1 / 1

    ja som za to, aby rodičia boli v nemocnici s dieťaťom, ale keď raz tie nemocnice nemajú na to kapacity tak by bol tento zákon v praxi nerealizovateľný... tak asi preto

    27. feb 2024

    A doteraz tam mohli byt rodičia? Pýtam sa lebo ja som z malým bola tak to teraz zrušia?

    27. feb 2024
    soldi
    autor

    @lucka_ke aha. ano. Tak vytunelovali zdravotnictvo ze uz nemaju priestor pre rodicov

    27. feb 2024
    soldi
    autor

    @monicka1501 niekde dovolia, niekde nie. Ale malo by to byt zakladne pravo dietata. Byt s rodicom v nemocnici.

    27. feb 2024

    @lucka_ke ministerstvo zdravotníctva dostalo tento rok jeden z najväčších rozpočtov. Určite by sa možnosti našli…

    27. feb 2024

    do mňa sa nemusíte púšťať, ja píšem, že ja som za, ale keby to bolo v zákone a nemocnica to rodičovi neumožní tak by vznikali súdne spory a podobne, čiže najskôr treba na to vytvoriť podmienky a potom to dať nemocniciam príkazom... ja mám osobnú skúsenosť, že na detskom sa vždy snažia prijať aj rodiča - pre personál je to vždy pomoc ak je tam prítomný aj rodič

    27. feb 2024

    @lucka_ke preco by som vedla dietata nemohla sediet na stolicke ktoru si tam ked aj sama donesiem? alebo spat vedla postele na nafukovacom matraci?

    27. feb 2024

    @chillibubble čítala si, čo som napísala??? asi som si mala radšej klepnúť po prstoch ako sem niečo písať

    27. feb 2024

    @lucka_ke tiez si myslim že niektore nemocnice na to nemaju kapacity, podla mňa by sa oddelenia kvoli tomuto skor zatvarali ako modernizovali nakolko by to neboli schopni dodržat. tam kde sa da to funguje

    27. feb 2024

    @lucka_ke to je vyhovorka. Kto chce, hlada moznosti. V nemecku nemaju ani vacsie nemocnice, ani vacsie oddelenie- a je to samozrejmost a nie je to ani v zakone ukotvene. Ja vidim skor problem v nastaveni personalu nemocnic (podla osobnej skusenosti).

    27. feb 2024

    @chillibubble zákon nezakon, od svojho dieťaťa sa nepohnem. A je to o ochote nemocnice a oddelenia.

    27. feb 2024

    @chillibubble zabudla som dodať že máš pravdu.

    27. feb 2024

    @lucka_ke citala, ved sa normalne pytam. ake kapacity treba na stolicku vedla postele alebo nafukovaci matrac?

    27. feb 2024

    hej a týždeň budeš sedieť na stoličke vedľa postele, tomu sama neveríš

    27. feb 2024

    @lucka_ke aj keby som mala na stolicke spat,v takom pripade,co abysme boli s dietatom budeme cestovat do cr a nebo jinde za hranice???

    27. feb 2024

    @lucka_ke ale jasne ze hej🤣

    27. feb 2024

    @lucka_ke tak bude to moje rozhodnutie. ked to nezvladnem tyzden, tak sa vymenim s mamou alebo poviem ze ok, nedavam to. ale ja, nie mi to niekto zakaze.

    27. feb 2024

    Nikdy som este nemusela vyzkusat🙏 ale ved to dieta potrebuje mat nekoho pri sebe,samozrejmost to ma byt a nie ze nekoho napadne vobec to odklepnit ci rusit 🤦‍♀️

    27. feb 2024

    @chillibubble ty si vies predstavit ze niekde v izbe medzi postele praštiš nafukovaci madrac a budes tam spat? a ked sa dieta v tej izbe ocitne v zivot ohrozujucej situacii a oni musia konat? to budu zdravotnici pakovat tvoj madrac aby vedeli zasiahnut? sak premyslajte trochu. ved teraz to tak funguje ze matka tam spi na stoličke. ide o to ze mamy nevedia plnohodnotne ubytovat. izby matiek su na inych poschodiach, alebo mimo oddelenia a pod…

    27. feb 2024

    @lucka_ke kde je vôľa , tam je cesta, ak uvidia rodiča, čo chce byť s dieťaťom, potom sa nájde určite možnosť, samozrejme sú aj takí, čo im nevadi nebyť s dieťaťom, ale pre takých čo chcú, má byť možnosť ostať.

    27. feb 2024

    @beababy nie vsade povoluju hospitalizaciu s dietatom. niekde je to dieta proste same. a su oddelenia kde ano sa moze dieta dostat do zivot ohrozujucej situacie. ale su diagnozy a oddelenia, kde to nehrozi.

    27. feb 2024

    neviem či ste poniektoré boli na detskom oddelení a videli to zvnútra, ja áno, a personál sa napriek tomu snaží výjsť rodičom v ústrety a prijať ich spolu s dieťaťom, ale niekedy to proste nejde a ak by to bolo dané zákonom nemali by ich kam ubytovať to je celé

    27. feb 2024

    @monicka1501 bože, nič nezrušia. Nepodporili návrh zákona, takže čo to znamená? Že ostáva všetko tak ako doteraz

    27. feb 2024

    @lucka_ke tak ja mam opacnu skusenost- silou mocou chceli dieta bez rodica prijat a ked som im vysvetlila, ze teda urcite nie, tak nas prijali spolu, ale sestricky mi robili napriek, lebo som si dovolila presadit si svoju pritomnost. A teda po tomto zazitku, nie ze na tisisc, ani na milion % nenecham svoje dieta same v slovenskej nemocnici...

    27. feb 2024

    Co bolo v tom návrhu? Upravili vek dieťaťa , alebo to dali ako povinnosť pre nemocnicu?

    27. feb 2024

    @daren1 to nech ti pridá autorka 😀 mne sa nechce hľadať konkrétny návrh. Ale na stránke národnej rady ho nájdeš.

    27. feb 2024

    Presne. To mi preslo ako prve hlavou. To co ma by automaticke a zakladne pravidlo tak oni idu o tom hlasovat?
    Jasne sami pod sebou by spilili konar lebo nemaju na to nieco take usposobit ☹

    27. feb 2024

    @lucka_ke to je len tvoja osobná skúsenosť. Ja mám opačnú. Nechceli ma pustiť na Kramároch na infekčné oddelenie, kde bolo hospitalizované moje 5 ročné dieťa. Bola tam aj iná matka, ktorá sa pred primárkou doslova hodila o zem, plakala, prosila, bolo to veľmi nedôstojné, ona bola nakoniec na izbe aj s mojím dieťaťom.
    Dopadlo to nakoniec tak, že po dvoch dňoch som sa tam dostala aj ja. Tu ide o to, aby sa takéto situácie nestávali. Každé dieťa má mať rovnaké právo mať pri sebe matku resp.rodiča.

    27. feb 2024

    @beababy asi si ešte nevidela v realite, ako si mamičky večer nafukujú matrace alebo nafukovačky a ráno rýchlo schovávajú.

    27. feb 2024

    @beababy ja ked som bola s detmi na Kramaroch, tak cez den matky boli na stolickach, na noc sme si z "kumbalku" nosili nemocnicne rozkladacie lehatka na spanie. Takze ani nafukovaci matrac nie je prekazka. A jeden pobyt som cely absolvovala len na stolicke. Nestazovala som sa, bola som rada, ze tam s dietatom mozem byt. Jedna "spolubyvajuca" si dokonca kazde rano cvicila "takmer gymnasticku" zostavu.

    Su oddelenia, kde by matka bola len na stolicke. Aby nezavadzali postele ani v noci.
    Ale je to presne o tom - kde je vola, tam je cesta. Mame tolko zakonov, ktore sme si ani nevedeli predstavit, ako by sme fungovali a lala, fungujeme. Vzdy sa riesenie naslo. Muselo sa. Hotovo. To, ze to kapacitne nejde je len vyhovorka.

    27. feb 2024

    Prečo? Lebo stredovek neskončil, stredovek trvá, tak sa spieva však??? Nie, my nenapredujeme, my nie sme predmestie Rakúska, my sme predmestie... (doplň si sama...)
    Môj brat bol hospitalizovaný v roku 1987, vo veku 3 roky, samostatný (jedenie, chodenie, sedenie, vyprázdňovanie, komunikácia, interakcia...) so silným zápalom dutín a hnisom pod okom. Mama v tej dobe a režime nemohla byť s ním. Mali ho prepustiť v pondelok. Mame babka po úpenlivej prosbe cez 2 známosti v dedine vybavila, že ho môže vziať v piatok aby bol už cez víkend doma a prepúšťacia správa sa vezme v pondelok. Keď ho zbadala v piatok v postieľke skoro skolabovala. Holý chrbát, nazakrytý, premočená plienka, matrac, naložené v plienke, vyštípaný zadok, zapareniny, priviazaný, zima v izbe, prievan... Sestrička začala po nej ziapať, čo tam robí. Mama schmatla brata do deky, narobila krik a odišla s dieťaťom v náručí. Brat doma nevedel stáť, chodiť, prestal rozprávať, pýtať sa na nočník, zhladovaný, ako keby mesiac nejedol, stále plakal, ľakal sa. Musel sa učiť všetky zručnosti nanovo. Mama sa zaprisahala, že NIKDY!!! by nenechala už dieťa samé v nemocnici. Vždy keď na to spomína, rozplače sa, dáva si. to za vinu. U neho sa prejavil hospitalizmus 🚩 ako vyšitý 🤷‍♀️
    Detská psychologická literatúra problémy detí počas a po pobyte v nemocnici odborne nazýva hospitalizmus. "Deti sa v nemocnici istý čas dožadujú blízkej osoby, plačú, chcú naspäť pocit bezpečia. Ak sa im to nedarí, otupejú. Prejavuje sa to istým citovým chladom, apatiou...
    Skúsenosti mnohých matiek s pobytom ich detí v nemocnici sú veľmi zlé. "Trojročný syn bol v nemocnici od soboty do pondelka pre podozrenie na zápal slepého čreva a vysoké teploty," píše v internetovej diskusii Lenka z Trnavy. "Keď som za ním prišla, malý sa práve pokakal. Sestrička naňho kričala na celé oddelenie. Na tvári má ekzém, tak som mu dala do nemocnice aj krém, čo mu predpísala kožná, má sa používať 3-krát denne. Vrátili mi ho nepoužitý, liečil sa z toho ešte tri týždne. Po návrate z nemocnice sa asi dva týždne trhal zo spánku."

    Štvorročný syn Ivy z Bratislavy bol v nemocnici desať dní. "Po návrate nevedel chodiť, taký bol zúbožený. Nasledujúce týždne mal stále strach, že od neho odídeme, nechcel sa nechať umývať, kričal zo sna. Dlho sme museli navštevovať detského psychológa."

    27. feb 2024

    https://www.nusch.sk/files/novinky/2021/charta-...

    Tato medzinárodná charta je nadradená našej jurisdikcii, dieťa má právo má rodiča do 18 rokov

    27. feb 2024

    @mimimoje nie, ja som toto naštastie nazažila, viem z rozpravania ako to funguje u nas v nemocnici a to mi pre predstavu stači
    @katarinaba pozri sa, ja som iba povedala čo si o tom myslim. vieme ake su rozdiely čo sa tyka nemocnic po slovensku, čo sa v jednej da, v druhej uz neexistuje. zakon nezakon vzdy je všetko o ludoch. ak by to aj prešlo v reali by to mohlo vyzerat stale rovnako ako to vyzera. si pritomna? si. na stoličke…

    27. feb 2024
    27. feb 2024

    mne 3x vyberali mandle (nosne dorastli), nasich nepustili na navstevu, len mohli nakuknut tak, aby som ich nevidela, su to jedny z mojich prvych spomienok v zivote, ako som si myslela, ze som v detskom domove, ked sme isli na operacku, tak som stupila sestricke na navlecku na topanke, taku facku mi dala, ze si ani to vyberanie nepamatam (to som mala namiesto uspania). V noci som asi kopla do postele v spanku, tak spadla ta bocnica, to boli take tie velke postielky, naletela sestricka, dalsia facka... ja neverim, ze preslo skoro 40 rokov odvtedy a ani ta stolicka pri posteli nie je samozrejmost. A nejaky chudak Kalinak sa z toho bude este vysmievat, vsak on na viac nema, snad sa mu nepodari nikdy sa rozmnozit.

    27. feb 2024

    S deťmi som ležala aj na detskom aj chirurgii ,vzdy som s nim išla aj na vysetrenia,dokonca pri odberoch ci davani kanily atd ....teraz v lete 12 r dcera musela byt akutne operovana išla som s nou na ct uz z oddelenia ,na operáciu a cakala som ju v noci pred operačnom sálou, kym ju neviezli na jisku,tam mi este operater vsetko vysvetlil ,ale keďže mame bábätko som musela ísť domov,a tak som sa ani nezaujimala ci s nou mozem zostat ...ale zarazilo ma,ze navstevne hodiny pre mna platili ako pre cudzieho ..ked ma sestricka zdrbala ,ze ci neviem kedy su navstevnejej hovorím ,ze ja tu mam dieta ,...nejdem pozrieť neter ..to bolo ,ale v inej nemocnici ,nie v tej kde chodíme bežné..tam mi vzdy daju postel a rodic ma navstevy takmer neobmedzene .... No ta nema orl cez vikend ,preto sme riešili inú nemocnicu.

    To je inak taka sprostosť o tom vôbec diskutovať..dieta ma pravo byť s rodičom a rodič s dieťaťom...tam sa nemá čo riešiť....

    27. feb 2024

    Inac nerozomiem preco ma matka trpiet na stolicke, vsak tak sa neda fungovat a nemoze mat zabezpecene plnohodnotne lozko. Dalsia vec su ranne budicky 5-6 rano, moja skusenost vsetko zbalit a posadit zadok na stolicku. Pri vizite ma poslali za dvere a syn chudak zatvoreny, urevany v postielke lebo neviem z akeho dovodu matka nemoze byt pri vysetreni. Aj dceru roky dozadu ked jej pozerali mandle tou kamerkou na Kramaroch, mi ju zobrali z ruky, zapleskli dvere a uz som pocupa len rev ☹ po tejto skusenosti som si u syna zaplatila sukromne centrum, kde mi mohol pri vysetreni sediet na kolenach a nosne mandle mal jednodnovku, pripravu stravil s tatom v hernicke, aj sa zobudil pri tatovi. A o urgentne pre dospelych tiez pomlcim, skoro kazdeho hned sestricka zdubala preco svoj stav neriesil cez den u lekara, no asi dake akutne zhorsenie zdravotneho stavu im nic nehovori.

    27. feb 2024

    V našom zdravotníctve nie sú lekári, umierajú zbytočne ľudia a tu ideme riešiť aby 16 alebo 17 ročný skoro dospelý človek mal pri sebe rodiča, lebo má na to právo? Ja fakt asi žijem na inej planéte ak toto považujem za nepodstatné. Malým deťom sa vyhovie vždy ak to ide a ak aj na stoličke je matka tak je, vydrží, lepšie ako keby kvôli jej právu na polovicu skresali kapacitu oddelenia a ona by so svojim 14 ročným synom bola v nemocnici na vlastnom lôžku a nejaké iné dieťa by umrelo doma, lebo oddelenie bolo plné a nemohli ho prijať. Ako sa niektoré trocha zamyslíte a len nekydajte a nehľadte len na seba...

    27. feb 2024

    Pome nafúknuť nemocnice, vsak treba trosku popremyšľať a nie oháňať sa hneď ľudskými právami...kde sa dá, tam to umožnujú aj teraz (vlastná skúsenosť)...kde sa nedá, tam nie - musia sa pomestiť najskôr pacienti....a schváliť to mohli už predtým a nie čakať a teraz rozdúchavať vášne...

    27. feb 2024
    soldi
    autor

    @marsmykkok nevidela som nikoho specifikovat vek dietata, tak neviem preco spominas mladych dospelych. Zbytocne to zenies do extremu. Pokial nemoze ist dieta same k dr ako 15 rocne, tak podla rovnakeho meritka by nemalo byt same ani v nemocnici, nie?

    27. feb 2024
    soldi
    autor

    @sardinka32 uz som pisala hore. Keby nevytunelovali zdravotnictvo, tak by nebol problem. Koalicia su hnusni bezcharakterni ludia, ciste zlo a mam z nich hrozu

    27. feb 2024

    @soldi To pokojne maj, ale nič to nemení na tom, čo som napísala...populistické a zbytočné...nemocnice nenafukneš

    27. feb 2024

    @lucka_ke budes, ja som sedela na stolicke 2 mesiace a i to som si musela vybojovat,... dcera mala 2 roky, a po tom co som tam zazila by som dieta nenechala nikdy same

    27. feb 2024

    @beababy ja som spala na skladacom matraci v izbe medzi posteľami.Bola som júni s dcérou v NR, tam s tým nemali žiadny problém, rodič tam môže byť ale bez nároku na lôžko.Ani zaplatiť sa nedá, ani nadštandard tam nieje(odd veľkých deti) a prežila som.Kazda sme tam tak boli, keď na druhý deň dostala dcéra normálnu posteľ, nie tu krpatu tak už sme spali vedľa seba.Nikdy by som ju tam samu nenechala

    27. feb 2024

    @sardinka32 tak toto je asi všetko, len nie populistické 🤦‍♀️

    27. feb 2024

    @bubushik je to populistické, lebo aj im musí byť jasné, že to nie je zrealizovateľné vo väčšine nemocníc...a aj napriek tomu také niečo navrhujú

    27. feb 2024

    @sardinka32 takze radšej nebudeme robiť nič? Alebo radšej zas zavedieme nezmyselne príspevky?

    27. feb 2024

    @bubushik riešme, čo sa riešiť dá...a nie hr br a potom narazíme hlavou do muru...ja som si odsedela pobyt mojho dieťaťa na drevenej stoličke cez deň a v noci som musela odísť na iné oddelenie do malej miestnosti sa prespat s inými matkami...moje dieta nemalo vtedy ani rok...o stvrtej rano nas zobudili a sli sme si k detom...proste nebolo kde byť v tej izbe...to treba riešiť systémovo a nie takto citlivo udierať na city matiek, lebo však deti a nemocnica...to je ako červené súkno

    27. feb 2024

    charta prav hospitalizovaneho dietata, vela nemocnic ju ma aj na svojej stranke. Na tu sme sa aj my naposledy odvolali. Muz sedel na stolicke, vedla syna.

    27. feb 2024

    @sardinka32 jasne, riesme podstatne veci, zakazme mobily na skole a povolajme do repre hokejistov z khl, co sa budeme zaoberat detmi v nemocniciach, ked im bude smutno, pride ich pani ministerka povarovat.

    27. feb 2024

    @lucyliu jaaj, hrušky s jablkami...u nas na skole sú mobily zakázané už rok a nielen v škole, ale v celom areáli...majú to v školskom poriadku a nikto sa nás rodičov na názor nepýtal...a či idú hokejisti z khl hrať do repre je mne srdečne jedno...šport nesledujem

    27. feb 2024

    @sardinka32 áno. Ja súhlasím. Ale niekde začať treba. Rezort zjavne financie má. Kde zas skončia? Alebo za čím mame čakať?

    27. feb 2024

    @sardinka32 netvar sa, ze si nepochopila.

    27. feb 2024

    @lucyliu no daj, ako to teda majú tie nemocnice urobiť, aby každý rodič mohol byť v nemocnici na izbe so svojím maloletým dieťaťom?

    27. feb 2024

    @beababy prosim ta🙏 ak sa dieta ocitne v zivot ohrozujucej situacii, casto je to prave ta matka "na stolicke", ktora si to prva vsimne. Taku skusenost mam ja z Kramarov. Dcerka 6mesacna so zapalom pluc, na vizite vraj "dycha celkom dobre", mne sa to vsak nezdalo, velmi tazko dychala, po polhodine som znova sla za lekarkou, ze sa mi nezda, ako dcerka dycha...zmerali saturaciu a ze 70% !!! Hned dobehli a ratovali ju ! Nechcem ani pomysliet, co by bolo, keby som tam nebola s nou. Takze ozaj prepac, stolicka ci matrac sa daju lahko odtiahnut, nechapem matky s takymito psedodovodmi.

    27. feb 2024

    @sardinka32 ako nic, chceli 1 stolicku k posteli, nic viac. Fakt nemozne? Uspora € pri jednej hospitalizacii pokryje tu stolicku, pri dalsich uz bude "zarabat". Ked to zoberiem cisto ekonomicky.

    27. feb 2024

    @kayyaa presne tak, vyspele krajiny maju 9 sestier na 1000 obyvatelov, u nas je to 4.5 sestry. Nedocenene, nezaplatene a casto vyhorene. Mozu sa aj potrhat a nemaju sancu, tie matky by im len pomohli.

    27. feb 2024

    @soldi trochu by som ta poopravila...ked pises o "dobrom Matovicovi" ...prave jeho Olano, v spolupraci s ostatnymi vladnymi stranami takto pred rokom spravili to iste. Tiez zamietli moznost sprievodu dietata pri hospitalizacii.
    Prikladam aj prt screen, clanok je z marca 2023, a takisto pridavam aj link.
    To len, aby sa nesirili hoaxy, resp. polopravdy, ale aby boli informacie kompletne😉.

    Ale suhlasim s tebou, ze by to mala byt uplna samozrejnost. Ale tak ako ide proti ludom koalicia teraz, rovnako sla aj ta predosla. Bohuzial.

    https://komentare.sme.sk/c/23147477/zkh-pise-po...

    27. feb 2024

    @lucyliu aj spať budeš na tej stoličke? Zober si také 3 postele...3 stoličky, malá izbička, častokrát tak, že ani tá stolička tam nevojde ku posteli, 6 ľudí...a sestra sa tam bude pohybovať ako? Ja som sedela po par hodinách na zemi, čo ma tak prdel bolela z tej stoličky. Plus pacient potrebuje pokoj na izbe, aj keď je to dieťa. Sú prípady a prípady...ja som za peniaze do zdravotníctva, pretože keď mi ležalo dieťa na detskom oddelení, musela som si doniesť vlastný teplomer z domu, lebo sestrička odo mna chcela teplotu odmeranu co dve hodiny a odmietla mi dať teplomer, ze pre pacientov nemajú...ze ona ma jeden vo vrecku. Sestier a lekárov je málo, vybavenie zastarané, jedlo chatrné...riešme toto v prvom rade.

    27. feb 2024

    @kayyaa no tak toto je gól, som nevedela...😀 a ako vtedy hlasoval Smer, nie je tam písané?

    27. feb 2024

    @sardinka32 a to je jednoduchsie/realnejsie ten zvysok riesit? Lebo zatial 4 mesiace riesime novelu TZ, teraz sme zacali riesit SIS, v skolstve sme sa pustili do riesenia najpalcivejsieho problemu s mobilnymi telefonmi, ale tak hlavne ze nas statocny pan sudruh premier zabranil Macronovi poslat nasich vojakov na Ukrajinu🙏

    27. feb 2024

    @kayyaa veru, vtedy ju tym pozmenovakom dobre potopili, musela cely navrh stiahnut. To uz kopal Matovic vsade okolo seba😒

    27. feb 2024

    @lucyliu tak keby poslanci Olana nečítali šlabikár v parlamente, trvalo by to kratšie ako tie 4 mesiace. Každý minister si rieši to svoje, to je snáď normálne, nie? Ty tu vymenúvaš krížom krážom problémy naprieč viacerými ministerstvami. Pokiaľ viem, zdravotníctvo má na starosti nejaká bruneta od Pelleho, tak treba jej vypisovať dakde na FB, nech sa zaoberá nemocnicami a nielen sa tam chodí fotiť s pacientami. Ja som za to, aby rodičia mohli byť na izbe s deťmi, ale tak aby deti mali svoj pokoj, sestry to neobťažovalo a aj rodičia, aby tam neboli ako dobytok.

    27. feb 2024

    @sardinka32 nejaka bruneta od Pelleho, jaj, ty dnes ides. A hej, cely problem s novelou TZ je olano.

    27. feb 2024

    @lucyliu neboj, viem, ze je to Dolinková...

    27. feb 2024

    @soldi prepáč, ale 17-ročný nie je mladý dospelý, stále je to maloleté dieťa. Podľa toho zákona by rodič 17-ročného mal také isté právo zostať s ním v nemocnici ako rodič pár mesačného dieťaťa. Súhlasím s @marsmykkok

    27. feb 2024

    @sardinka32 ved ja viem, ze vies.

    27. feb 2024

    ...nerada to píšem prepáčte...zas určite bezdetné najmúdrejšie,ako vždy

    27. feb 2024

    @lucka_ke hej,sedela som na stoličke pri synovi na onkológii týždne,chodila som sa domov iba vyspať...kto nezažil nepochopí..a darmo tu bude mudrovat

    27. feb 2024
    soldi
    autor

    @kayyaa matovic je tiez populista, asi som nezvolila uplne najstastnejsi priklad, len som to chcela dat do kontrastu

    28. feb 2024

    @sardinka32 no tak vybavenie urcite nie je zastarane- tiez som lezala s dietatom na detskom oddeleni a sestricka na vysetrenie doniesla erarny stroj, co este asi este mojich rodicov ako deti pamatal. Najprv som😳😳😳😳, ale reku jasne, nemocnice su na tom zle, vybavenie zastarale. Ten stroj ani poriadne nefungoval. A ked sa jej nedarilo s tym nic namerat, lebo odmietol chudak stroj merat, prdlajs, ona vytiahne eno nuno novy zo skrinky, ze "pan primar zakazali pouzivat, dokym sa ten stary nepokazi!!!!". To iste s mojou postelou, ktoru som reklamovala, lebo v nej bola diera. Takze v drvivej vacsine pripadov su nove pristroje a vybavenie, len sa sanuju- asi dokym uz nebudu erarne alebo co🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

    28. feb 2024

    Alebo na FB status maminky ze postele vyrobene pre specialne deticky nebudu lebo tento stat nevedel uhradit clo a firma ich predala inemu statu hoci boli vyrobene pre Slovensko. A to s dalsimi skrtmi dopadneme stylom dajte si aralen a chodte domov.

    28. feb 2024

    @vevesh to je ako tie postele vyradene vo Svajciarsku a s velkou ovaciou ako sa budu mat pacienti lepsie privezene na Slovensko ☹ tymto sa ideme chvalit

    28. feb 2024

    @lucka_ke veru..ved aj pre personál, sestricku,je rozumný rodič veľká pomoc...keď si sama svoje ozvracane dieťa osprchuje.,nakŕmiť,odveziem ma wc

    6. mar 2024

    Mna by skor zaujimalo, preco o tom vobec hlasuju..

    https://www.facebook.com/100070425572419/posts/...

    14. mar 2024
    14. mar 2024