AMWAY - cesta do záhuby
Od novembra 1994 sa po celom Slovensku lavínovite začalo šíriť atypické podnikanie Amway. Možno už mnohých z vás oslovili priatelia či známi, alebo elegantne oblečení neznámi ľudia, v mnohom pripomínajúci Svedkov Jehovových, ktorí vám však neponúkali „Strážnu vežu“, ale „super ekologicky nezávadné“ čistiace prostriedky a kozmetické výrobky a s nadšením vám hovorili o svojom novom „súkromnom podnikaní“, ktoré im pomáha riešiť ťažkú finančnú situáciu dnešnej doby. Pretože v prípade Amway ani z ďaleka nejde o nevinné podnikanie, treba vedieť, čo Amway v skutočnosti je a aké ciele sleduje.
Vznik Amway Na seminároch Amway sa môžete dozvedieťo tom, ako sa „od skromných začiatkov na opustenej čerpacej stanici v roku 1959 sen spoluzakladateľov Richarda De Vosa a Jay Van Andela stal skutočnosťou a Amway sa stala jednou z najväčších a najúspešnejších spoločností priameho predaja na svete“.
Dnes má firma Amway, ktorá sídli v USA (v meste Ada, v štáte Michigan), 10
000 platených zamestnancov a viac než 2 milióny distributérov, ktorých riadia
pobočky Amway zriadené dnes už v takmer 70 krajinách sveta.Slovensko sa zapojilo do spolupráce s kooperáciou Amway ako 64. krajina v
novembri 1994. Amway má dnes už i na Slovensku veľké množstvo distributérov. Sídlo slovenskej pobočky (tzv. Amway Slovakia s.r.o.) je v Bratislave. Firma má na Slovensku zriadené 3 veľkosklady svojich výrobkov,a to v Bratislave, v Košiciach a v Banskej Bystrici.Princíp podnikania Amway
V Amway ide o atypický obchod. Využíva systém tzv. network marketingu
(sieťový systém), od výrobcu cez jeden veľkosklad.Vyradená je teda celá maloobchodná sieť(predajne, medzisklady, transport,predavači, administratíva). Predavačom sa tu stáva distributér, ktorý oslovujea získavaďalší okruh distributérov a tí zasa ďalš ích. Odmeňovanie je z priameho predaja výrobkov, avšak oveľa vyššie príjmy plynú zo získanianových distributérov. Toto napomáha rýchlemu rozšíreniu sa celej siete.Čím Amway imponuje verejnosti?
- Prezentuje sa ako svetová špička v priamom predaji, a to „vďaka usilovnosti
svojich distributérov a spokojnosti zákazníkov“ (citované z materiálov
Amway),
- svojím obratom, ktorý v roku 1994 predstavoval takmer 4 miliardy
amerických dolárov,
- proklamáciami firmy o tom, že „vychádza z tradícií bezúhonnosti a etických
noriem podnikania a je si vedomá svojej úlohy podporovať distributérov a ich
zákazníkov,- podrobne prepracovaným spôsobom náboru,
- povesťou produkcie ekologicky nezávadných prípravkov,- relatívnou samostatnosťou v podnikaní (tzv. vlastný podnik),- špecifickým systémom podnikania (tzv. multi level marketing), pri ktorom saskracuje cesta od prvého výrobcu k zákazníkovi,čím s a š etria náklady,
- nádejou na nezvyčajný a „zaručený“ úspech,
- predovšetkým však vytváraním dôvernej, až familiárnej atmosféry pomocou
školených distributérov.
Čo Amway v skutočnosti je?Aj napriek všetkému zdaniu unikátnosti, ktoré tento spôsob podnikania vyvoláva, treba jasne vedieť, že Amway nie je nič
iné ako s účasť svetového satanistického hnutia New Age, ktoré využíva všetky prostriedky na to, ako dostať jednotlivcov a celé národy do područia svetovlády Antikrista.Rafinovaným spôsobom náboru širokého kruhu distributérov do podnikania Amway sa má pripravovaná svetovláda urýchliť tým, že tento spôsob obchou má zlomiť ekonomiku jednotlivých štátov a úplne ich dostať pod svoj ekonomický vplyv. Paródiou je, že sa to má uskutočniť nie pomocou nejakej
nátlakovej invázie zvonka, ale sieťou vlastných, nič netušiacich a oklamaných
občanov toho-ktorého štátu. Každý štát si tak vlastne musí zarobiť na svoju
likvidáciu.Amway - štruktúra New Age
a) Systém network marketingu je prepracovaný tak, aby za pomerne krátky čas zachyti l širokú sieť distributérov.
Nie je tu rozhodujúci ani tak predaj výrobkov, ako zachytenie širokého okruhu
ľudí. Dôležité je vyhliadnuť asi 80 až 100 známych, osloviť ich a v prípade záujmu im ponúknuť systém Amway. Odmena za predané výrobky predstavuje len malú čiastku v porovnaní s odmenou za získaného nového člena. Vytváranie sieťových systémov aj v iných oblastiach činností je typickýprvok New Age. Tento svetový systém má vyvolať tzv. Celospoločenskú trans formáciu.
b) Šírenie okultnej literatúry a literatúry New Age prostredníctvom vytvorenej
siete distributérov Amway.
Ide o knihy, ktoré vedú k tzv. osobnej transformácii človeka (napr. Silvova
metóda, S radosťou k úspechu, Sedem základných rád ako sa stať úspešným
a ďalšia literatúra New Age, ktorá nebadane vedie čitateľov do okultizmu a
robí z nich médiá).Keďže celý systém Amway je založený na „dôvere“ a psychologicky veľmi vycibrených zásadách náboru a fungovania, nemožno podce
ňovať zhubný vplyv tejto literatúry. Nie je vylúč ené, že podobne ako pri výbere „zázračného všelieku“ Herbalife, ktorý produkuje istá skupina satanistov v USA, aj v prípade výrobkov Amway sa uplatňuje mágia a okultné pôsobenie, bez ktorého New Age nie je v podstate mysliteľné. Takéto okultné a magické
pôsobenie je veľmi pravdepodobné nielen pri výrobe výrobkov, ale aj pri
vedení seminárov Amway. Školitelia totiž nenápadnečasto zdôraz
ňujú potrebu zažiť atmosféru stretnutí Amway.
c) Nápadné zdôrazňovanie ekológie je ďalším typickým znakom New Age.Ekologická nezávadnos
ťv ýrobkov Amway, v ktorej sa, samozrejme, preháňa,má získať sympatie širokej verejnosti. Tieto sympatie si Amway získava aj ďalšími ekologickými aktivitami: sponzorovaním ekologických programov,zákazom odskúšavania prípravkov na zvieratách a pod. Ekológia je tu dobrý krycí manéver. Skutočnosť, že obchodná spoločnosťAmway ako jedna z mála spoločností dostala roku 1989 od OSN ocenenie za dosiahnuté výsledky v programe ochrany životného prostredia, nie je vôbec poľahčujúcou okolnosťou. Lebo dnes už nie je žiadnym tajomstvom, že OSN je ovládané hnutím New Age. Vôbec sa teda netreba čudovať tomu, že s voji vyznamenávajú svojich.
d/ Na stretnutiach distributérov Amway nájdete mnoho prvkov pripomínajúcich
liturgiu, nie však kresťanskú, ale pohanskú. Nájdete tu:
- spolupatričnosť, akú možno zažiťv živých kresťanských spoločenstvách,
avšak spojivom tu nie je Duch Ježiša Krista, ale biznis;
- spevy pri hudbe na navodenie atmosféry nadšenia (hymna Amway). Môžete
sa tu stretnúťaj s ďalšími analógiami kresťnského života (apoštolát,svedectvá, duchovné vedenie, duchovný rast a podobne), avšak všetko na prirodzenej báze. Z toho vidno, že tu nejde iba o obchod. Široká sieť distributérov sa má stať kanálom pre šírenie Antikristovho náboženstva NewAge;
e/ jednotlivým distributérom sa odporúča aspoň 15 minút denne čítať literatúru Amway,ďalšiu odporúčanú (okultnú) literatúru, alebo počúvať kazety Amway.
Takto sa má podariť dôkladné premývanie mozgov a postupné úplné zaujatie
myšlienkami Amway (zabezpečiť svoju rodinu v dnešnej ťažkej ekonomickej
situácii, možnosť v budúcnosti sponzorovať„ušľachtilé“ aktivity, prispieť k
zlepšeniu životného prostredia na Zemi atď).
Božie slovo nám však hovorí, že kresťan má byť „celkom zaujatý Božou vôľou“ (pozri Kol 4, 12) a nie biznisom typu Amway. V prípade Amway nastávajú u distributérov zjavné deformácie osobnosti,ktoré sú dôsledkom jeho cieleného postupného nasmerovania, aby sa - i keďnevedomky - klaňal démonovi mamony. Keďže systém Amway nepriamo núti distributéra v každom človeku vidieťpotenciálneho zákazníka, môže úplne zdeformovať jeho charakter a priviesť ho k duchovnej schizofrénii. Všetky materiály, ktoré distributér nájde vo svojom „štartovacom balíčku“ alebo dostane na školeniach, rafinovane prezentujú štýl života plný pretvárky a neúprimnej diplomacie. Jedným z intenzívnych motivačných prvkov, ktoré majú za cieľ udržať a zdokonaľovať sieť distributérov, sú odmeny a ocenenia - počnúc odznakom„Priamy distributér“, pokračujúc „Rubínovým priamym distributérom“, až po„Korunného veľvyslaneckého priameho distributéra“ a množstvo ďalších vyznamenaní, ktoré podľa princípu „teórie potlesku“ dvíhajú jednotlivých distributérov k výkonu. Ide o systém veľmi podobný tomu, ktorý sa praktizuje v slobodomurárskych lóžach.
Ako čeliť zhubnému vplyvu Amway?- Všetci veriaci by mali byť informovaní o skutočných cieľoch Amway.Amway sa totiž s obľubou zameriava práve na veriace - a podľa možnosti -vplyvné osoby. Zatiaľ medzi veriacimi panuje o tejto problematike dosť veľká nevedomosť, a preto sú pomerne dôverčiví a ľahko sa dajú získať zdanlivopeknými heslami. Paródiou potom je, že práve kresťania, ktorí by mali brániťBožie kráľovstvo, pracujú, hoci aj nevedome, v antikristovských štruktúrach. O to nakoniec diablovi, ktorý je za celým týmto systémom, aj ide: vysmiať sa z kresťanov, pošpiniť všetko sväté a rúhať sa Bohu.
- Primeranou propagáciou treba bojkotovať výrobky Amway. Kresťania, ktorí
sa zaiste nevedomky stali distributérmi Amway, by mali túto činnosť rázne a hneď zanechať, vedomí si slov Ježiša Krista: „
Čo osoží človekovi, keby aj celý svet získal, a svojej duši by uškodil?“ (Mt 16, 26)
Zo všetkého najdôležitejšie však je denne sa živiť Božím slovom a modlitbou,
Vytvárať z farností ži vé kresaťanské spoločenstvá plné Svätého Ducha, pretože Amway je len jednou z mnohých iniciatív New Age, ktoré majú za cieľ,,zviesť do bludu i mnoho vyvolených“ (porovnaj Mt 24, 24). (*1)
Budovala som diablovu sieť
Chcem vám povedať o svojej skúsenosti a skúsenosti celej našej rodiny.Mnohí ste už počuli, mnohí ste v tom, mnohí o tom ešte určite budete počuť.O podnikaní Amway. Amway a jemu podobné sieťové obchody sa na Slovensku, ako aj po celom svete, lavínovite rozširujú. Vošli sme do toho úplne „slepo“. „Nevinne“ sme boli informovaní, že to prichádza cez „kresťanskú Oázu“, že je to kresťans ká firma, že v tom úplne pokojne môžeme pracovať, pretože vraj „aj kresťania potrebujú peniaze, aby ich potom mohli dávať na dobré účely“.Tak sme začali. Za veľmi krátky čas sme boli mimoriadne úspešní! Za jeden-dva mesiace sme spolu s manželom mali vybudovanú solídnu sieť. Vám ,čo oAmway viete , nemusím vysvetľovať, pre ostatných aspoň vskratke:Firma Amway a jej podobné sa zaoberajú ponúkaním a predajom práškov na pranie, kozmetických výrobkov a pod. Tak sa to začalo aj na Slovensku. Systémom takéhoto predaja sa snaží firma potom predávať všetko: od zubnej
pasty až po autá, satelity, telefónne siete a pod. Amway pôsobí vo vyše 60-tich krajinách sveta. V čom tkvie úspech? Zo samotného predaja nemá človek veľké peniaze. Avšak krásne provízie sú z budovania samotnej siete. Videli sme, ako nám tento obchod krásne rastie. Bol tam nielen úspech, ale aj finančný efekt. Vzrastal pocit dôležitosti, egoizmus. Každý človek, ktorý vstúpi do Amway, dostane jedného „sponzora“. Ten ho doslova „vedie za ručičku“, učí prvé krôčiky. Na začiatku sme nerobili nič, len sme počúvali „sponzora“. Robili sme presne to,čo nám povedal a opakovali to ako malé deti. Nakoniec som sama robila také marketingové plány, že
ľudia odchádzali dojatí, aký je to krásny „biznis “. Vstupovali do Amway a šli za nami. Zo slobodného myslenia sme prešli úplne na myslenie štýlu New Age. Mali sme myšlienky, že nie Ježiš je pánom - to nás nezaujímalo. Nezbadali sme tam náboženstvo, ani politiku, avšak pod rúškom priateľstva pri „predaji práškov“ za heslom slobody sa skrývalo zotročenie a naviazanie na myslenie našich „sponzorov”. My sme už nepotrebovali kňaza, náš „sponzor“ nám presne povedal, kedy a čo máme urobiť. My sme nepotrebovali duchovného vodcu, my sme poslúchali presne na slovo „sponzora“ a tak sme aj učili svojich ďalších členov:
„Keď budete poslúchať , budete úspešní. Keď nie -ľutujeme.“Kto chce byť úspešný, vyjadruje sa presne podľa daného systému. Keď sme sa dostali na určitý stupeň, vybrali nás ako najúspešnejších a „podávali sme svedectvo“, rozprávali na stretnutiach akýchsi spoločens tiev. Bolo tam tlieskanie, spievanie, priateľstvo, atmosféra, nálada.
Lenže čo tam bolo hlavné: Nie oslavovanie Ježiša, ale seba. Svojich úspechov. Jas om bola Dokonalá...! Na jednej strane som šla na sv.prijímanie, na druhej strane tam bol ten osobný úspech. Toto prežívali všetci veriaci z našej skupiny. Nezávisle od seba. Ale nemali sme čas sa o tom porozprávať. Mali sme len svoje úspechy a duševnú rozpoltenosťz Amway, ktorú sme súčasne prežívali. Po dvoch mesiacoch nás vybrali do rýchleho „strieborného kurzu“. Sľúbili nám, že keď ho absolvujeme, dostaneme sa k takým informáciám, ku ktorýmsa málokto dostane a budeme sa podieľať na riadení tohto sveta. Keď som to počula, zľakla som sa, až mi šli zimomriavky po chrbte. Pretože ja som už na stretnutí vedúcich počula veci, ktoré sa pri bežnom marketingu najprv taja. Napríklad som počúvala: „My nehľadáme predavačov práškov, my hľadáme kľúčové osobnosti, my
nehľadáme obyčajných ľudí. My hľadáme len vodcov. Na to sa zamerajte, na toho, kto pôjde až do krajnosti za vami, ktorý sa nebude pozerať na to alebo ono, ale pôjde za svojím cieľom .Prvý cieľ si dajte „strieborný kurz“.
Keď absolvujete ten strieborný kurz, už potom vám nič nebude robiť problémy.“Vtedy nastal u mňa zlom. Ja som sa dostala do hrozného duševného stavu. Keď mi to už tak dobre šlo, keď sa mi rozrastala sieť, keď som si mala už tlieskať, bola som v takom duševnom rozpoložení, že som cítila napínanie v krku, nevedela som, čo mám so sebou robiť. Bolo to strašne. Vtedy sme sa - tí najbližší stretli a povedali si: „Dosť, s končíme s tým !“ Keď som vtedy prichádzala k sviatostiam, už som sa cítila ako Judáš, ako zradca.
Tak sme to skončili. Rozpustili sme celú našu sieť, povedali sme svojim partnerom,čo sme vedeli a cítili. Môžem
ďakovať mnohým kňazom , ktorí nám vtedy pomohli. Teraz, keď som sa toho zriekla, som šťastná. Všetkým hovorím: Rozhodnite sa takisto! Náš Pán je Pán Ježiš , náš Spasiteľ! (Meno a adresu autorky tohto
svedectva z bezpečnostných dôvodov neuvádzame.)
pre cirkev je satanista kazdy, kto nie ze odboci zo spravnej cesty, ale sa aj pozera okolo seba. pride mi to ako riadne fanaticky clanok.
ak najdem iny clanok, zasa ho sem dam...mam skusenosti ako su zmanipulovani ludia ktori takyto biznis robia..je to neuveritelna zavislost...
rk cirkev varuje pred stratou slobody...je preto zla???
amway nie je satanizmus...ale jeden sposob new age...ovladntie sveta nabozenstvom ktore spoji vsetky dokopy...teda krestanstvo aj budhizmus, hinduizmus aj judaizmus...vsetko v jednom...akeze klamstvo a nic len zotrocenie a osklbanie ludi za tym..
Tento clanok , ci sa niekomu paci alebo nie je neuprosnym odsudenim NEW AGE...
@ankan to je smutne ked mame predsudky z lekarov dusi...myslim knazov, toto je realny problem......preco tomu neveris, je ten problem...ale nevadi...toto je pravda New age je horsie ako satanizmus je to zabalene zlo...v peknom a trblietavom papieri , zial vnutri je iba odporny smrad
http://www.index.sk/michael/casopisy/archanjel/...
@olejka prepáč, ale kde si zobrala, ž ja mám predsudky o kňazoch. Veriaci človek ešte nemusí byť fanatik až natoľko, aby nerozpoznal skutočné dobro azlo. Ak si to nedáš do poriadku v hlave nepomôže ti potom ani pápež ani žiadna cirkev. Ja dokážem logicky atriezvo uavžovať a nad takýmito bludmi sa len povznesiem. Poznáš tú pani osobne ke´d tomu tak veľmi veríš? A videla si už dušu človeka. Vraj ju vedci odfotili. Aj tomu veríš, ale tomu, že ľudia dokážu levitovať (lietať bez strojov)???
ked mas problem, neurazaj mna,ok?
autorom clanku je Anton Selecky, clovek ktory sa zasadzuje za spravne veci...vdaka Bohu ze ma Slovensko este takych ludi
@olejka zaujimavym sposobom propagujes svoju skusenost s touto firmou,ale je to len tvoja skusenost a nemusis ju brat inym,neviem o com tam pises ale ak pises nieco o nabozenstve tak som sa v zivote u inej firmi nestretla s vacsou laskou a vierou k bohu!ale clovek si to moze nazvat ako chce aj napr.karma...
pracovala som pre ludi co v nej robili a velmi velmi sa vzdialili od Boha...ale mozno to suviselo aj s inymi faktormi...stotoznujem sa s autorom clanku je velmi mudry clovek...nie je to vtipne...bolestive pre ludi ktori sa daju oklamat...naozaj sa tazko vratit do normalu po takomto oblbnuti....ale kazdy sa najlepsie uci z vlastneho popalenia...new age je len hrozna snaha o manipulaciu a amway je len jedno oko z jej siete...
@lienka434
olejka aspon sa predstav a napiš svoje meno ak o niečom pišeš miro
a nielen ty ale aj ostatny,nie že som zastancom len je slušne sa predtaviť
Väčšiu blbosť som v živote nečítala a nepočula!!!!
amway má veľmi dobré a kvalitné výrobky, sama ich používam už 6 rokov, veľmi si túto firmu vážim...
cital som prvzch asi 20 riadkov a prestal so pri New Age...meles z cesty.
tak toto je iná prča 😅
tak toto musel riadne vymletý človek písať :D tento komentár bude pravdepodobne veľmi dlhý, ale bohužiaľ, pri toľkých sračkách sa tu nedá vyjadriť stručne :D ale tak idem poporiadku... 🙂
1. Chápem, že článok je asi už dosť starý, no myslím, že v Amway je v súčasnosti zaregistrovaných tak 13 miliónov ľudí :D a podotýkam, že zaregistrovaný sa nerovná človek, ktorý si buduje podnikanie, 2-3 milióny majú živnosť a budujú si sieť, ostatní sú zaregistrovaní, aby si mohli kupovať tovar za veľkoobchodné ceny.
2. "oveľa väčšie príjmy plynú zo získavania nových distributérov...." - k tomuto poviem iba toľko... ak ja zaregistrujem 300 ľudí do mojej štruktúry, ktorí ale spolu so mnou urobia mizivý alebo žiadny obrat, tak ja nezarobím takisto nič. Práveže príjem v Amway získavate len a iba predajom výrobkov. Skupinu si môžete ale aj nemusíte budovať. Tá sa buduje preto, aby ste zväčšili svoj obrat, lebo ľudia pod vami poznajú zase ľudí, ktorých vy nepoznáte atd... samozrejme, že ak sa ľuďom pod vami darí, máte z toho nejaké percentá za to že ste ich priviedli do biznisu, ale existuje x prípadov, kedy downline zarába viac ako jeho sponzor, ktorý ho do biznisu priviedol (upline). Čiže toľko k tomu, ako sa získava príjem z obratu v Amway
3. Amway je súčasť New Age... :D rly ? toto prosím treba vstrebať a posúdiť každý sám za seba, aká je to kravina... Väčšina ľudí nechápe, že priemyselný vek je už preč, nastáva vek informačný, preto si treba zabezpečiť pasívny príjem a nespoliehať sa na pekné vyhriate, dobre platené miestečko v práci kde budem tráviť 40 rokov. Navyše v dochodku
o cca 40-50 rokov vačšina ľudí nebude mať ani na chleba, lebo na jedneho dochodcu budu makať 2-3 ludia. Čiže toľko k New Age a k tomu že chce zničiť všetky ekonomiky sveta a podobné sračky :D
4. "Nie je tu rozhodujúci ani tak predaj výrobkov, ako zachytenie širokého okruhu ľudí" - vid bod dva. Samozrejme, je tu dôležité aj budovanie siete ľudí, ktorí ale musia čo??? BINGO! Predávať :D :D :D predaju sa nevyhnete ak chcete zarobiť, môžete mať v štruktúre aj milion ľudí, no bez obratu máte smolu 🙂 asi tolko k tomuto vymyslenemu nadradenemu postaveniu registrácie nových členov voči predaju.
5. distribúcia OKULTNEJ literatúry ... ja neviem či sa smiať alebo plakať :D ked ľudia nazývajú autorov ako Kiyosaki, Maxwell, Canfield atď okultistami, tak je s nimi fakt niečo zle :D medzera medzi boháčmi a strednou vrstvou a chudobou sa dnes stále viac a viac zvyšuje práve preto, že chudobní ľudia nevedia nič o finančnej gramotnosti a autori ako Kiyosaki sú tu na to aby v tejto oblasti spravili osvetu. Čo sa týka ostatných kníh - tie sú z rôznych oblastí (psychológia predaja, osobnostné typy, vzťahy, vybudovanie si produktívnych návykov, ktoré povedú k úspechu, time management atď) a ani jedna z týchto oblastí nie je zameraná na "okultizmus" ... alebo sa mýlim? :D
6. čo sa ekológie týka, nepreháňa sa, naše výrobky sú fakt ekologické, biologicky odbúrateľné, dermatologicky testované atď (nechce sa mi to tu všetko písať :D kto chce, zistí si)
7. na liturgií som sa zatiaľ nezúčastnil, takže sa k tomu nebudem vyjadrovať, ale vzhľadom na obsah tohto výtvoru budú info o liturgiách rovnako zavádzajúce ako info o iných oblastiach nášho biznisu :D
8. kazety, resp CD, knihy a semináre sú súčasťou najlepšieho vzdelávacieho systému na svete, my máme tú česť učiť sa od milionárov (ktoré iné podnikanie/práca vám toto ponúkne? ) a investícia do pomôcok je samozrejme dobrovoľná, čiže nikto vás do ničoho nebude môcť nútiť a btw, je vedecky dokázané, že "vymývanie mozgov" tak aby niekto plnil našu vôľu je nemožné :D ale tak v dnešnej dobe máme každý istým spôsobom vymytý mozog najmä reklamou zo všetkých strán (hovorím napr o skalných fans niektorých značiek ako napr Apple atď. ale ak je nejaký produkt kvalitný, tak si ho ľudia kúpia bez ohľadu na cenu)
9. Pokiaľ viem, v Biblií sa nepíše, že kresťan má žiť v núdzi celý život, píše sa tam o tom, že nemáme mať radšej peniaze ako Boha (ak idete písať sračky o New Age, tak by ste si tieto veci mali doštudovať :D ), takže nechápem o akej deformácií charakteru ste písali :D to že v každom človeku vidíme potenciálneho zákaznika je okej, nie ? :D keby ste mali e-shop, nerobili by ste reklamu na fb aby si ho KAŽDÝ všimol a nakúpil? Navyše náš biznis je postavený na "nútenej spotrebe" - ak vám dôjde mydlo, sprcháč, prach na pranie, tak sa nebudete umývať? :D nie, nakúpite znova. A zákazník sa do biznisu nemusí registrovať ak nechce zľavu na produkty.
10. Amway si hľadá predovšetkým veriace a vplyvné osoby... :D u nás je jedno akej ste národnosti, aké školy máte, aký máte vplyv, akú máte farbu pleti, úspech čaká na každého, kto bude schopný makať. Čiže další bulshit
To je asi tak všetko, čo som chcel, snažil som sa to písať pútavo, aby sa to dobre čítalo, ja mám v živote filozofiu, že sa budem riadiť skúsenosťami ľudí, ktorí už v danej oblasti pôsobia a nie nejakými hejterikmi na nete. Ked potrebujem opraviť auto, nebudem si pýtať radu od čašníka nie ? :D
Prajem pekný deň, ak máte viac info, môj mail je businesspatress@gmail.com, ak by ste mali záujem o výrobky, tiež mi píšte na mail, nie je problém ich priniesť do BA TT TN NM MY, to sú také naj oblasti, v ktorých sa pohybujem. Nech sa vám všetkým darí a nedajte sa odhovárať nejakými hejtermi na nete, ktorí nemajú s danou problematikou skusenosti. Máte garanciu ako na výrobky (3 mesiace) tak aj na licenciu (6 mesiacov myslím) ak vám tento druh podnikania nebude vyhovovať. Ak nemáte zbytočné výhovorky, určite sa vám to oplatí minimálne skúsiť 🙂 Peace
Ten Anton Selecký z toho čo som pozeral na YouTube je čistý dezinformátor a katolícky fanatik.
@derill129 tomu ver
Začni písať komentár...
Zaujimavý a miestami komický článok. Kresťanstvo kontra firma Amway .-D
Podobných firiem je veľa: Oriflame, Avon, Dedra apod. Fungujú na rovnakom princípe odmeňovania a to sú potom všetky firmy zaobearjúce sa satanizmom, okultizmoma pod? Treba aj rozmýšľať čo napíšem. Článok je presne rovnaký ako politika týchto firiem: Oblbnúť ľudí, že práve toto je najlepšie, akurát s tým rozdielom, že neponúka výrobky, ale ich znevažuje...