tratatundra
30. aug 2024
678 

Buďte trendy, pite nealko

Leto je v plnom prúde a s ním aj naše túžby po osviežení. Čo si však vybrať, keď chcete niečo, čo vám uhasí smäd, poteší chuťové poháriky a zároveň nechcete žiaden alkohol? (Lebo, povedzme si úprimne, mnohým ako to správne osvieženie napadne práve orosená desiatka.) Riešenie je jednoduché: Nealkoholické varianty pív, ktoré sa stávajú stále obľúbenejšou voľbou nielen počas horúcich letných dní, ale rovnako aj počas celého roka.

Nealko boom!

Nealko drinky prechádzajú v posledných rokoch výraznou transformáciou. Z nápojov, ktoré boli kedysi vnímané ako menej zaujímavé alternatívy, sa stávajú hity moderného života. Čoraz viac spotrebiteľov vyhľadáva nealko, okrem iného aj pre široký výber chutí a kvalitu. Prečo teda nealkoholické nápoje zažívajú taký boom?

Zdravý životný štýl a zodpovedná konzumácia

Jedným z hlavných dôvodov, prečo ľudia stále viac siahajú po nealkoholických nápojoch, je rastúci záujem o zdravý životný štýl. Štatistiky ukazujú, že až 75% mladých dospelých preferuje “zdravšie” alternatívy pri výbere nápojov. Zároveň až 40% konzumentov alkoholu tvrdí, že v posledných rokoch znížili spotrebu alkoholu, pričom ako hlavný dôvod uvádzajú práve zdravie a pohodu.

Rastúci dopyt po nealko pivách a radleroch

V Európe a po celom svete sa nealkoholické pivo stáva čoraz populárnejším. Podľa prieskumov sa očakáva, že globálny trh s nealkoholickými pivami do roku 2025 dosiahne hodnotu 29 miliárd dolárov. Tento obrovský rast je poháňaný predovšetkým zmenou v spotrebiteľských preferenciách – ľudia hľadajú chuťové zážitky, ktoré im pivo ponúka, ale bez alkoholu. Radlery, ktoré kombinujú pivo s ovocnými šťavami, sú osobitnou kategóriou, ktorá si získava srdcia mnohých konzumentov. Zlatý Bažant Radler 0,0% je jedným z tých produktov, ktoré perfektne vystihujú tento trend. Kombinuje osviežujúcu chuť ovocia s pivným základom, pričom prináša ľahkosť a sviežosť, ktorú ľudia vyhľadávajú. Navyše, tieto nápoje sú bez jedinej kvapky alkoholu, takže si ich môžete vychutnať kedykoľvek a kdekoľvek.

Diverzifikácia príchutí a inovácie

Ďalším výrazným trendom v oblasti nealkoholických nápojov je diverzifikácia príchutí. Kým v minulosti boli možnosti obmedzené na niekoľko základných príchutí, dnes je trh plný inovatívnych, moderných a unikátnych príchutí. Ľudia chcú experimentovať, objavovať nové chute a radlery sú na čele tejto revolúcie.

Zlatý Bažant Radler 0,0% ponúka širokú škálu príchutí – od klasického citrónu, cez svieži grapefruit v kombinácii s rozmarínom1, až po exotickú kombináciu ananásu a kokosovej vody1 a mnoho ďalších. Táto pestrosť umožňuje konzumentom vybrať si presne to, na čo majú chuť, a to bez kompromisov.

Budúcnosť patrí nealku

S narastajúcim dopytom po alternatívach, ktoré nie sú záťažou pre organizmus a zdravie a chutných nealkoholických nápojoch je jasné, že tento trend tu zostane. Zlatý Bažant Radler 0,0% je živým príkladom toho, ako môže nealko nápoj priniesť nielen osvieženie, ale aj potešenie z výnimočnej chuti. Takže keď nabudúce budete rozmýšľať, čo si vybrať na uhasenie smädu, spomeňte si na tieto trendy a zvoľte si nápoj, ktorý ide ruka v ruke so súčasným životným štýlom.

#zlatybazantradler

Pijem aperol bez alkoholu, v dnesnej dobe je celkom dobry vyber

30. aug 2024

Zlatý Bažant Radler 0,00% je fajn produkt. Aj pri testoch na zvyšku alkoholu vyšiel ako 0,00 (iné nealka piva skončili kľudne aj s 0,30), čiže aj za mňa je radler 👍

4. sep 2024

To sa teším že niekto aj podporuje Zlatého Bažanta.Môj chlap klasika Zlatý Bažant 0,0% a ja môžem tmavý citrón 0,0% je to mňamka aj keď je už po lete pre mňa už september nie je letom😊🌞

4. sep 2024

Ešte som pozabudla,málokde toto pivo ponúkajú na terase.Velké sklamanie.Vkuse len české tu čgajú.Čiže v lete ozaj len doma na terase,lebo v meste na terase nie je😔

4. sep 2024

si ma navnadila. Idem si môj obľúbený tmavý citrón otvoriť 🙂

4. sep 2024

A na obycajnu zdravu vodu sa kedy budu reklamy robit? Ci len sladke napoje, energetaky, alkohol, alko a nealko piva treba predavat? Precitajte si vysoko spracovani ludia a vplyv marketingu.
Ale toto asi autorka vymaze, lebo toto tu urcite nechcela 😀

5. sep 2024
tratatundra
autorAMBASÁDORKA

@canany Predpokladám, že obyčajná voda reklamu nepotrebuje. Napriek tomu sa osveta o pitnom režime a o potrebe piť čistú vodu robí teraz naozaj rozsiahla. Rovnako, ako sa robí osveta o potrebe šetriť a neplytvať vodou... Takže si dovolím nesúhlasiť, ale reklama na vodu je a je to tak správne.
Tiež predpokladám, že sladené či iné nápoje pijú ľudia príležitostne a len ako spestrenie jedálnička. A áno, vyrába sa ich množstvo rôznych - od kolových, cez ochutené pivá až po limonády. Preto, aby sa jednotliví výrobcovia uživili, musia sa v tej konkurencii pretlačiť a na to slúži marketing. Je už na jednotlivcovi, či siahne po pohári s vodou alebo po sladenom či ochutenom nápoji.
Mimochodom, vyše 16,5 % obcí na Slovensku (vrátane tej, kde žijem) je bez vodovodu, takže reklamu na vodu by bolo fajn robiť na vyšších miestach, keďže v 21. storočí stále nemá každý doma dostupnú pitnú vodu.
Každopádne, ďakujem za názor.

6. sep 2024
tratatundra
autorAMBASÁDORKA

@gabrielabydzo Ja som v tomto nejaký pohan asi a viac, ako čapovaný (narozdiel od klasického piva) mi chutí ten v plechovke. Neviem vôbec, čím to je... Možno je to o zvyku.

6. sep 2024
tratatundra
autorAMBASÁDORKA

@lauraa Tak o tom som ani nepočula. Ďakujem za rozšírenie obzorov. Aperol mám veľmi rada a keďže som často na oslavách šofér, toto je pre mňa zrazu nová dimenzia!

6. sep 2024
tratatundra
autorAMBASÁDORKA

@lenkakravcova Áno, rad 0,0 si práve na tom zakladá. 🙂

6. sep 2024

@tratatundra je uz alebo namiesany v v 0,2 dcl, alebo normalne flasa 0.7 l a miesam ho s nealko sekt, dobra alternativa

6. sep 2024

Začni písať komentár...

Odošli