako je homosexualita, umelé oplodnenie, posúvanie normálnosti za určité hranice. Je to síce pekné a mnohé veci vieme aj pekne odôvodniť, ale prírodu a isté zákonitosti neoseres... vráti sa nám to. Aj z úrokmi.

    14. máj 2022

    @zuzana6666 lenze tu nie je tehotny chlap, ale zena ktora si nenechala vybrat maternicu a otehotnela s chlapom. ci mali ist na potrat? to by tu zase ina skupina bola proti...

    14. máj 2022

    @barbara_lux Nazvať niekoho netolerantným je v pohode. To nie je nadávka, to je fakt. Ty si ju však nazvala obmedzenou. To už nadávka je.

    14. máj 2022

    @chillibubble ano - zle som to napisala - ide o snahu ukazat, ze je to chlap a ze je tehotny,ale nie je tomu tak. Lebo to nejde a nikdy sa tam nestane.

    14. máj 2022

    Ok,chlap nemoze mat deti a je to divne,ale pytam sa,ked zena nemoze mat deti a vyrobia jej umelym zasahom dieta v skumavke,to nie je proti prirode? 🤨 Tak ved priroda na to isto mala nejaky dovod,preco to tak zariadila,napriek tomu si zena povie,ze dieta chce a ide si za tym neprirodzenou cestou. Ja v tom velmi rozdiel nevidim,ked sa bavime o "prirodzenosti" a tento chlap bol kedysi zena,ktora ma maternicu a teda schopnost vynosit dieta.

    14. máj 2022

    @margieamatusko v prírode je homosexualita bežná, len pre informáciu

    14. máj 2022

    @mimka1402 presne tak. Neprirodzene sú potom aj umelé oplodnenia napr. Tiež je tam robeny veľký zásah a dieťa je "urobené" nie celkom prirodzene matke, ktorá od narodenia mala "dané", že nebude mať (nedonosi) deti, alebo muž nemá "sikovne" spermie.

    14. máj 2022

    @andreakotesova Iba s tebou súhlasím. No takíto "zástancovia" to vidieť takto nebudú. No a pritom to, že táto kedysi bývalá žena má aktuálne vlastne image mužský je z toho celkoveho stale najviac prirodzenejšie, lebo si prenechala organy, aj možnosť ktorú dostala prirodzene, aká irónia, že? 😀 Podľa tejto logicky Ifv a ďalšie spôsoby by sa mali zakázať lebo je to proti prírode. Meniš si svoj život hoc ti bolo dané ho mať iný...
    Proste každý tu vyťahuje ako je čo neprirodzene, ale keď je potrebné darovať krv je to všetko v poriadku i keď keby sme šli do hĺbky tak darovať hoc iba svoju krv inému je tiež neprirodzene a takto môžeme ísť donekonečna

    14. máj 2022

    @nyusika je - ale nemaju spolu potomkov(tie zvierata)

    14. máj 2022

    @zuzana6666 ale keby zviera, ktore sa citi samcom ale je samickou, zostane oplodnene samcom, ktory sa citi samickou, mas to, co je hore...

    14. máj 2022

    @zuzana6666 veď ani homosexuali spolu technicky nemajú deti

    14. máj 2022

    @barbara_lux podla mňa obmedzený je ten, kto takto druhých uráža za ich názor. 👍

    14. máj 2022

    @mirkovagabicka nie nie je...myslim, ze to bola nemecka atletka...bola na vonkajsok zenou, vsetko ako zena..nebola prerobena, cely zivot bola v tom, ze je zenou, ale na zaklade jej vykonoblv zistili, ze geneticky je muz....takze take jednoznacne to nie je

    14. máj 2022

    @ankakovacova no tak.potom je autorka mega obmedzena 😉

    14. máj 2022

    Neboj nič, v tejto spoločnosti, kde si niektorí jedinci nevšimli, že máme 21 storočie, sa toho báť nemusíš. Na Slovenku je zmena pohlavia podmienená operačným odstránením reprodukčných orgánov. Zdalo sa, že pravidlá konečne upravia správnym smerom, ale stačil krik jednej bosorky na to, aby to tak ostalo...

    14. máj 2022

    @cairka nepresiel lengvarskeho navrh?

    14. máj 2022

    @erikavesela , nie, včera ho stiahli na prerobenie... Ale teda aby som napísala správne - uznesenie schválili pred 2. týždňami. Takže 2 týždne fungovalo...

    14. máj 2022

    Tie, co si myslite, ze obrazok je chory...pytam sa, tie deti, kt.by sa kvoli chorobam, "neplodnosti" rodicov nikdy nenarodili, ti, kt.zachranujeme, hoci priroda im nadelila iny osud...to je ok?..to nie je zasahovanie do prirodzeneho kolobehu zivota?...niekto vyssie spominal...tym, ze zachranujeme tych, kt.priroda nadelila iny osud, v skutocnosti oslabujeme ludsku populaciu a sme na smere k jej zaniku...zozerte ma, ale je to tak, ci chcete alebo nie
    @cairka no fasa, zadubeni slovaci

    14. máj 2022

    @cairka akoby ani nebolo

    14. máj 2022

    @erikavesela , tak v podstate ani nebolo, pretože kým sa to dostalo kompetentným úradnikom do uší, tak to zastavili. Rozbehla sa okamžite veľká akcia a tlak na urýchlené prejednanie, ale.... vieme ,ako to tu chodí.

    14. máj 2022

    @erikavesela tak snad nebudeme porovnavat zachranu ludskeho zivota s prerabanim cloveka na niekoho ineho, mozno o chvilu aj ineho tvora...Co ak niekto zatuzi byt zvieratom a zit v zvieracom tele? Aj vtedy povies ze treba byt tolerantny? Alebo co si myslis o takom klonovani ludi? To su hranice, ktore by sa nemali prekracovat. Co sa tyka deti zo skumavky, s tym tiez nesuhlasim, aj ked tuzbu tych zien chapem.

    14. máj 2022

    @cairka Ani nevrav... Sledujem na ig trans ženu a bolo mi to tak ľúto, že v 21. storočí toto niekto dokáže... Lengvarsky ale mimoriadne sklamal, že radšej ustupil z toho hoc všetci odborníci na tom pracovali roky rokuce a kvôli cepcekovi apod to sťaži život ďalším ľuďom..

    14. máj 2022

    @majka238 , ale oni nezatúžili po prerobení, oni sa len cítia inak, než rod, s ktorým sa narodili. Častokrát to je zjavné od útleho veku. To nie je o tom, že si niekto zmyslí, že odteraz sa cítim inak. Len je rozdielny vek, kedy sú schopní (a majú možnosť) sa vyoutovať.

    14. máj 2022
    14. máj 2022

    @mimka1402 , veru, veľa ľudí bolo šokovaných

    14. máj 2022

    @majka238 , katolícky denník , čo by si tam čakala?

    14. máj 2022

    @cairka rozhovor je s psychiatrom, nie knazom

    14. máj 2022

    @cairka riesia nieco co nikomu neublizuje. namiesto toho aby riesili svojich ludi, ktori ublizuju druhym...

    14. máj 2022

    Kým vlastne chce ten človek byť? Chce byť mužom? Chce byť tehotnou ženou? ,,Tehotným mužom"?
    Biologicky je tento človek ženou. Má ženské DNA, ženské antropologické markery a plne funkčné ženské pohlavné orgány. Ako funguje vlastne jeho psychika? Cíti sa byť mužom v ženskom tele a preto sa rozhodol prežiť celý život v popieraní svojej biologickej podstaty? Ako vlastne môže vedieť, ako sa cíti muž, keď ním de facto nie je?

    Nechcem rýpať, len ma to zaujíma. Tiež som prežila časť detstva s pocitom, že by som chcela byť chlapec, lebo ženský svet sa mi zdal nudný. Časom som prišla na to, že to, čo sa prezentuje ako ,,ženský svet" nemusí zaujímať každú ženu, ale ešte to zo mňa nerobí muža. A ani by som ním nechcela byť.

    14. máj 2022

    @erikavesela moja dcerka sa narodila s vrodenou vyvojovou vadou srdca, bez operacie by zomrela, teraz normalne zije, funguje, sportuje. Potrebovala tu jednu opraciu aby prezila a dostala ju.. tiez s nou asi mala priroda ine plany ale mala "stastie" ze to bola "len" operacia srdca a ze o tom ci ju distane nerozhoduju obmedzene bezcitne zeny ako niektore tu, vratane autorky, ktote si myslia, ze maju pravo urcovat hranice co je a co uz nie je ok a ci dopriat cloveku to co potrebuje k zivotu.

    14. máj 2022

    @nyusika Vyskytuje sa, je to známy fakt, ale nie je bežná...

    14. máj 2022

    @majka238 , otázka je, či niekedy hovoril s transrodovým človekom. Lebo to uznesenie navrhovali odborníci, ktorá s nimi hovoria denne ... Mimochodom to, čo hovorí o praxi v ČR nie je pravda, funguje to tam inak.

    14. máj 2022

    @susy5 a co maju propagovat? Ked to raz normalne je tak preco predtym zatcarat oci?

    14. máj 2022

    Inak ženy nekricte, lebo ste ešte podaktore "nepreskocili"... 😉 Pan Boh vie, čo sa vykľuje z vašich detí....

    14. máj 2022

    @majka238 presne tuto odpoved som cakala, ked dokazeme a doprajeme plnohodnotny zivot ludom, kt.osud bol pisany inak, tak doprajme plnohodnotny zivot aj ludom, kt.su vyzobrazeni na foto...budme tolerantni ku vsetkym, nielen ku vybranym...kazdy z nas si zasluzi plnohodnotny zivot, tak im ho neberme

    14. máj 2022

    @barbara_lux vidim, ze si pochopila, co som prispevkom myslela...presne doprajme zivot, zivot, kt.ludia chcu mat a doprajme ho vsetkym, bez ohladu na choroby, osud, ak ho vieme zvratit, pohlavie, bez ohladu na to, v akom tele chcu zit...

    14. máj 2022

    Prirodu ludia neoklamu, len zena moze byt tehotna, a raz sa vsetky tieto hradky na Boha otocia proti proti ludstvu.
    A ze je to bezne? ze muz sa citi ako zena, tak treba si pozriet slovnik slovenskeho jazyka, bezne, keby to bolo tak by ludsky rod vyhynul.

    14. máj 2022

    @zazvorka87 cize zrusme medicinu lebo priroda chce kosit ludi v 30 a nehrajme sa na boha?

    14. máj 2022

    @zazvorka87 prosim ta...s tymito zvastami o bohovi chod do kostola...

    14. máj 2022

    @zazvorka87 ale ved tam aj je tehotna zena. len vyzera ako muz. teraz bola v survivorovi baba, co vyzera dost ako chlap bez akychkolvek zasahov. sama vravela, ze na nu ludia divne pozeraju ked vychadza zo zenskych zachodov. ale od operacie ju vsetci odhovaraju. je len lezba, nie trans.

    14. máj 2022

    @evula1984
    @erikavesela
    To neni o kostele ale ludske dostojnosti a integrite, medicina ma ties svoju etiku ktora uz prekrocila hranice.

    14. máj 2022

    @chillibubble
    Cele je to chore, zeny chcu byt ako chlapi a muzi ako zeny 🥴

    14. máj 2022

    @zazvorka87 ok, pevne verim ze uz v zivote ty ani tvoja rodina nenavstivis ziadneho lekara a nevezmes ziadne lieky, (ani bylinky, lebo ich ucinok tiez vyskumala veda) a prujmete svoj osud.

    14. máj 2022

    @evula1984
    OK, nepochopila si, ale dobre 😏
    Dostala som upomienku od redakcie 😬 takze,musim byt zdrzaliva.

    14. máj 2022

    @zazvorka87 pochopila som velmi spravne. Velmi selektujes kedy proti prirode bojovat treba a kedy je to "htaniesa na boha"

    14. máj 2022

    @zuzitko74 , a v tom je práve ten rozdiel. Oni to ženské neznášajú. Neplatí, že každé dievča, ktoré nechce nosiť šaty a jazdí na skateboarde je trans, ale platí, že každý transchlapec trpí tým, že mu rastú prsia.Im sa nezdá ženský svet nudný, len to nie je ich svet.

    14. máj 2022

    @cairka No dobre, ale ako potom môže psychicky zniesť tak výsostne ženskú záležitosť akou je tehotenstvo?

    14. máj 2022

    @zuzitko74 , možno nemajú inú možnosť, ako mať vlastné dieťa?

    14. máj 2022

    @cairka Ja to neodsudzujem, len ma zaujíma, ako to ten človek prežíva. Musí to byť preňho nesmierne mätúce a komplikované. Veď tehotenstvo a hormonálne zmeny, ktoré ho sprevádzajú, vedia poriadne zamávať aj s psychikou ženy, ktorá je so svojim telom plne stotožnená.

    14. máj 2022

    @zuzitko74 , tak to sa musíš spýtať ich. Ono aj tak tomu moc nerozumiem, pretože po roku na testosteróne výrazne klesá reprodukčné schopnosť, po 2 rokoch ( tuším) takmer k nule. Takže zrejme to tehotenstvo je s pomocou umelého oplodnenia.

    14. máj 2022

    @zazvorka87 ale boh tam nema miesto

    14. máj 2022

    @erikavesela ale ja netvrdim, ze tym ludom netreba dopriat zivot, ale kedze maju nejaku poruchu asi to musia prijat rovnako ako napr.postihnuti ludia. A bud teda chcu zit ako muz alebo zena so vsetkym, co k tomu patri...ale nie ako tehotny muz....

    14. máj 2022

    @majka238 ja pisem o plnohodnotnom zivote..nie o zivote

    14. máj 2022

    @erikavesela ked sa narodis s nejakou poruchou, asi nemozes ocakavat uplne plnohodnotny zivot ako u zdraveho cloveka. Ale ak to prijmes, vies si zariadit plnohodnotny zivot v ramci svojich moznosti.Toto sa urcite neda povazovat za normalne a zdrave, aby ciastocni "muzi" zacali rodit deti...

    14. máj 2022

    @majka238 este raz, ked vieme dopriat ludom s poruchou plnohodnotny zivot, nejde o to, co si mysli ten clovek, ale o to, co sme my urobili pre neho, tak ho doprajme aj ciastocnym "muzom"..ako ta tento clovek ovplyvnuje v tvojom zivote..nijako, tak nepchaj nos do jeho potrieb...nerobi nic zle, len chce zit svoj zivot a ini mu v tom brania

    14. máj 2022

    @erikavesela ja si zas myslim, ze na svete su veci, do ktorych by ludia nemali pchat nos a menit ich. Ale vzdy hovorim, ze ludstvo je tak blbe, ze raz sa same znici.

    14. máj 2022

    @zuzana6666 ale veď k tomu nemáš viest deti. V prvom rade by si ich mala viest k tolerancii. Ale keď to nevies ani ty, tak asi ťažko. Pre teba je to tak dane. Ale ta žena sa narodila ako žena, no bohužiaľ vždy sa cítila ako muž. Takéto veci vedu k obrovským psychickým problémom a zničeným životom. Preto existuju podobne operácie, ktoré ľuďom ako sú oni pomáhajú vyrovnať sa so svojim stavom. Ich genetická výbava ale bohužiaľ ostáva a zmeniť sa nedá. Neviem ale prečo by teraz nesmeli mat deti. Preto, že to nie je tak dane? Kým? Nami? Lebo nám sa to zdá takto ne/normálne? Paradoxne, práve deti takýchto ľudí budú isto omnoho tolerantnejsie k ostatným.

    14. máj 2022

    Dojčiť bude kto? Ona - teda on, či on - teda ona? Alebo ešte niekto tretí ? Ani by ma to neprekvapilo. Choré a zvrátené. Je mi ich ľúto. Ale keďže už je to tak naopak, nech sú šťastní v akomkoľvek stave, podobe.

    14. máj 2022

    Mna by zaujimalo,ako by sa riesili napr. take satne na plavarni a podobne. Normalne sa desim toho,ze moja dcera si pojde zaplavat a do satne si nakraca nejaky typek, ktory sa prave citi ako zena. Preto nie som za to,aby to mali tito ludia az take jednoduche. Proste malo by to prejst nejakym procesom a hlavne by tychto ludi mal pri tom prechode sprevadzat nejaky odbornik, lebo takato vec sa da velmi lahko zneuzit ludmi, ktori to s inymi nemyslia az tak dobre.

    14. máj 2022

    O par rokov tu uz poniektori zacnu lutovat a tolerovat snad aj pedofilov. Ved sa tak "chudaci"narodili, tak preco im nedopriat plnohodnotny zivot...

    14. máj 2022

    @mima86 sa spytam a lesby v satni budu ok?

    14. máj 2022

    @majka238

    https://www.youtube.com/watch?v=fj4zhnGqhz0


    tento chce byt ondatrou 🤷‍♀️🙏🏻

    14. máj 2022
    14. máj 2022

    @mima86 , ver tomu, že "ti ľudia" majú ďaleko viac posudkov o svojom zdravotnom stave ( aj psychickom) ako my "normálny" . Proces tranzície je veľmi náročný a trvá roky. Musia sa doslova spovedať o veciach, ktoré si väčšina chce nechať pre seba.

    14. máj 2022

    Keby tak tento tolerantny zvrateny svet rovnako bral aj deti s downovym syndromom ktory je postrach v tehotenstve, bolo by to uzasne, ziadne stresujuce a drahe testy a nasledne *****, vsetky deti by narodili ako milovane a ziaduce, a my dospeli by sme urobili prve aj posledne aby im bolo dobre.

    14. máj 2022

    @zazvorka87 , ideálny svet, kde sa všetky deti rodia milované a chcené, bez ohľadu na to, či sú zdravé,alebo nemajú toľko šťastia a nesú si balíček v podobe nejakej diagnózy..... neexistuje.
    A ak si niekto myslí, že tento svet je extrémne tolerantný k transrodovým ľuďom, tak sa veľmi mýli. Už ťa niekedy zmlátili na ulici, alebo sotili zo schodov len preto, že si išla okolo?

    14. máj 2022

    @evula1984 ANO, lesba je stale len zena ale chlap co to bude moct zneuzit to neni predsa OK, ako sa osetri toto? ma napada ked budu 3 satne a 3 toalety? tak potom OK

    14. máj 2022

    @cairka stava sa to aj obycajnym ludom, proste ked ta nejaky kreten chce zmlatit nemusis mat iny rod, toto je o kretenoch co si radi buchnu….normalny clovek druheho nezhodi zo schodov, ja sa vzdy zastanem hocikoho aj keby bol trans gaj lesba to je uplne jedno, neznasam ked sa ublizije inym

    14. máj 2022

    @myrra81 ....no tak udajne 72 takychto variant,takze 72 weciek a šatní by bolo idealnych vsade.....🤔

    14. máj 2022

    @mima86 satne na plavarni sa po novom robia spolocne/zmiesane s niekolkymi kabinkami na prezlecenie - setri to miesto

    14. máj 2022

    @emjee toto je ok, len na zakladnych skolach plavarne maju len zensku a muzsku satnu na prezlecenie kde nie su kabinky

    14. máj 2022

    @zuzana2910 a dojcenie ta trapi lebo? kolkym zenam sa dojcit vobec nepodari, kolke vyslovene dojcit nechcu. a su aj take, co si mlieko odsavaju a davaju cez flasku, lebo to tak ony chcu.

    15. máj 2022

    @zazvorka87 krasne si to napisala, dakujem ♥️

    15. máj 2022

    @myrra81 chlap to bide moct zneuzit?

    15. máj 2022

    @myrra81 kolko slovenskych skol ma plavaren? Kolko cudzich chlapov sa tam potuluje v case telesnej vychovy?

    15. máj 2022
    Autor komentár zmazal

    @cairka
    Este jedno by som ti rada, ze Jezis zomrel za vsetkych, preto milujem svojho blizneho teda snazim sa tiez som len clovek, aj ked s tym co ludia robia ako ziju sa mi moze aj hnusit, samotny clovek nie a keby ano mam problem ja!
    Nasilie na nevinnych ludoch odsudzujem!

    15. máj 2022

    @zazvorka87 , toto je na každej jednej žene, ako sa k tomu postaví a je to úplne iná téma. Hoci bosorka, ktorá proti nim brojí je rovnaká. Jediné k tomu by som napísala, že je hlúpe tak intímnu vec,ako potrat zo zdravotných dôvodov riešiť na internete, ale rozhodnúť sa musí sama. Aj na prijatie dieťaťa z LGBT nepomôže, že niekto napíše, že ho musíš chápať. Každá jedna mama si to musí v hlave upratať sama. Môj syn je transrodový , nie je to žiadny výstrelok. Neoficiálne s tým žijeme cez 6 rokov, oficiálne 4, je v procese tranzície. Nemyslím si, že tebe,alebo hocikomu inému ubližuje tým, že mu v nohaviciach niečo chýba. A keď ide s priateľkou za ruku cez mesto, prípadne jej dá pusu, tiež nemusí nikoho urážať. Ale neboj, nechodia tak, majú strach....a nie sú sami 🤬

    Vieš, vy katolíci máte plné ústa o láske a pomoci k blížnemu. Koľkým nechceným deťom pomáhaš, koľkým mamám, ktoré žijú s postihnutým dieťaťom,koľkým chudobným si dala chlieb? Ja sa za svoje skutky,ani za svojho syna hanbiť nemusím a to mi ani Boh nemusí "ukazovať" ako mám žiť. V živote je dôležitejšie to, ako sa správaš a nie to, čo máš v nohaviciach. A len sedenie každú nedeľu v kostole ešte z nikoho dobrého človeka nespravilo.

    15. máj 2022

    @chillibubble nerieš, čo ma trápi o.i. momentálne komentujem túto nezdravú pomýlenú vzniknutú situáciu. Spisovne dojčenie, nie kojenie. Neriešim, kolke zdravé ženy chcú, či nechcú dojčiť.. nezaujíma ma to.

    15. máj 2022

    @zuzana2910 reagovala som, lebo dojcenie(kde ja spominam kojenie?) je ten najmensin
    problem. kedze existuju desiatky druhov umelych mliek, ktore su kvalitnou nahradou materskeho mlieka. pozastavovat sa nad tym, kto a ci tu bude dojcit je cisto staranie sa do druhych.

    15. máj 2022

    @cairka
    Tiez neni pekne vytknut veriacim ze, sedia v kostele a ze z toho dobry ludia nemusia byt, nemusia ale mozu aj su, nepoznas kazdeho tak dobre aby si mohla zato sudit.

    15. máj 2022
    Komentár bol odstránený

    @zazvorka87 co na tom nie je pekne?...je to jej nazor..pozri sa, ked vychadzas z kostola a zapocuvaj sa do reci ludi okolo seba, pozri sa ako tito ludia ziju...maloktory z nich zije podla toho, comu veri... vseobecne znamy priklad su talianski mafiani, kt.prvi sedia na drevenych laviciach...ja nepoznam jedneho jedineho veriaceho, kt.zije presne podla vasich pravidiel, casto su to pokrytecki, zli ludia, ludia, kt.ublizuju, ludia kt.maju plnu hubu prazdnych reci, ludia, kt.nepomozu ale kazat budu atd...samozrejme, ze nepoznam kazdeho z nich, ale vobec ma to netrapi, tak ako ty nepoznas dovody toho, preco ludia ziju tak ako je napr. ukazane na foto, tak ako ty nevies o zivote inych nic a predsa ich tu odsudzujes...

    15. máj 2022

    Aha...nazory, kt.nesedia sa mazu?.."krasne" ciny plne prazdnych slov..😂😂

    15. máj 2022

    @erikavesela zamysli sa, co si napisala. Co Teba do toho - co spravila? Za nase skutky nas bude sudit Pan. A bude sudit aj za kazde slovo, ale aj za mlcanie ked sme nepoukazali na hriech a ticho davali suhlas.
    Cele toto je poukazanie na nesprávnu vec. Ak to nechapes, nekomentuj.

    Ked je drogovo závislí clovek - hoci je to dobrak od kosti, ale proste stale potrebuje svoju davku, tak sa budeme nad nim zlutuvat a tolerovat mu to a tie drogy mu dame vo viere, ze ved chudacik, je taky dobry a je to len clovek... Alebo sa mu budeme snazit pomoct a dostat ho zo závislosti?
    Tak aj s týmito ľuďmi - rešpektovať ich inak, snazit sa im pomoct ale nie ich podporovat vo veciach, co su uz riadne cez. Nepodporovat sobase a adopcie deti. Je iny, musi prijat ten fakt, ze tie deti mat nemoze.

    15. máj 2022

    @erikavesela
    Odsudzujeme vsetci, no vidis 🥴😁

    15. máj 2022
    Komentár bol odstránený

    @erikavesela tvoje utoky budem mazat

    15. máj 2022

    @barbara_lux
    A ty si odkial zobrala pravo sudit mna 😏 pekne, pekne.

    15. máj 2022

    @barbara_lux utoky mazem. Hovor k teme, neutoc. Ak nemas co k tomu viac povedat, komentuj si inde.

    15. máj 2022

    @zuzana6666 k teme som napisala a ty si mi neodpisala, preco si dovolujes tvrdit ze ich dieta sa bude chciet zabit??

    15. máj 2022

    @zuzana6666 evidentne nevies citat, ja som o ponuknuti davky narkomanovi nikde nepisala, staci si precitat, to co si vymazala
    Ja na nikoho neutocim, zvlastne si vysvetlujes vyznamy slov...ale mne to moze byt ukradnte.. to, ze ty nesuhlasis, este neznamena, ze mas pravdu...
    @zazvorka87 presne tam, kde ty

    15. máj 2022
    Komentár bol odstránený
    Komentár bol odstránený

    @barbara_lux pretoze - ked si zistis od psychologov a psychiatrov najlepsie pre vyvin dietata je vyrastanie v zdravej milujucej rodine zostavenej z otca a matky. Ako moze vyrast vyrovnany clovek, ked zije s rodicmi nevyrovnanymi? Kde jeden je raz zena, raz muz. Raz zviera, raz na chlapov, raz na baby...??

    15. máj 2022
    Komentár bol odstránený

    @evula1984 bojim sa o svoje deti, je to podla teba nenormalne? Ja som nenarazala na trans ludi,ktori to myslia vazne, ale tych,ktori sa za tskych budu vydavat,len aby sa lahsie dostali k obetiam. Myslis,ze sa to nebude diat? Tomu verim asi tak velmi,ako tomu,ze knazi nezneuzivaju deti. Ono sa to bude diat, je pekne naivne si mysliet,ze nie. Ja si len myslim,ze toto je vazna tema, aby sa rozhodlo zo dna na den,pokial aj spolocnost na to nie je pripravena a nie su vyriesene vsetky rizika. Alebo sa mylim?

    15. máj 2022

    @zuzana6666 aha...tak kazda milujuca rodina pozostavajuca z otca, matky a deti je najlepsia pre vyvin cloveka...ok.. s tymto.suhlasim, ale co potom z tymi rodinami a teda na slovensku ich je pozehnane, kde je jeden z rodicov agresivny, alkoholik, zneuziva svoje deti, psychicky im ublizuje a pod...co s tymito rodinami, tam si tiez dieta siahne na zivot, lebo nebude vediet kam patri, ako sa ma vyrovnat zo zivotom?

    15. máj 2022
    Komentár bol odstránený

    @cairka ano viem,ze teraz to tak je. A som za to,aby to tak zostalo, lebo teraz to vsetko chu velmi zvolnit. Koniec koncov,je to rozhodnutie na cely zivot, tak by aj dotycny clovek mal byt na to pripraveny a na 1000% rozhodnuty,ze to chce. A taketo rozhodnutie potrebuje cas, vela premyslania a pripravy. Tak ako pri kazdom vaznom rozhodnuti.

    15. máj 2022

    @erikavesela
    Tak potom mi ty nemas co vycitat, zacni od seba 🌻

    15. máj 2022
    Komentár bol odstránený
    Komentár bol odstránený

    @emjee u nas v BA je ich dost s plavarnami a prenajimaju sa aj na rozne kruzky tie plavarne a dostane sa tam hockto 🤷‍♀️

    15. máj 2022

    @zuzana6666 boze ty si trapna

    15. máj 2022

    @mima86 , jediná vec, ktorú chcú zvoľniť, je ľahší prístup ku správnej pomoci a aby nemuselo prebehnúť chirurgické odstránenie pohlavných orgánov. Ako som už vyššie písala, ono vplyvom užívania hormonou dôjde k zastaveniu funkčnosti rozmnožovacích orgánov, takže otehotnenie je možné len s pomocou odborníkov a na Slovensku asi nikdy nedôjde k tomu, aby to bolo schválené. Je ale hanba, že na Slovensku sa nedostáva pomoci transrodovým deťom, u nás tento" problém" neexistuje. Preto viem, že v tom článku, čo tu bol spomenutý, nepísali správne o tom,ako to funguje v ČR. V ČR by už mohol ísť na operáciu, lenže tak ako vyšetrenia, tak aj chirurgické zákroky, si v ČR musí hradiť sám. A toto bolo tiež v tom uznesení, ktoré fungovalo 2 týždne.... Konečne by nemuseli si hradiť hormonálnu liečbu, nemuseli by chodiť na vyšetrenia do zahraničia .... Lenže niekto si vymyslel možnosť,ktorá sa stane u jedného z tisíc , a už zas sa cirkevnici musia ozývať a všetko negovať.

    15. máj 2022

    Ježiš,aká hrubka 🫣

    15. máj 2022

    @erikavesela pekny den - viac nekometuj, bude to zmazane

    15. máj 2022

    @mima86 sa tvaris akoby toto bola jedina hrozba a tym stigmatizujes transludi. Obtazovat ti uchylaci mozu tvoje deti aj v autobuse. Tusis ako to aktualne vobec je? Ako sa ten proces deje? A preco si myslis ze uchylaci vudu zneuzivat len tuto situaciu?

    15. máj 2022

    @zuzana6666 ani nemam zaujem diskutovat s tak obmedzenymi ludmi ako ty a tebe podobnymi...len ti prajem, aby si raz v zivote zivote zazila situaciu, kedy ti tvoje recicky nepomozu a otvoria sa ti oci...pre moj lepsi zivot si ta uplne bloknem...tak ako mam bloknutych mnoho inych fanatikov...ani jeden z vas nevie prijat iny nazor..a pre toto vas uprimne lutujem

    15. máj 2022

    Ono, pokiaľ sa nás to osobne netýka, sme hrdinky. No pokiaľ by niektorej z nás dieťa prišlo domov s týmto pofidernym výmyslom- zmeniť pohlavie, dokonca byť tehotnÝ..mnohé z vás, čo tu píšete hrdinsky že je to OK by ste sa psychicky zosypali. Určite.

    15. máj 2022

    @zuzana2910 a aj to je v poriadku, aj rodic sa s tym vysporiadat nejak musi, ak zije cely zivot v nejakej predstave a zrazu je to inac, aj ked tam naznaky boli. A oto je tazsie sa stym vysporiadat ak to spolocnost nelogicjy odsudzuje.

    15. máj 2022

    @zuzana2910 Za seba hovorím, že zosypat? Nie. Určite by som riešila veľa otázok a keď vidím aké tu niektoré ste hnusné, že ako sa mu bude ťažko žiť... Ale bolo by to stále MOJE dieťa, ktoré za toto nemôže a bola by som radšej keby sa mi priznalo než sa trápilo samé...

    15. máj 2022

    Baby.... Ale no... Uz sa to riadne vymyka z pod kontroly a ta uz svieti na cerveno. Nerieste veci ktore sa vas netykaju a mozu sa vas aj vo vasom zivote raz týkať budu... Uz je len na vas ako sa k tomu kto a ako postaví a kto aky ma na cele toto pohlad. Naj je nevsimat si, neriesit a ak nemate taky problem, tak sa teste. Popravde poznam osobne celkom dost ludi gayov a lesieb. Za mna super ludia. Nikdy som nemala negativnu skusenost. Neodsudzujte, lebo raz budete sudene. Ja mam tiez osobny nazor na preoperovacky, prezliekacky, parochne vid ako v bez servitke... Ale nikdy by som nikomu to nepovedala. Moj syn ma spoluziaka a jeho mama zije so ženou a viete co? Zvysok sa nestara ani sa nevysmieva a beru to normalne. Podla mna xy zien original zien popichanych, plastikovych vyzera horsie ako opacne orientovany clovek. Takze pustite kavovar a uzovajte si slnecny den

    15. máj 2022

    @zuzana2910 nezosypavali by sa tak velmi, alebo aj vobec, keby je to v spolocnosti tolerovanejsie, viac sa o tom hovori a ludia o tom viac vedia. vacsina mam si hned pomysli na to, aky zivot bude mat ich dieta kvoli odsudzovaniu cudzymi ludmi a z tohto sa mozu zosypat.

    15. máj 2022

    pisem o zmene pohlavia. osobne si myslim, ze nieco take ako v povodnom prispevku je skor velka vynimka.

    15. máj 2022

    @chillibubble zmena pohlavia - ok, ak to niekto naozaj takto citi a velmi dokladne sa to posudi, ci pricinou naozaj nieje ina porucha, kvoli ktorej je toto len sposob akym chcu niektori mladi ludia vytrcat, sokovat a uputat. Osobne si myslim, ze tych skutocnych pripadov je ovela menej ako sa v dnesnej dobe prezentuje. Ale ak sa niekto citi byt zenou, nech je zenou. Ak chlapom, nech je chlapom. Ale nie muz so zenskymi organmi a naopak...to je uplne mimo.

    15. máj 2022

    @evula1984 ja si dobre uvedomujem,ze to nie je jedina hrozba. A co ako teraz si mame povedat,ze jedna prilezitost pre uchyla hore-dole,tak kaslime na to. Nemali by sa tieto rizika skor odstranovat? Mne je jedno, kto si co robi so svojim telom,ale ak to ma spolocnost akceptovat, tak by mali byt vyriesene vsetky stranky veci a az potom to schvalovat. Vadi mi,ze nie su riesenia a pravidla na bezne situacie (co by pomohlo aj transludom si myslim) ale uz to bolo podpisane. Len tak.

    15. máj 2022