petka181
30. dec 2011

Ako sa ubrániť zlému hodnoteniu v bazári?

Pred Vianocami som mala veľmi zlú skúsenosť s bazárom. Predávajúca ponúkala úplne novú súpravu Puma, prišla však použitá a vôbec to ani Puma nebola, okrem toho sme sa dohodli na cene 15€ aj s poštovným. Dobierka, ktorú mi prevzala sestra však prišla na sumu 17, 60€. Pokúšala som sa s predávajúcou dohodnúť a tovar jej vrátiť bez toho aby som jej napísala negatívne hodnotenie a na vlastné náklady som jej poslala balíček späť samozrejme, že mi ho neprevzala (prišla som o ďalších 5 €) a ešte mi aj napísala dosť vulgárne hodnotenie...  Na internete je to žiaľ len slovo proti slovu. V každom prípade nákup u tifani173 nikomu neodporúčam.

@petka181 pozeram, ze hodnotenie si uz dala...mas narok na vratenie plnej sumy + spätne postovne..kedze predavajuca zavadzala..ak ti na tvoje spravy vulgarne odpovedala a nechce to riesit, obrat sa na admina @martinjasen ti urcite pomôze..klamat a zavadzat sa tu nesmie , neboj sa bojovat za to , co ti patri 🙂

30. dec 2011

Začni písať komentár...

Odošli