sandrika1976
    31. mar 2016    Čítané 42x

    Všetko do školy

    Sme radi, že ste navštívili náš obchodík. Sme veľkosklad s kancelárskymi a školskými potrebami. Máme dlhoročné skúsenosti s predajom potrieb pre školákov, škôlkarov. Sami máme deti a preto ponúkame iba kvalitné, nezávadné a našimi deťmi otestované batohy, peračníky, písacie potreby a veľa iných zaujímavých potrieb do školy alebo na voľný čas. Budeme radi, keď nás navštívite osobne v Trenčíne, alebo si pozriete náš web: eshop.palatin.sk

    Dodacie, prepravné a platobné podmienky

    Nakoľko sme kamenná predajňa, tovar máme na sklade. Tovar odosielame do 48hod. po objednaní ak je to na dobierku, alebo do 48hod. po pripísaní na účet. Môže sa stať, že práve v ten deň sa produkt vypredá vtedy Vás budeme informovať o termíne dodania. Na každý mail sa snažíme odpovedať do 24hod., ak sa tak nestane poprosíme o pripomienku, nakoľko sa môže stať, že sa stratí.

    1. Platná cena tovaru bude vždy oznámená pri overovaní objednávky. Poštovné a balné je účtované podľa cenníka pošty, resp.podľa dohody.
    Pri kúpe tovaru nad 50,- Eur s DPH, prepravné neúčtujeme.

    2. Kupujúci uhrádza platbu: dobierkou ( 0,90€), prevodom/vkladom na účet predávajúceho , v hotovosti na predajni.

    3.Pri odovzdávaní tovaru platí kupujúci cenu za tovar + dopravné a balné .

    Reklamačný poriadok:
    Na nový tovar je poskytovaná 2-ročná záručná doba podľa platného zákona.
    Kupujúci je povinný prezrieť si tovar, hneď po nadobudnutí vlastníckeho práva k zakúpenému tovaru a oznámiť predávajúcemu vady tovaru bez zbytočného odkladu po tom, čo: – kupujúci vadu zistil – kupujúci mal vadu zistiť pri prehliadke, ktorú je povinný uskutočniť.
    Ak si kupujúci túto svoju povinnosť nesplní v stanovených lehotách, právo kupujúceho z vád tovaru sa nemôže priznať.
    Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré na tovare vzniknú počas trvania záručnej doby, nie však za vady: – ktoré kupujúci spôsobil sám – o ktorých kupujúci vedel pred prevzatím tovaru – na ktoré bola poskytnutá zľava z ceny tovaru – ktoré vznikli z dôsledku opotrebovania tovaru, spôsobenom bežným používaním, nesprávnym ošetrovaním, nesprávnym či nadmerným používaním alebo po uplynutí doby životnosti tovaru.

    Všetok zakúpený tovar môžete vrátiť do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru. Odstúpiť od zmluvy je nutné preukázateľným spôsobom (písomne mailom . Toto právo Vám vyplýva z § 12 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z.z.). Neskoršie vrátenie tovaru NIE JE možné.
    O vrátení tovaru je nutné informovať vopred, a bude vám udaná adresa , kam sa tovar vráti .

    Od zmluvy nie je možné odstúpiť v nasledovných prípadoch: – . Ak je tovar mechanicky poškodený – . Ak tovar javí známky používania – Ak tovar nie je v pôvodnom obale a nie je opatrený pôvodnými štítkami výrobcu alebo dodávateľa

    REKLAMÁCIA – VRÁTENIETOVARU – NOVÝ TOVAR:
    Záruka sa vzťahuje na výrobné chyby a nie nesprávnu manipuláciu alebo nešetrné zaobchádzanie, nedodržanie spôsobu prania či nevzťahuje na bežné opotrebenie tovaru spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku v takomto prípade nemožno považovať za vadu a nejde ju ani ako takú reklamovať.

    Prosím rešpektujte hore uvedené podmienky . Pri platbe na účet , prosím uvádzajte vždy vaše meno . Ak je účet pod iným menom , ale platí niekto iný , prosím VŽDY nás o tom informujte , pretože potom platbu nevieme identifikovať – priradiť , a nastáva oneskorenie dodávky tovaru .