@ladylili kedze spravy mi ukazuje ako neprecitane a povodny prispevok si pre istotu zmazala, tak skusim takto verejne, snad ma tvoj fanklub neukamenuje.To je naozaj taky problem napisat ze si si to rozmyslela? Ved nejde o zivot, ja sa z toho nezrutim. Ale ked sme sa na niecom dohadovali tak si zasluzim aspon aby si mi oznamila ze tu tortu nechces. Bolo by to od teba fer

    Ospravlednujem sa ale nesledovala som spravy. Ano uz mi nasi objednali a potom som aj zabudla . Som alurat odpisala este raz sa ospravlednujem .

    4. júl 2018

    @ladylili ok, beriem

    4. júl 2018

    Ale však keď Ti niekto neodpisuje a príspevok zmaže, tak je asi zrejmé, že o “dohodnutý obchod” nemá záujem, tak načo tieto výlevy?

    4. júl 2018

    @renatik91 naco? len tak, aby si niektori uvedomili, ze slusnost je zaklad....

    4. júl 2018

    @renatik91 a kde je elementárna slusnost? Je v poriadku prestať komunikovať veď možno dotyčná pochopí? Pre mňa to v poriadku nie je. Či by si bola taká pokojná, keby si niečo chcela kupit, rátala by si s tým, nezhanala ďalej a predávajúca by inzerát vymazala, že si to rozmyslela a ty si to určite domyslis a ešte to aj velkodusne pochopíš

    4. júl 2018

    No ja neviem baby, ale mne príde takéto označovanie na ploche detinské, hlavne keď nejde o nič. Neobrala ťa o peniaze, nemáš nijakú stratu, tak len mavnem rukou, veď všetci vieme, že najmä na internete už slušnosť takmer neexistuje, načo si niečo takto dokazovať 🙂

    4. júl 2018

    Baby klud my sme si to vyjasnili. Ja som si priznala chybu. Nie som bez chybna . Stane sa kazdej z nas ze na nieco zabudne . Tak sa to stalo. Ja chapem aj jej hnev.

    4. júl 2018

    @limoncino či by som bola pokojná? Samozrejme, že áno. Neviem, čo by sa muselo stať, aby ma takáto blbosť vyviedla z miery. Ak by som si chcela niečo kúpiť a predávajúca by inzerát vymazala, tak by som si domyslela, že sa s predajom rozhodla ináč alebo to predala niekomu inému a tak by som sa zariadila a kúpila vec inde. Z pôvodného príspevku mi vyplýva, že žiadna torta nebola napečená, žiadna záloha za jej upečenie prevedená...tak asi o to dotyčná nemá záujem a ďalej to neriešim.
    Úplne iná situácia je, keď za niečo zaplatíš, to áno, tam sa už skutočne zaväzuješ k nejakému plneniu, ale takéto nezmyselné označovanie na ploche s ľútostivým statusom je skôr smiešne.

    @elanor slušnosť? Tu? To nemôžeš myslieť vážne 😂

    4. júl 2018

    @renatik91 tak za prve - najprv si poriadne precitaj prispevok - idealne s porozumenim, az potom sa vyjadruj. Prve co som napisala bolo ze spravy (upozornujem na to mnozne cislo) necita - z roho vyplyva ze som s nou najprv komunikovala sukromne, a kedze sa neozvala tak som ju oslovila verejne - kedze prispevky pridava takmet denne.
    Za druhe - ked ides robit tortu na zakazku, tak su veci (napr. tzv. potahova hmota), ktore bezne v obchode nekupis a treba ich objednat v specializovanych e-shopoch - co chce cas, takze si to nezaobstaras len tak zo dna na den, potrebujes sa proste pripravit.
    A za tretie @ladylili sa predsa hned v prvom komente ospravedlnila (aj v sukromnej sprave), ja som to hned v druhom komente prijala.
    Koniec. Bodka.
    A za stvrte - tyka sa konkretne teba tento prispevok, ze mas taku velku potrebu sa k nemu vyjadrovat? Ja som ti cudzia, predpokladam ze ona tiez - tak co riesis?

    4. júl 2018

    @renatik91 To asi žartuješ, však 🙂 Keď si u niekoho objednám tortu, tak ten človek s tým musí rátať a časovo si to upraviť tak, aby ju stihol upiecť, nakúpiť suroviny, možno kvôli tomu odmietnuť nejakú inú keďže mu už do toho dňa nevojde, tak mám aspoň toľko slušnosti v sebe, že napíšem, že situácia sa zmenila.

    4. júl 2018

    Za to ze som nieco zabudla za to som este slusna ..lebo z vas ani jedna nikdy nic nezabudla. tiez mozte uz to predtat riesit ??? Je to moja a jej vec nie vasa .. ale ja som uz dala bodku. Su aj horsie veci ...

    4. júl 2018

    @ladylili nikto nehovori ze si neslusna.zabudla si a ospravedlnila si sa.iba hned druhy koment je ze je to normalne a
    @mirecka0809 malo dojst ze tu tortu nechces.no nemalo jej to ako dojst.vysvetlili ste si to.nerob z toho zase tragediu.

    4. júl 2018

    @zlotazla 🙂 preco vzdy na mne pisu ze ja robim tragediu ekd tu vyssie robia z toho tragediu praveze . Mam ine starosti a radosti. Stalo sa . Spravila som co som mohla . Aj navrhla preplatenie potahu

    4. júl 2018

    @ladylili myslim ze to uz nebolo myslene konkretne na teba ze si nelusna ty. Ale skor na to ze to niekto obhajuje, ze je to v poriadku, ved normalka. Ty si si predsa priznala chybu a ospravedlnila si sa - a to ti sluzi ku cti. Ale kolko ludi by to urobilo? Jeden zo sto, mozno dvaja?

    4. júl 2018

    @ladylili ved pisem ze ste si to vysvetlili.koniec.

    4. júl 2018

    @yvanielka
    @mirecka0809 tak to je už problém pekárky, že kupuje suroviny bez toho, aby si dala previesť aspoň zálohovú platbu za tortu. To je bežná prax. V každom prípade vidím, že niektoré z vás svoj pobyt na MK až príliš prežívate 🙈😂

    5. júl 2018

    @renatik91 evidentne ti chyba schopnost citat s porozumenim...

    5. júl 2018

    @mamuskazuzuska chýba mi veru veľa vecí, ale schopnosť čítať s porozumením určite nie 🙂

    5. júl 2018

    @renatik91 "Za druhe - ked ides robit tortu na zakazku, tak su veci (napr. tzv. potahova hmota), ktore bezne v obchode nekupis a treba ich objednat v specializovanych e-shopoch "
    okrem toho ja som v zivote ziadnej tortarke neplatila zalohu za tortu

    5. júl 2018
    Komentár bol odstránený
    Komentár bol odstránený