1 / 1

    Tak to je neuveritelne.

    17. dec 2019

    podobnu skusenost mam. cakam na vratenie penazi uz 2tyzdne a 2 dni

    17. dec 2019

    tiez cakam zasielku na Mall point, mala by byt dorucena do piatku (obj. 12.12. vecer) a stale ziadny pohyb... tak som zvedava... nastastie som dala platbu pri prevzati

    17. dec 2019

    😼 tak to nahneva ....

    17. dec 2019

    Pre mall uplne normalne

    17. dec 2019

    Keď som objednávala, písalo dodanie 16ho. Dnes pozerám, že kde to je a tam, že objednávka zrušená. Najskôr som si myslela, či nebol problém pri platbe, peniaze neprešli alebo niečo také, ale platba mi odišla v poriadku, tak som tam volala. A bolo mi povedané, že som si to neprevzala, odmietnuté zákazníkom, nedá sa nič robiť. Vôbec nie sú ochotný to vrátiť, nič, och ... bol to dôležitý darček 😢

    17. dec 2019

    To nefunguje tak, ze poslu na postu ked nezastihnu zak doma??? Ze 18 dni stoji na poste a az potom vracaju spat? 😳

    17. dec 2019

    @tosomja toto neni posta ale Mall

    17. dec 2019

    @tosomja bolo to objednané na zásielkovňu.

    17. dec 2019

    @kacusik69 aha, tak to som este nepocula

    17. dec 2019

    @rischina a nebude to tym, ze zasielkovna uz mala plnu kapacitu?

    17. dec 2019

    @rischina na zasielkovnu mi parkrat prislo a nikdy som neprevzala v ten den.

    17. dec 2019

    Napísala by som sťažnosť na SOI, už len z princípu. Toto sa nerobi

    17. dec 2019

    @vsicka036 oki, Tiež sme robili pre jednu kuriérsku spoločnosť, keď som podpisovala zmluvu, musela som sa zaručiť, že mám dostatok miesta pre úschovu aj viac balíkov. Keď má niekto zásielkovňu, musí mať aj miesto na to. Balíček mohol mať max do 20x20 cm. ide o to, že ja som ani nevedela, že to tam už je. Stačilo dať info, ja by som si pre to išla hneď.

    17. dec 2019

    @rischina ja ta chapem. Tiez by ma to nastvalo.

    17. dec 2019

    Zasielkovna ma nejake nove podmienky? Mne vzdy chodili 2-3 dni smsky, aby som si balicek nezabudla prevziat. Spolu s moznostou predlzenia terminu vyzdvihnutia.

    17. dec 2019

    Ja som tiez problem s mall. Omulom som objednala bez prihlasenia ale bol tam aspon tel.kontakt na mna. Volala som hned tam ze objednavku eviduju vsetko ok budu ma informovat cez sms. Ked mal byt 5ermin dodana a nic tak som volala a ze balicek nedostanem lebo tovar uz nemaju. Objednavala som poslwdny kus
    Takze som hladala odznova a objednala nieco ine

    17. dec 2019

    @vsicka036 musela som to dostať zo seba von 😀 nevadí predýcham

    17. dec 2019

    @blondiee83 asi si dám tú námahu

    17. dec 2019

    @rischina plne chapem. Byt to v inom obdobi v roku, sa to riesi s chladnou hlavou. Teraz ked ti na tom ozaj zalezi, to vie pokazit aj viac dni. :-/

    17. dec 2019

    @rischina daj si. Úplne stačí e-mailom, oni všetko preveria. Neskutočné, čo si dovoľujú takéto veľké firmy voči zakaznikom

    17. dec 2019

    @rischina mall point je to isté čo zásielkovňa?

    17. dec 2019

    Idem tam volat, aj mne to ukazuje na ojej objednavke, ktoru som platila 0redom!!

    17. dec 2019

    Ja skm z mall. Nemala problem prisla mi dloonca smska ze uz mam.balik na zasielkovni na druhy den sla prenho

    17. dec 2019

    @0silvia0 neviem, myslím, že mall point je zásielkovňa konkrétne pre mall 😀 Toto konkrétne bolo v predajni časopisov a tabaku.

    17. dec 2019

    @erikaa09 Aj ja som už objednávala z mall, pre takto na zásielkovňu a nebol problém. Len teraz toto ma dostalo

    17. dec 2019

    @rischina aha, to som nevedela. Na tento obchod si dávam pozor a zásadne nenakupujem, raz som chcela kúpiť synovi na Vianoce mobil a mali stále s niečím problém, tak som jednoducho objednávku zrušila a nakúpila inde.

    17. dec 2019

    Mne rano DPD poslalo sms ze tovar z mall bude doruceny. O hodinku na to mail, ze tovar bol poskodeny pri nakladsni a nebude doruceny. 16dni mall aj DPD mi necedia povedat kto ma tovar, lebo kym tovar mall neprijme nevratia mi peniaze 😡 u mall uz nikdy platba predom!!

    17. dec 2019

    @rischina mne sa stalo minulý týždeň to isté. Volala som na ich infolinku a tam pani povedala, že sa to najčastejšie deje, keď sa balík pri doručovaní poškodí a hneď poslala požiadavku na vrátenie peňazí. Tie prišli potom rýchlo. Ale tovar som musela objednať druhýkrát

    17. dec 2019

    Mne povedali, ze im zakazku zrusil dodavatel, e si vyziadaju od nich dovod a poslu mi to na mail, aj peniaze ze mi vratia.

    17. dec 2019

    @jovanka0bianka kuk.... ešte stále veríš že to príde?

    21. dec 2019