Ahojte žienky, potrebujem poradiť ak má niekto skúsenosťa vie poradiť ako riešiť túto situáciu. keď sme kupovali chladničku dali sme si predľžiť záruku, ktorú máme do roku 2021, a prasklo tesnenie na dverácha a vnútri chladničky praskol plast na zadnej strane, taká 10 cm prasklina. Záruka je predľžená s firmou Mondial-asisstens.cz, poslali technika, ktorý spísal chyby kopiu mi nechal a originál im poslal. Rozhodli, že stačí vymeniť tesnenie a čo sa týka tej praskliny, že to meniť netreba, samozrejme to sa novyplatí, ale ten technik to napísal len na ten originál čo im poslal, ja som sa to dozvedela od pána, s ktorým som volala prečo tak rozhodli. Môže tak technik postupovať, že si tak dopíše ako mu pasuje alebo je od nich platený, čím menej opráv, tým lepšie? A ďaľšia vec čo s tou prasklinou, technik len že mal byť hrubší plast, ale mne je to prd platné keď neviem čo sa bude robiť, možno doslúži zo dňa na deň, netuším. Máte niekto radu ako postupovať či sa na to vykašľať a kúpiť novú chladničku? ďakujem za rady
Upozorňujem na predávajúcu ELIZA999, má arogantné správanie, ponúka tovar, ktorý už nemá a nemá žiadnu úctu ku kupujúcim, keď je upozornená na odstránenie problému tak na vás útočí bez dôvodu !!!