olejka
22. okt 2013

O tom prečo nenosím červený náramok

Premýšľam ako sa môže stať z červenej nitky okultný predmet ...stačí ak spojí nejaký Michael Berg pár známych celebrít do viery v istú starú židovskú sektu a máme tu novodobý módny ale žiaľ i "duchovný" hit..."duchovný" však v negatívnom slova zmysle nakoľko vlastnenie okultných predmetov (čo kabala náramok rozhodne je) a viera v ich moc otvára jednotlivca práve pôsobeniu zlého v jeho živote a potom mu už nepomôže ani červená nitka ani zariekanie ani žiadne podobné bludné praktiky...
Boh je len jeden a on sa nenechá posmievať...viera v ezoteriku a okultizmus je veľmi striktne v odpore s Bohom a požehnaním do života...hrajeme sa pokým sa nepopálime no potom neplačme, že po popálení ostávajú rany...

NENOSÍM ČERVENÝ NÁRAMOK na ochranu pred Zlým, lebo môj Pán je môj Ochranca a Osloboditeľ a On už zvíťazil nad každým Zlom svojou smrťou a zmŕtvychvstaním !
A preto V TOMTO PRÍPADE MI VOBEC NEVADÍ ŽE bez červeného náramku NIE SOM IN !!!

...možno práve tým som viac IN ako by ste mohli čakať ;)

...a tá koláž obrázkov pod žurnálom mala vyjadriť to že viera v nosenie červených náramkov nekorešponduje s vierou v Boha...mnohí ľudia žiaľ mylne o sebe hovoria že veria v Boha ako všemocného stvoriteľa, nášho nebeského otca a podobne a zároveň žijú plný klamstiev o magických náramkoch, kameňoch a podobnom...jednoducho, že svoj život orientujú skôr na to ako SA zachrániť než aby skutočne žili to že ak je ich Boh taký milujúci, starostlivý a hlavne všemocný prečo teda svoju vieru vkladajú skôr v stvorené veci ako v Neho? Opakujem hovorím o veriacich ľuďoch.
Budem úprimná a poviem pravdu že ma to mrzí...lebo toto všetko hlása veľmi silná sekta menom NEW AGE a je to deštruktívne presne tak ako deštruktívne k malým deťom a ženám sa chovajú guru tej sekty. Hnutie kabala a viera v silu magických predmetov a podobne pod NEW AGE spadá a vlastne ju tým ľudia dosť podporujú. Žiaľ je to o neinformovanosti ľudí ktorý dajú súhlas s takým niečim, ale kto chce ten si zistí info o New age a ich praktikách vymývania mozgu. Sekta je veľmi nebezpečná vec a od oficiálnej hociakej inej cirkvi sa líši tým že sa v nej vyskytujú prejavy ktoré postupne ničia psychiku členov a napokon celú ich osobnosť. Potom takýchto ľudí dávajú dokopy psychológovia skrze individuálnu interveciu a je to dosť dlhý proces. Poviem len toľko...tento žurnál chcel povedať, že je dôležité zisťovať pravdu skôr ako s niečim súhlasím....lebo inak to môže mať negatívny dopad na náš život...hoci aj po kvapkách...
Nechcela som tým povedať uverte v to čo ja a hotovo...nie...chcela som tým povedať hľadajte pravdu a tá vás vyslobodí...je veľa pravdivých dokumentov o hnutí New age a aj o kabale...dá sa o tom informovať v rôznych vedeckých literatúrach a podobne...len nesúhlasme slepo s niečim len preto, že nám to podsúva "holyvúd" alebo nejaké celebrity ktorých životy sú často žiaľ v procese rozkladu :( ...takže tak...

Ďakujem aj tak každému z vás za reakcie vo fóre 🙂 a ďakujem aj ľuďom ktorý mi za ten čas ktorý tu tento žurnál je napísali osobné správy a povzbudenia do toho, že som sa verejne vyjadrila...Nechcela som nikoho ani pohoršiť ani ponížiť...snažila som sa len vniesť otáznik medzi to čo sme možno tak samozrejme a automaticky infiltrovali už aj do našej módy ... prajem všetkým pekný večer 🙂

S pozdravom MarTinka qTinka ;)

http://www.sashe.sk/Qtinka/journal/o-tom-preco-nenosim-cerveny-naramok

Perfektné a súhlasím s tebou...Žiaľ je veľa ľudí,ktorý veria viac v hoc aké nitky ako skutočné záchrancu Ježiša Krista🙂

22. okt 2013

Moje otazka: V kterem momente se stava vira sektou a naopak?

22. okt 2013
olejka
autor

sekta vylucuje sviatosti.....odmieta cirkev...exorcista vravi ze aj diabol pozna Bibliu naspamat...preto niet div za sektari ju chrlia a ovladaju lepsie ako knazi..

http://www.vojtechkodet.cz/temata/okultismus/pr...
http://exorcizmus.ic.cz/kodet kazen 2/kodet.htm

22. okt 2013

konecne to tu niekto uviedol na spravnu mieru. Thanks!

22. okt 2013

tak presne toto hovorím aj ja! červená šnúrka je prejavom okultizmu a veľmi veľa ľudí, ktorí každú nedeľu sedia v kostole tvrdia, ako im kúsok nitky pomáha. Rozum mi stojí pri týchto slovách. Ak raz verím v Boha, tak verím v Boha, a nie v magickú moc červeného povrazu.

22. okt 2013
olejka
autor

a este to spluvanie, potieranie babatka pocikanou plienkou.. nosenie bielizne naopak... zhadzovanie uhlikov...predtucha, vykladanie snov...vsetko je z tohoto sudku...biela magia..

22. okt 2013

Chiii, dobreeee... Akurat do dnesneho dna, a asi aj zajtra a tak dalej, nepochopim, preco zrovna cervena... Dik, cak ked sme boli na zakladke, tak kazdy nosil naramky priatelstva a nikto neriesil ze aka farba... Proste to bolo pekne a farebne a v tom veku "in" 🙂 ja doteraz nechapem otazky typu, ze a preco nemas na kociku nieco cervene... 🙂

22. okt 2013

@olejka toto čo uvádzaš v komente sa nayýva folklór,nemá to nič spoločné s tým,že niekto je sektár a podobne.proste na dedine babka povie,že chce červenú šnúrku pre dietatko tak dám nech je spokojná a pritom je dobrá katolíčka,len ona to vie od svojej mamky a tak dalej.Nie všetko a nie každá povera smeruje ihned k sektárstvu.A ak niekomu pomôže červená šnúrka napr. k upokojeniu ,len preto že ju má ,tak nech ju nosí,citi sa istejšie a tým pádom istejšie vystupuje voči sebe,okoliu rodine,je kľudnejší a podobne....Viera je pre mnohých ludí dôležitá ale su aj ateisti,židia a podobne.Nechajme podla mna každého nech si robí veci tak,abz mu prinášali užitok a spokojnost

23. okt 2013

@olejka pozor! predtucha,videnie-to je niečo iné.moja mama raz viedla o tomto debatu s kňazom a ten jej povedal,že to nie je proti viere,ale je to dar a je to medzi nebom a zemou...

23. okt 2013
Komentár bol odstránený
olejka
autor

@luy povera ze cervena chrani pred urieknutim..... je to o porusovani prveho prikazania ...horsie ako zabit cloveka...vela ludi nevie ze tento,, folklor" ako pises bol v Biblii trestany kedysi zahubou...ide o rovnake modlarstvo ako klananie sa zlatemu telatu...new age ma viac fint ako je tento naramok...len si kup casopis a citaj horoskop ...napriklad...a uz si neslobodna...je to malilinke zlo ale ma obrovsky dopad na dusu...taka homeopatia...ved je to legalne...a predsa jed..
@retrotraktor predtucha, ktora ma sputava a nenecha ma slobodne a hlavne racionalne uvazovat.....je takisto povera...
..je to to iste ako vykladanie snov...ak to mali svati a proroci, ten dar tu charizmu ...bolo to od Boha...ale kto dnes je tak cisty aby si trufol povedat ze to je znamenie od Boha...je vela falosnych znameni...treba si davat pozor...
poznat sa to da podla toho ci ten clovek zije s Bohom sviatostnym zivotom alebo nie...hlada v kartach a snaroch...a domysla si ze ma,,dar"
Ludska dusa je neobycajne bohatstvo...mame v sebe to co si ani nas rozum nepamata...takisto dejavu ..ako sa da toto vysvetlit...existuju senzibilne typy a ti su zvlast nachylni na popletenie okultizmom...ak aj nieco zvlastne citim neznamena este ze som prorok...

http://www.pulib.sk/elpub2/PBF/Kocvar3/pdf_doc/...

23. okt 2013

@olejka ja si o sebe nemyslím,že som prorok,lebo často mávam nejaké videnie a to sa časom vyplní.ale takisto neverím červeným cvernám,červeným stužkám na kočiaroch,praktikám pri "z očú" ani kartám a podobným veciam.u nás v rodine takéto veci nefrčia.ale takisto sa u nás nepletie viera s chodením do kostola.môj otec do kostola nechodí,naposledy bol na krste môjho syna a žije kresťanskejším životom než tí,čo sú v kostole vopchatí stále

23. okt 2013
olejka
autor

ok ja len ze my sme mali jasnovidca v rodine a on to mal fakt od Boha asi...lebo nic nerobil len povedal toto je tvoja nevesta mojej babke a to dievca sa o par rokov naozaj vydalo za stryka..len ked to zacal rozvijat sa dal zviest a upadol do okultizmu..takze asi viera je jedina istota..viera ze som iba clovek a mozem sa mylit...Asi Ta nepresvedcim ze mne sa vopchatost v kostole tiez nespajala nikdy s vierou az teraz tych ludi asi zacinam chapat...proste je to o vytrvalosti niekedy...tretie prikazanie napriklad...to nie je len folklor to je prikazanie ist v nedelu do chramu...ale kazdy ma pravo neist...sme slobodni...rk cirkev dava slobodu...aj tu velkonocnu spoved som pocula v jednej diskusii by niektori knazi najradsej zrusili..ako moze byt lutost raz v roku povinna...proste je to prilis osobne aby mi to niekto diktoval...Ako to ja vnimam a mozno to nie je spravne...ale vidim ze cirkev ponuka taky rozpis suradnic ako skladat puzzle s Bozou podobou...dava tie suradnice aby to skladanie pre nas nebolo prilis tazke a zbytocne niekedy...preto varuje pred new age praktikami,,,pred sputanostou a naivitou ludi co vsetko su schopni vyskusat a nevedia ake je nebezpecenstvo sputanost okultizmom.

23. okt 2013

@olejka každý extrémizmus je zlý,ja tiež verím v Boha ale tiež neujdem pred poverčivostou babiek v mojej rodine,nepovažujem ich ani jednu za sektárku a ver,že su to teda boli dobré veriace ženičky,ktoré verili,žili a správali sa tak ako treba

23. okt 2013

@olejka ale fajn rešpektujem tvoj pohĺad na vec,dala si mi príklad ako niekto nad tým uvažuje a je to pre mňa len ďalší pohľad na túto záležitost

23. okt 2013
olejka
autor

@luy len problem prababiciek je, ze nrozlisuju...kedysi boli stari slovania pohanmi a vselijakych bohov uznavali...zaklinali a carovali ostosest...krestanstvo ked prislo toto malo padnut , mali sme byt vyslobodeni...ale nie my dalej ,,carujeme"

akokolvek dobra babicka ani chuderka nevie ze naraba s demonmi...ale nepokracujem lebo toto je pre niekoho extremizmus a na smiech...keby som povedala ze lieci anjelmi... co je vlastne to iste...bola by som iste na mk ,,in"

http://www.zachej.sk/produkt/7350/povery-niciac...

23. okt 2013

@olejka ale nie ,máš svoj pohĺad na život,vieru,ži si ho ak si šťastná,ked som si toto prečítala pozrela som si aj tvoj fotoblog,žiješ vierou a tak ti žiadna diskusia v tomto smere nezmení postoj,prajem ti naplnený život podľa tvojich predstáv

23. okt 2013

@olejka určite si sem tam prečítam tvoje článkz už len pre zaujímavosť a pre pohľad ako to vidí človek žijúci vierou,je tu skupina veriace mamičkz,pridaj sa k nim a tam iste nájdeš diskutujúcu s ktorou si rozšírite obzor

23. okt 2013
olejka
autor

ved tam v tej skupine som ale tam nehrozi aby niekto pochyboval...
@luy ja som si uvedomila ake to je tazke zmenit svoj postoj...hadam sa to ani v tej chvili neda...kym to nezacne davat cloveku zmysel......az kym som necitala knihy od eliasa vellu o tom ako ludia trpia a ani nevedia preco...proste su oklamani a mna to tak mrzi ze som takto zaslepena bola tiez a teraz to nedokazem v sebe udusit...aky je to rozdiel rozprestriet kridla, sputane akymsi cudackym stredovedovekym staroslovanskym folklorom...proste uz mi je to jedno ako fanaticky vyzeram...da sa nieco take si nechat pre seba???

23. okt 2013

@olejka tu si ma inšpirovala...veľmi...dakujem

13. feb 2014

Začni písať komentár...

Odošli