Príspevky pre registrovaných používateľov sa ti nezobrazujú.
    peha1606
    4. jún 2021    Čítané 92x

    Prvá lyžička s Nestlé

    Ahoj, volám sa Adam.
    Mám 6 mesiacov a píše za mňa moja mama. Doteraz som poznal iba mliečko, no v jeden deň u nás zazvonil zvonček. Vo dverách sa objavil kuriér s veľkou škatuľou a vtedy sa všetko zmenilo.
    Môj mliečkový svet sa obrátil hore nohami. Odrazu mi mama núkala rôzne nové chute.

    Teraz sa hrám a moja mama ma fotí z jednej strany, z druhej strany, z takého uhla, z iného uhla. Je mi smiešne ako sa snaží, preto sa usmievam. 

    Kŕmi ma. Zase. Vypľúvam výživu, hoci mi chutí. Nemôžem jej všetko len tak uľahčiť.
    Tých krabičiek a pohárikov nám prišlo, inak, neúrekom. Keď ma mama začala kŕmiť, trochu som sa zľakol: „Kam chce do mňa toto všetko napratať?!"
    Po pár dňoch som si však zvykol. Poviem Vám, tie ovocné výživky, ktoré som mohol ochutnať, boli mega pecka dobré. Skoro som zabudol na svoje mliečko. Zjedol som polovicu pohárika na jeden šup.

    Zeleninka s mäskom tiež ušli. Obedy boli chutné ako lusk. Mama bola nadšená. Páči sa mi, keď ma chváli.
    Mama vraví, že moji súrodenci takéto mňamky neobľubovali, a že sa chystá variť obedy aj mne, ale dal som šancu aj tým v sklenenom pohári. Vraj sú bio, mama vysvetľovala tatikovi, čo to znamená, vraj niečo zdravé, bez cukru... Ten nepotrebujem? Fakt sa nevyznám.

    Ukážem Vám pár záberov, ako som spoznával, ochutnával, a pózoval. 🙂

    Verím, že moja skúsenosť pomôže aj iným malým kamošom rozhodnúť sa, čo veselo spapať a s čím sa skôr pohrať.

    Ak budete papať zdravo, budete veľkí, silní a hlavne zdraví. To mi vraví moja mama každý deň. 

    A znie to celkom fajn, čo poviete?

    Kapsičky, dózičky, čipsy, ktoré sme ochutnávali:

    Ovocné BIO kapsičky
    1. Hruška-jablko-banán 90 g
    2. Hruška-jablko-čierne ríbezle 90 g
    3. Jablko-banán-čučoriedka-černica 90 g
    4. Tekvica-banán-mrkva 90 g
    5. Jablko-šípka 90 g
    6. Mango 90 g

    Zeleninové príkrmy
    1. Paštrnák, hrášok, mrkva s ryžou a kuracím mäskom 250 g
    2. Spaghetti Bolognese 250 g
    3. Brokolica s hráškom a morčacím mäsom 190 g
    4. Paštrnák a tekvica s celozrnnými cestovinami a morčacím mäsom 190 g
    5. Sladké zemiaky s paprikou, paradajkami a kuracím mäsom 190 g
    6. Paštrnák so sladkými zemiakmi a teľacím mäsom 190 g

    Kaše
    1. Mliečna kaša banánová 200 g
    2. Nemliečna kaša vanilková 200 g

    Čipsíky
    1. Malinové chrumky 35 g
    2. Mrkvové chrumky 35 g

    Prečo práve BIO od Nestlé?

    Potravina, ktorá nosí zn. BIO musí spĺňať prísne kritériá nariadené ES o ekologickom poľnohospodárstve.
    Dôležité je už to, čo sa deje na začiatku; ešte skôr, ako sa pohárik či kapsička dostane do obchodu, či k Vám domov.
    Pri pestovaní sa totiž nepoužívajú priemyselné hnojivá a pesticídy, preto ovocie a zelenina neobsahuje zvyšky dusičnanov či iných látok; zato obsahuje väčšie % vitamínov, vlákniny a antioxidantov (bez lepku, bez soli).
    Neobsahujú umelé konzervanty a farbivá = ako prírodný konzervant sa používa kvapka citrónu.

    Zabezpečuje tým:
    = zdravý rast a fungovanie imunitného systému
    = vláknina čistí črevá a pomáha udržiavať zdravú detskú črevnú mikroflóru.

    U nás doma sa bio produkty osvedčili. Adamkovi pomohli ochutnávať aj Matúško s Emou, veľkí papkáči, ktorým najviac chutili ovocné kapsičky. Nerozlišovali chuť domáceho ovocia od toho tropického. Jednoducho im chutili všetky.
    A pokiaľ nestíham uvariť čerstvú stravu, ktorú uprednostňujeme, je u nás ovocný a mäskový príkrm tou správnou voľbou. V praktickom balení cestuje vždy s nami aj na výlety, takže hlad nás neprekvapí.

    Kašičky zasýtili Adamkove bruško pred nočným spánkom a mini hviezdičky a zeleninové čipsy nám chrumkali pod zubami počas cesty autom aj na výlete.

    Pre nás platí staré známe:
    Plné bruško = spokojné dieťa = spokojní rodičia.

    PS: Zdravá a vyvážená strava je u nás prvoradá. Eme pomohla „uzdraviť" krvičku a Adamkovi, verím, pomôže udržať zdravú jednu funkčnú obličku.

    Týmto ďakujeme tímu Modrého koníka za možnosť testovať práve bio výrobky od Nestlé. Myslím, že my sme rozhodnutí. ❤

    A úplne na záver dopĺňam info z prieskumu ovocných výživ, ktoré máme na trhu. BIO kapsičky od Nestlé sa zaradili medzi TOP výrobky. 👍 Skvelá práca, Nestlé! 

    #test_nestle_naturnesbio #recenzia  #nestle_naturnesbio_skusenosti11

    peha1606
    26. okt 2020    Čítané 690x

    HiPP - Harmónia v každej kvapke

    Nepoznám dieťa, ktoré nemá rado vodu a tie naše sa v nej správajú doslova ako "rybičky vo vode". 🐳

    Na testovanie detskej kozmetiky HiPP sme sa veľmi tešili. Deti preto, že sa budú môcť kúpať opäť častejšie (rýchle sprchovanie sa im ako postačujúci kúpeľ nepočíta) a ja som sa tešila na novú skúsenosť a zážitky...

    Očakávané sa stalo skutočnosťou! V pondelok ráno nám už náš kamarát, kuriér, priniesol balíček s ľahkovážnym úsmevom, že sme si opäť niečo objednali. 😄 No tentoraz to nebolo celkom tak. Vyhrali sme testovanie a deti si ho najbližšie dni riadne užívali.

    Už pri otváraní krabice som vedela, že to pre ne bude to "pravé orechové". Oči žiarili, ústa pišťali od radosti.

    Nás tí kuriéri jednoducho vždy potešia... Z balíka vyťahovali jeden zvieratkovský produkt za druhým.

    Matúška na prvý pohľad zaujala KAČICA🐤 a Emik, vášnivú milovníčku mačiek, zas MAČICA. 🐱

    Zvyšok si už triedili podľa vzhľadu - balzam na pery s obrázkom KONÍKA 🦄 patril jednoznačne do dievčenských rúk, to uznal aj náš Momo (aspoň raz bez doťahovania a hádok).😀

    HROŠICA 🦛 sa stala univerzálnym kúskom, ktorý na prvý pohľad možno nezaujal, ale zato neskôr prekvapil a milú KORYTNAČKU 🐢 si zas privlastnil Matúško, aby bolo všetko v pomere 2:2☝️Milujem tú ich súrodeneckú spravodlivosť.

    🐤 Kačica - PENA NA UMÝVANIE

    KAČICA, ktorá si v sekunde našla čestné miesto na okraji umývadla bola u nás otestovaná ako prvá. Deti ju položili presne tak, aby na ňu mohol bez problémov siahnuť malý aj veľký súrodenec.

    Matúško párkrát stlačil hlavičku kačičke a tá mu za odmenu napumpovala takú penu, žeby sa každý čudoval. 😉

    Jemná, krémová konzistencia nás okamžite presvedčila, že nielen obal predáva. Navyše po umytí zostal na detských rúčkach jemný film, ktorý ich zanechal jemné a vláčne do ďalšieho umytia. A naša kačica u nás zostane určite ešte veľmi dlho aj vďaka tomu, že HiPP premyslel svoje produkty tak dôkladne, že v obchodoch ponúka aj náhradnú náplň za prijateľnú cenu.👍

    🦛 Hrošica - KÚPEĽ HROCH

    Obal hrošíka na mňa pôsobil na prvý pohľad veľmi milo. Nádoba padne presne do rúk dospelého ako aj do rúk dieťaťa. Naše deti najskôr zaujali viac tvarované produkty z radu HiPP, hrošík však prekvapil hneď večer pri prvom kúpaní.

    Tekutina je trochu redšia ako sme pri penách zvyknutí; na obale je uvedené, že stačí použiť 3kvapky... Našim deťom však slovo kvapka nič nehovorí. 😀 Kúpeľ sme mali teda riadne napenený a aj dozelena zafarbený. Deti zaujala farba aj "brutálna" pena ako vraví Matúško. Vlastne táto fantastická pena sa postarala o najväčšiu zábavu. Penové obláčiky lietali všade okolo, vydržali dlho a urobili kúpanie nezabudnuteľným. Deti po kúpaní krásne voňali. A ja nemilujem nič viac ako si ich po celom dni potúliť čistých a príjemne voňavých🥰

    🐈 Mačica - PENOVÉ TELOVÉ MLIEKO

    Penové mlieko s vyobrazením mačičky zaujalo hlavne našu malú Emu, ktorá mačky miluje. Dávkovanie na pumpičku bolo pre deti opäť niečím "iným", keďže používame klasické telové mlieka. Zaujímavý zvieratkovský dizajn a pumpička deti potešili a ja som si chvíľu myslela, že mlieko minieme na jedenkrát 🤣 Osobne mi po čase trošku zapáchalo, hoci je možné, že sme ho naraz použili veľa... Na obale sa dočítate, že prípravok je vhodný aj pre deti s atopickou dermatitídou a bio zloženie poteší každú mamičku, preto určite stojí za vyskúšanie.

    🦄 BIO BALZAM NA PERY

    Balzam na pery s koníkom bol u nás ďalší gól do čierneho. Ema si ho zaraz privlastnila a nosila vo svojej ružovej kabelke. Vždy, keď bolo treba sme ho vytiahli a naniesli na pery, líčka, hoci aj čelo a svoj wellnes si vychutnali aj bábiky, o ktoré sa Emik starala. "Namazané" vychádzame von na každú jednu prechádzku - ja, Ema, aj naše kamošky Lola a Rosa.🙂

    Tento balzam pre deti nájdete v obchodoch v podobe tuhej tyčinky. Obsahuje kvalitné bio oleje a včelí vosk, čo je úplná paráda. Chýba mi pri ňom jemný farebný nádych, ktorý by dieťa zaujal aj po otvorení, príp. ovocná príchuť, ktorá dieťa ohúri a prinúti balzam s radosťou používať aj v budúcnosti.

    Inak sa našej Eme veľmi páčil a my dávame palec hore 🙂

    🐢 Korytnačka - DETSKÝ KRÉM sensitive TVÁR & TELO

    Korytnačka patrila medzi výraznejšie produkty z balíčka, o ktoré mali deti záujem najmä pre svoj hravý výzor. Deti ju rady vytiahnu z poličky a krémujú sa; dokonca aj Matúško pred odchodom do škôlky (náš Matušo, ktorý krémovanie neznáša), si začal krémik sám pýtať a natierať sa. Ďakujeme 👍 Som tomu ako mama vďačná hlavne k nadchádzajúcim chladným dňom. Samej sa mi doteraz nepodarilo motivovať ho k natieraniu tváričky a čuduj sa svete, stačil pekný zvieratkovský obal a všetko ide jednoduchšie.

    Krém má navyše hustejšiu konzistenciu, ľahko sa rozotiera a príjemne vonia. Nezanecháva detské rúčky lepivé ani mastné. Začala som ho potajme používať dokonca aj ja 🤭 👌

    Na záver by som zdôraznila najdôležitejšie❗
    HiPP produkty, ktoré sme mali možnosť vyskúšať neboli len krásne farebné, ale zložením šetrné k detskej pokožke. Každý z výrobkov je BIO, neobsahuje parabény, éterické oleje, ani konzervačné látky. Jednoducho tentoraz výrobcovia mysleli na všetko - ako hravým detským motívom dieťa zaujať aj potešiť rodiča, pretože zdravá detská pokožka je pre nás veľmi dôležitá. HiPP kozmetika je vyvinutá aj pre deti so sklonom k atopickému ekzému, k dermatitíde, bez obsahu minerálnych olejov má za cieľ minimalizovať vznik alergií. Myslím, že ak niekto váha, určite táto rada produktov stojí za vyskúšanie.

    A úplne nakoniec - nie sú podstatné dokonalé zábery, ale detská radosť, zábava a smiech, ktoré nám testované produkty zaručene priniesli ❤

    Ďakujeme, MODRÝ KONÍK. 

    Ďakujeme, Dominika, že sa o nás staráte.

    A snáď opäť niekedy nabudúce. 🙂

    #test_hipp4 #recenzia #hipp_zoo_skusenosti

    peha1606
    19. júl 2020    Čítané 686x

    DOVE - sviežosť, spokojnosť, krása

    "Krása má toľko významov ako človek nálad." (Oscar Wilde)

    A práve Dove sa snaží byť domovom skutočnej krásy. 

    Viac ako 10 rokov sa snaží o to, aby bola krása pre ženy zdrojom sebadôvery a nie strachu a obáv.

    Ak by ste mali chvíľku času a nahliadli na ich oficiálnu stránku, na každej snímke nájdete s produktom Dove uverejnenú fotografiu obyčajnej ženy.

    Nenájdete na nich žiadnu známu tvár, ani žiadnu modelku.

    Nenájdete ženu s ideálnymi mierami, s dlhými štíhlymi nohami, blond vlasmi, modrými očami...

    Nenájdete prototyp krásy, alebo lepšie povedané ilúziu ozajstnej krásy, ktorú dnešná doba ponúka.

    Na snímkach sú zobrazené reálne ženy s prekypujúcimi krivkami, žiariacimi tvárami a krásnym úsmevom. Vyžarujúce charizmu a spokojnosť samy so sebou.

    A o to ide!

    Byť sama sebou.

    Byť so sebou spokojná.

    Byť spokojná so svojím telom, aj keď ani zďaleka nemusí podliehať stále sa meniacim predstavám spoločnosti.

    Sme mamy. Každá máme striu, na tele kúsok celulitídy, možno jazvu, ktorá nám pripomína, že sme sa raz stali matkou.

    A nosiť tento titul je to najkrajšie, čo žena môže v živote získať.

    Preto odhoďme predsudky, odhoďme negatívne myšlienky. Zabudnime na slzy, ak nám niekedy nejaké vyhŕkli pre zle skombinované čísla na váhe.

    Krása má vyžarovať z nás samotných. Má vyžarovať zvnútra. Z našich očí, z milujúceho pohľadu, ktorým sa pozeráte na svoje deti, aj na svojho manžela, ktorý vás vidí krásnu, či ste sa práve ráno zobudili bez make-upu a nastylovaného účesu alebo vyčerpanú večer po aktívnom dni s deťmi. Veď práve preto sa do vás zamiloval! Nie pre vonkajšiu podobu krásy, pre ktorú si možno myslíme, ale kvôli VÁM. Preto, že ste to VY a žiadna iná.

    VY, žena plná emócií, túžob a plánov. Žena, ktorá má svoje záľuby a potenciál.

    Vedeli ste, že Dove organizuje "Projekt sebadôvery DOVE"?

    Projekt buduje pozitívne vnímanie vlastného výzoru, zvyšuje sebaúctu k vlastnej osobnosti, pretože na základe štúdií sa zistilo, že až 6 z 10 dievčat trápi ich výzor.

    Počas 15 rokov uskutočnil Dove viac ako 625 000 workshopov a oslovil viac ako 1,5 milióna rodičov.

    Snaží sa, aby budúce generácie vnímali svoju krásu inak, nie tak, ako im nanucuje spoločnosť.

    Na trhu predstavuje výrobky, ktoré prinášajú špeciálnu starostlivosť a riadi sa heslom, že krása znamená "vyzerať krásne, cítiť sa krásne".

    Žena, ktorá sa cíti krásna, je spokojnejšia a šťastnejšia sama so sebou, čo môžem potvrdiť.

    Zrazu sa dokážeme vnímať lepšími očami. Sme menej negatívne. Menej prísne, ako my ženy, samy na seba zvykneme byť.

    Na testovanie mi prišiel na začiatku týždňa milý, malý balíček, ktorý obsahoval tri produkty:

    • Sprchový gél
    • Krém na ruky
    • Anti-perspirant

    SPRCHOVÝ GÉL S ALOE VERA premenil každodennú rutinu a rýchle sprchovanie na malý zážitok.

    Keďže som tento sprchový gél skúšala prvýkrát, príjemne ma prekvapila svieža vôňa, ktorá navodzuje príjemny relax. Pokožka po sprchovaní zostala jasná a hydratovaná. Sprchový gél je obohatený o 1/4 hydratačného krému, a tým dodáva telu výživné látky. Pokožka je jemnejšia a hebkejšia.

    KRÉM NA RUKY S KOKOSOVÝM OLEJOM A MANDĽOVÝM MLIEKOM

    Povedzme si úprimne, naše ruky sa starajú o deti, utierajú im slzy z tváre, nanášajú nám ráno šminky, starajú sa o domácnosť... No koľko pozornosti im v skutočnosti denne venujeme?

    Osobne mám v kabelke vždy krém k parfému, ktorý momentálne používam. Vôňa kokosového krému od Dove ma však príjemne prekvapila. Aj keď je výraznejšia, nie je vtieravá.

    Krém sa po nanesení rýchlo vstrebe. Ruky zostávaju hladké a jemné. Pokožka je dlhý čas vláčna. Celkovo som s ním spokojná a určite po ňom siahnem aj niekedy v budúcnosti.

    A našu treticu zakončuje ANTI-PERSPIRANT DOVE ORIGINAL, ktorý obsahuje 0 % alkoholu. Má príjemnú, púdrovú vôňu a nezanecháva škvrny na oblečení, čo je pre mňa hlavné kritérium pri výbere antiperspirantu.

    Jeho výdrž som uvítala a určite milo prekvapila aj v záťažových situáciách.

    Je správnou voľbou pre každú aktívnu ženu, ktorá sa nebojí vystrieť ruky a tešiť sa z každého dňa, nech je akokoľvek náročný.

    Vďaka jeho praktickému baleniu som si ho mohla vziať do kabelky, aj do batohu. S kamarátkou na kávu, aj s deťmi na ihrisko. Dove antiperspirant som využila pri vode, aj na horách. Dvojtýždňová testovačka sa u nás rozbehla v plnom prúde a ja sa teším, že Dove odolal všetkým nástrahám 🙂 Vyhovovala mi vôňa čistoty, ktorej sa človek nevie nabažiť. Je až neuveriteľné, ako obyčajná, malá ampulka dokáže spríjemniť deň svojou vôňou čistoty. Nemusíte sa ho báť aplikovať hneď po holení, neštípe a nezanecháva nepríjemne začervenané miesta v oblasti podpazušia, čo poteší asi každú jednu z nás.

    Vďaka DOVE testovaniu som sa dozvedela viac o ich ideológii a viac som sa zároveň utvrdila aj v tom, že kvalita a spokojnosť nemusí okradnút vašu peňaženku. Starostlivosť o telo môže byť príjemnou záležitosťou každej z nás, a čo je viac ako cítiť pocit čistoty a sviežosti po celý den? Cítiť sa krásna celý deň.

    Vďaka modrý koník, vďaka DOVE❤

    peha1606
    9. jún 2019    Čítané 379x
    Image title

    "KUNIBOO", originálne oblečenie pre malých aj veľkých

    Značku Kuniboo uviedol na slovenský trh Kaufland minulý rok. Oblečenie bolo predstavené na veľkolepej módnej prehliadke.

    Zaujímavosťou je, že malými modelkami a modelmi, boli deti zamestnancov tohto obchodného reťazca. Kaufland tak spravil zámerne. Vybral "obyčajné" deti, aby ukázal, komu je značka v konečnom dôsledku venovaná.

    Kuniboo sa dostáva do povedomia ako originálna detská móda pre malých i veľkých. Prihliada na každodenné potreby dieťaťa a preto sa prezentuje veselými farbami, hravými motívmi, príjemným materiálom šetrným k detskej pokožke. Jednoducho pohodlné oblečenie na každý deň.

    Maskotom značky je malý, milý medvedík čistotný a jeho kamaráti - sova a bobor, ktorých si dieťa jednoznačne obľúbi.

    Výrobca kladie veľký dôraz na kvalitu. Chce ponúknuť to najlepšie. Detské oblečenie preto podlieha najprísnejším kritériám. Ako som sa dočítala, jeho výroba je pod stálym dohľadom manažérov obchodného reťazca. Na spracovanie navyše pravidelne dozerajú aj nezávislé kontrolné inštitúcie. 

    Balenie, v ktorom oblečenie nájdeme je z papiera, prípadne z kartónu; obaly získali certifikát FSC - Forest Stewardship Council, ktorý deklaruje zodpovedné zaobchádzanie so svetovými zásobami dreva.

    A výrobca si dal záležať nielen na obale! Oblečenie má ďalší významný certifikát kvality, certifikát GOTS (Globálne Organické Textilné Štandardy). Je z biobavlny, čo znamená, že bavlna sa pri pestovaní, pri ručnom zbere a počas procesu spracovania nedostáva do styku so žiadnou chémiou.

    Celkom dobré správy, čo poviete? 

    Osobne ma tieto informácie príjemne prekvapili.

    Do súťaže som sa zapojila po prvýkrát a keďže som šťastie v hre nikdy nemala, nedúfala som, že do testovania vyberú práve nás. No raz sa šťastie muselo usmiať aj na nás 🙂

    Správa o výhre veľmi potešila. O značke Kuniboo som nikdy predtým nepočula, a keďže som rada pripravená, hneď som začala "googlit". Prišlo sklamanie. Oblečenie z Kauflandu? Začala som čítať... Medzitým dorazil  domov vkusne zabalený poukaz a nálada sa zlepšila. "Možno predsa len niečo vyberieme," chlácholila som sa v duchu.

    Popravde? Za darčekový poukaz v hodnote 50 € sme nakúpili nad očakávanie. Prvý nákup prebiehal v chladné, upršané dni. Naše dve detičky preto odskúšali od teplých mikín po krásne, vzdušné pastelové tričká všetko, čo sa dalo z ponúkaného sortimentu vybrať. Pri nakupovaní sme sa sústredili na veľkosť 74/80 pre dievčatko a 98/104 pre chlapčeka. Niektoré z produktov deťom sadli ako uliate, iné boli väčšie, čo by mali brať rodičia pri prvom nákupe na vedomie. Veci sú balené tak, aby ste si ich mohli obzrieť a porovnať s bežnými veľkosťami, ktoré vaše ratolesti nosia.

    Samotný nákup nám zabral viac času, ako sme čakali. Na predajných stojanoch vládol chaos. Nájsť vhodnú veľkosť si vyžadovalo dávku trpezlivosti. Ak si však vyhradíte nejaké minúty nazvyš, určite neoľutujete. Potešia vás výhodné ceny a špičková kvalita.

    Registrovala som negatívne príspevky po vypraní oblečenia. Osobne som bola veľmi zvedavá na stav nakúpených vecí potom, ako ich vyberiem z práčky. Výsledok priniesol milé prekvapenie. Oblečenie odolalo každodenným nástrahám pri jedení i šantení 🙂 Škvrny zmizli a tričká sa nevyťahali. Menším sklamaním boli objavujúce sa žmolky po prvom praní na pančuchových nohaviciach. Detské uteráky však zostali aj po x-tom čistení hodvábne mäkké k detskej pokožke. Priznám sa, uteráčiky mi svojím pastelovým odtieňom a hravým motívom priniesli najväčšiu radosť. Určite ich využijeme aj pri tohtoročnej dovolenke. 

    Na každom produkte sa nachádza etiketa, ktorá informuje spotrebiteľa o zložení a možnostiach prania. Čo najviac oceňujem hlavne pri staršom synovi, ktorému momentálne prekáža každý štítok na oblečení je, že Kuniboo premyslelo aj tento detail. Štítky sú látkové a pri nosení detskú pokožku "nehryzú", nie je potrebné ich strihať. Na každom kúsku sa nachádza menovka, čo poteší hlavne rodičov starších detí.

    Hravého maskota, medvedíka čistotného, si náš syn hneď obľúbil. O to radšej si obliekal kúsky z výherného nákupu. Je vo veku, keď sa mu nie vždy páči, čo mu ráno vyberiem. Pri tričkách s medvedíkom Kuniboo (tak na úvod kampane Kaufland symbolicky pomenoval aj medvedíka čistotného v bratislavskej ZOO) som ho nemusela ani raz presviedčať. Oblečenie je spracované z biobavlny a to prináša svoje výhody. Hlavne v teplých, letných mesiacoch ich vidím v priedušnosti, ľahkosti, elasticite materiálu. 

    Krstnou mamou oblečenia Kuniboo je Barbara Jagušák. V jednom rozhovore vyhlásila, že ako mama sa zaujíma nielen o dizajn, ale i materiál a pôvod oblečenia, ktorý je v tomto prípade kvalitný a spĺňa aj náročné požiadavky rodiča. S jej výrokom súhlasím. Za vyskúšanie človek nič nedá. Nákup oblečenia v Kauflande je nielen kvalitný, ale aj cenovo dostupný. A mne sa znova raz potvrdilo, že nielen "značka" predáva. Pri ďalšom nákupe potravín určite zablúdime aj k detskému sortimentu.

    Týmto ďakujeme Modrému koníku za možnosť podeliť sa s vami o naše postrehy a skúsenosti. Tešíme sa zas niekedy nabudúce.