Syn je rovnako tretiak.
@luczach Ahoj, áno, na hodine, a keď nestíhajú, tak zvyčajne im to dá cez víkend za domácu úlohu... aj pri synovi sme tak mali... napísali viackrát, aby sa postupne učili písať aj. Výslovnosť nepíše... to ani netreba. U nás v prvom a druhom, hlavne v prvom, bolo pri dcére učenie slovíčok veľmi ťažké... nevedela si to zapamätať. Bála som sa, čo bude vo vyššom, keď som videla, ako ide syn rýchlo a veľa. Prvé jej prianie, keď dala vypracovať pani učiteľka na začiatku, taký pracovný list o prázdninách a sebe... mali napísať, v čom by sa chcela zdokonaliť... a napísala angličtina 🙂 a musím povedať, že už jej to ide celkom fajn (aj na moje prekvapenie 🙂 ), naši sa veľmi radi učia 🙂
@luczach súhlasím, že treba vedieť oboje, písať aj výslovnosť, ale myslím si, že v prípade angličtiny naozaj nie je potrebné v 3. ročníku vedieť zapisovať výslovnosť. Zvlášť v dnešnej dobe, kedy nie je problém vyhľadať si ju, ak si to dieťa nepamätá.
Teraz sa už učí dosť inak, ako v našom detstve, hravejšie, praktickejšie.
@luczach Tak naši majú od prvého ročníka... v každom ročníku majú tie isté okruhy. V prvom ročníku je to o oboznamovaní základov... a len sa učia slovíčka, spievajú, kreslia... v druhom ročníku už aj píšu, ale tiež len základy... a v treťom je to už o čítaní, písaní a hovorení. Ono v druhom ročníku sa učili aj abecedu, ako sa vyslovujú jednotlivé písmená. U nás vôbec nie je treba výslovnosť písať. Ani pri synovi nebolo treba. Synovi to išlo super, on zo školy prišiel, že všetko vedel. Stačilo raz prečítať... pri dcére viem, že musíme viackrát, ale za tie dva roky vidím veľké pokroky.
Obrázkový slovník