mimi21
7. nov 2012

Vraj "dobrý nosený stav bez fľakov a poškodení" - vyjadrite sa prosím

kúpila som bundu, v popise bolo uvedené, že bez fľakov a poškodení, síce bez fľakov ale s dierami, a zips v dezolátnom stave, že zachvíľu sa už nebude dať zapnúť vôbec!
tu je moja komunikacia s predavajucou, uz musim s jej nickom "von" pretoze ma uspesne ignoruje !!!
Ja - 6. novembra o 12:40
pekny den, dnes sme dostali balicek, velmi som sa na bundicku tesila, lebo podla vasho popisu a aj fotiek vyzerala naozaj " v dobrom nosenom stave a bez poškodení". este nikdy som nemala pocit ze musim zakupeny tovar vratit ale teraz musim urobit vynimku, ked som balicek rozbalila bola som dost sklamana, pretoze bundicka ma hlavne na rukavikoch niekolko predratych a oslabenych miest, niekde uz vyslovene male dierky, zips je dole poriadne rozstrapkany, tazko sa zapina, co je sposobene tym, ze spodna cast je uz riadne znicena, aj som to nafotila takze ak mi date mail, tak vam fotky rada preposlem. mala som z nasej komunikacie velmi dobry pocit, takze dufam, ze sa dohodneme, chcela by som vratit tovar, ziadam vas o vratenie sumy 11,20e na ucet 2618184242/1100, nasledne ja vam vratim bundu, to jedno postovne uz uhradim ja, co uz... poslite mi prosim vase vyjadrenie, dakujem, Jana

Ja - 7. novembra o 18:51
nehnevajte sa na mna ale som velmi sklamana, ze vidim ze ste tu vcera aj dnes boli (mate pridane, resp. aktualizovane inzeraty) a nie ste schopna mi k tej bunde ani nic napisat, nechcela som to povodne robit - ak by sme sa normalne dohodli na vrateni tovaru, ale kedze ma ignorujete budem vam musiet asi napisat negativne hodnotenie a s mojou skusenostou sa podelim aj s ostatnymi mamickami tu na MK, velmi ma to mrzi ze to takto dopadlo, ale vy si kludne mozte byt ticho, ved ste celkom slusne predali znicenu bundu a ja som vyhodila prachy za peknu somarinu!!! J.

Predajca (simonka29) - 7. novembra o 20:34
pekny vecer...zial som sa nestretla este s negativom, ale to je asi busines..predavam veci nosene, ale nie vtakom stave aby neboli nositelne a maju primeranu cenu k stavu...bunda bola nosena..nova stala 30 eur, tak si myslim ze bola k svojmu stavu primerane ohodnotena, latka nebola sprana, rukavy sa nosenim troska osuchaju...Falky tiez neboli na latke tak neviem preco pisete o somarine..Velmi sa ma to dotklo..JE MI TO LUTO+++

Ja - 7. novembra o 21:32
no dotklo sa to hlavne mna....ked mi pride bunda v takomto stave, zakladam album s fotkami bundy, aby sa k tomu mohli vyjadrit aj ine mamicky, kedze ste mi neposlala mail, nemam vam to ako ukazat, v popise bolo uvedene v nosenom stave bez flakov a poskodeni, flaky nie su ale DIERY!!! takze nie ste ochotna vziat bundu naspat a vratit mi peniaze???

Ja - 7. novembra o 21:47
https://www.modrykonik.sk/fotoblog/mimi21/album... nech sa paci, skuste si precitat komentare nezainteresovanych ... pokial by ste boli korektna, tak by ste mi peniaze vratili, a nemuseli by sme sa tu natahovat...

Ja - Včera o 12:21
dobry den, velmi ma mrzi, ze ma neustale ignorujete a neodpisete mi, ked vidim, ze ste tu prihlasena bola...budte tak laskava a aspon mi napiste ci mi teda tie peniaze vratite alebo nie, inak sa obraciam na adminov so ziadostou aby dali vas nick na black list a aby vam zablokovali pristup...stoji vam to vsetko za to??? samozrejme pridam negativne hodnotenia aj na ine stranky, mmb a pod.... chcela som sa s vami dohodnut po dobrom a myslela som si ze to aj pojde, kedze som mala z komunikacie s vami dobry pocit kym sme obchod dohadovali, ale bohuzial vase spravanie ma presviedca o tom, za ste asi velmi dobre vedeli v akom stave bundu predavate...cakam na vasu odpoved do zajtra obeda, aby som sa vedela zariadit ako dalej...myslim, ze trpezlivosti a slusneho jednania uz bolo z mojej strany viac ako dost!!!

Predajca (simonka29) - Včera o 13:17
Dobry den...DAKUJEME KRASNE, ...kazdemu sa raz VSETKO VRATI.....sme v NEMOCNICI+++

Ja - Včera o 14:52
no to ma marzi, ale taketo urazanie si ja vyprosim, nikomu som nikdy nic zle nepriala ani vam, tak si vyprosim takuto komunikaciu...vratite mi tie peniaze???

Ja - Včera o 18:44
nehnevajte sa, ale neda mi este napisat vam jednu vec, poobede som bola poriadne nastvana, pretoze vy ma tu staviate do pozicie, ze by som bola nejaka zakerna mrcha, ale od zaciatku ako som vam napisala, ze je s bundou problem ste so mnou poriadne nekomunikovali a ani ste sa nezmienili ze by ste mali problem odpisat mi kvoli nejakej inej veci (napr. zdravotne problemy) myslim ze som s vami doteraz jednala korektne takze by som dokazala pochopit keby ste mi napisali, ze to doriesime za par dni, ale bohuzial nestalo sa tak a tak vznikol tento skaredy problem, takze to prosim uzavrime a cakam vase stanovisko ci mi peniaze za deravu bundu vratite alebo nie...ja si to uz potom doriesim a kedze budem s nasim obchodom nespokojna, tak svoju nespokojnost vyjadrim verejne, aby sa takto nepopalili ine mamicky...Jana

Ja - Dnes o 12:21
takze vidim ze nie je problem si aktualizovat inzeraty ale mne odpisat uz problem je, dufam ze sa aspon poriadne hanbite, zverejnim vas nick, ak mi uz nevratite peniaze, verim, ze toto bude pre vas dostatocnym "trestom"
Predajca (simonka29) - Dnes o 12:46
dobry den..prosim neviem co Vam mam napisat...ked ste ma URAZILA - a este aj toto ze sme prec z domu...

Ja - Dnes o 12:48
no nic mi uz nepiste len to ci mi tie penize vratite, uz nic ine od vas nechcem, len jednu poriadnu odpoved...

Predajca (simonka29) - Dnes o 12:50
no neviem ako by ste sa vy citila co ste o mne uz popisali aj tie vase kamaratky...neviem co by ste robili potom vy na mojom mieste...toto sa dotklo uz mojho ega...a je tu uz len velky blok!!!takze rozdychavam to...a budem este DLHO..

Ja - Dnes o 12:54
pomedzi to rozdychavanie mi napiste ci mi tie peniaze vratite alebo nie, ja som len realne nafotila bundu ktoru ste mi v dobrom nosenom stave s dierami poslali!!! cely problem vznikol len zlou komunikaciou na vasej strane, ja som sa s vami snazila dohodnut po dobrom, ale ked to neslo tak som o nazor poziadala ine mamicky z MK, nie moje "kamosky" - nemam ich ani v priateloch, mna uz to nebavi, poslite mi vasu adresu, ja tu bundu nechcem, poslem vam ju naspat a robte si s nou co chcete, mozno sa vam podari oklamat dalsiu mamicku a zarobite este aj druhykrat, a hlasim vas nick na blac list adminovi

určite to nieje dobre noseny stav , ved su tam dierky

7. nov 2012

no pekne... to je strasna drzost nieco take napisat na takto vyzerajucu vec :( je mi to luto, ze si takto dopadla...

7. nov 2012

urcite ziadat peniazky spat

7. nov 2012

@mimi21 tak to je ina sila ☹

7. nov 2012

to je sila, fakt...

7. nov 2012

ako to môže niekto tak vôbec predať a neupozorniť na tie chyby a vôbec ešte napísať že bez chýb,to je smutné

7. nov 2012
7. nov 2012

aj ja som tu už kupila čo nezodpovedalo opisu v inzerate ale až taketo zle to nebolo.pisala si jej??

7. nov 2012

suhlasim s jankohrasko , ziadat peniaze spet.....

7. nov 2012
mimi21
autor

@jankohrasko
@t1nulka
@barustek predavajuca mi odpovedala az po druhej urgencii, pritom som videla, ze ma aktualizovane inzeraty, takze moj odkaz citala, je DOTKNUTA ze som jej bundu nazvala somarinou, chcela som to vyriesit bez zbytocneho halo, slusne som ju poziadala nech mi vrati peniaze ale este ona je urazena...a vsetko to zacalo velmi dobre, bola mila a ochotna, bunda prisla rychlo ale v takomto stave...som velmi sklamana lebo v poslednej dobe sa mi dost casto zacalo stavat ze tovar nezodpoveda popisu inzeratu...

7. nov 2012

@mimi21 hmmm, to je take blbe, ze si niekto nedokaze priznat chybu... mne dnes dosli vecicky, ale su krasne, presne ako na obrazku, este lepsie... tak nechapem, naco to komu je, ze si narobi len problemy a ziska zle hodnotenia... :-/

7. nov 2012

ja sa vzdy aj stokrat pytam, v ako je stave vec, aby som to mala cierne na bielom, ale uz sa mi tiez stalo.. ak Ti nebude chciet vratit peniazky, tak napis adminom..

7. nov 2012

A žiadala by som aj za poštovné, čo jej budeš vracať... niektorí nemajú hanbu

7. nov 2012

otrasne daco, co bola slepa ked to davala do inzeratu?bez flaskov a poskodení?? tak nech si taketo daco oblecie sama na seba...presne tak..Nahlas adminovi...

7. nov 2012

hmm....tomuto sa tazko veri, ja ked predavam tak nafotim a upozornim aj na najmensi fliacik ci 2mm dierku. Nedavno som predala detske knizocky a pri baleni som si vsimla poskodenie na jednej , tak som ako kompenzaciu pribalila aj tretiu knizocku. Administrator s tym isto nic neurobi, napis hodnotenie a varovanie pre dalsie kupujuce. Drzim prsty nech je toto posledna zla skusenost......ale verim ze si pravom nahnevana

7. nov 2012

pre slepého je určite bez poškodení!

7. nov 2012

Tak toto je nieco nehorazne! Rob s nou cirkus,len tak to nenechaj!

7. nov 2012

tak to by som aj ja žiadala vrátiť prachy!

7. nov 2012

Aj mne to pripada v poslednom case ze niektore mamicky len bezhlavo kopiruju vety z inzeratov..strasne co uz tu je toto!!

7. nov 2012

To je mi luto, mne sa to uz tiez stalo, ale nastastie som sa potom dohodla na vymene za ine vecicky... Nenechaj to tak, drzim palceky. A mozes zverejnit nick predavajucej? ...rada sa jej vyhnem...

7. nov 2012

Drzaňa jedna, to je očividne poškodené, práve to mnohé kupujúce odradí, nechcela prísť o ne, ale to nie je férový predaj, administrátor by ju mal za klamstvo zablokovať. Určite jej daj negatko, nikto si už u nej nič nekúpi. Ja keď vidím diery a pokazený zips, nechcem, nie som krajčírka, aby som si to opravila.

7. nov 2012
mimi21
autor

@marielik78 zatial ho nezverejnim, poslala som jej link na tento album aby videla fotky, uvidim ako to bude pokracovat, kedy a ci vobec sa este ozve ... prvykrat riesim nieco taketo, som zoho riadne rozcarovana, lebo na fotkach bundicka vyzerala pekne a nakoniec taketo sklamanie ☹

7. nov 2012

Chapem... Verim ale, ze bude dobry koniec😉

7. nov 2012

Urcite ziadat vratenie penazi aj s postovnym!!! Ja som zatial mala stastie, s tovarom som bola vacsinou spokojna a ked nie, nebol problem dohodnut sa na vrateni tovaru a penazi, ked tovar nezodpovedal popisu, alebo som si tovar nechala a predavajuca mi vratila nejaku cast ceny.

7. nov 2012
mimi21
autor

no zatial som sa dockala len odpovede, ze nova bunda predsa stala 30e a 11,20 aj s postou je super cena zodpovedajuca stavu - nemyslim, dokonca som ziadala vratenie len tej sumy co som zaplatila ja a ze jednu postu teda uhradim, ale zatial ziadna odpoved :-/

7. nov 2012

@mimi21 neviem síce aká je to značka,ale však ja som kúpila novú bundu za 10€, disney.tak nech sa nikto neoháňa takou hlúpou výhovorkou,že však nová stála toľko a toľko.mala v prvom rade upozorniť na chyby.inak ja sa už po zlej skúsenosti vždy znovu pýtam predávajúcej,či naozaj nemá žiadne chyby,poškodenia.lebo už sa mi stalo,že bolo uvedené: super stav,ako nové. a tiež som sa nepýtala na poškodenia-takže vraj moja chyba.no des 😀

8. nov 2012

Tak to je teda fakt drzosť, ja keď predávam tak upozorním aj na najmenšiu chybičku, bundy čo predávam sú takpovediac nové,lebo dcéra ich nosila buď len jednu sezónu alebo fakt veľmi málo, lebo ich mala viac na striedačku takže sa ani tak nedrali ako keď sa nosí len jedna, a toešte som na ne dala také ceny, že 9 € a toto, že 11 € ? Tak to je fakt ,,super cena,, keby, že ešte tak 3 € možno ale aj tak to nie je fér prístup. A potom tak dôverujme inzerentom

8. nov 2012

@mimi21 moja, ak sa budes nudit, pozri si inzeraty na topanocky....obcas najdes nieco co ta zlozi, napr. tenisky su v dobrom nosenom stave, len na podrazke sa trocha predrali...obrazok...diera do podrazky, ako nechapem, to us niektore musia fakt predat vsetko a za kazdu cenu?...tiez som sa opalila a povedala, ze uz nenakupim, ale neda mi to a vzdy raz za cas sa nejaka "obchodnicka" najde...a bohuzial mam pocit ze tych spekulantiek je tu pomaly viac ako poriadnych ☹

8. nov 2012

to je smutne,ze su tu aj taketo nezodpovedne maminy.aj ja som mala taku skusenost,ze nohavice nezodpovedali opisu,ale bezproblemov (nastastie)sme sa dohodli na vrateni penazi.mamicka potom upravila inzerat aj cenu.No co dodat...drzim palce,nech sa dohodnete k spokojnosti. 🙂

8. nov 2012

Aj keby ta bunda stala 100€, tak v takomto stave je to bezcenna handra! Ohanat sa povodnou cenou je uplne bezpredmetne, ked je to var zniceny. Tiez mi niekedy rozum zastava, ked vidim, co vsetko su niektore predavajcue schopne ponukat na predaj a este za ake ceny!

8. nov 2012

@mimi21 moja ja by som už na ňu taká milá nebola, jednoducho ju šupni na čiernu listinu a daj jej negatko ak ti nevráti peniažky ako píšu baby za 10 eur máš novú bundičku...milujem takéto a ani trápne im to nie je!!!!

8. nov 2012

Ja chápem,že ak stála 30 eur,tak 11 eur je cena zodpovedajúca stavu,to je ok. Ale keby na chyby upozornila,tak sa možno nájde kupujúca,ktorej to nevadí,lebo chce tú značku,ale nájdu sa aj kupujúce,ktoré si povedia,že kašlať na značku,ale s takými chybami, mi to ani za tú cenu nestojí a to je tvoj prípad. Takže určite sa oháňať len tým,že cena je zodpovedajúca stavu nie je ok. Musí ti peniaze vrátiť,ak nie,tak to naozaj rieš,aby ju ako predávajúcu zrušili,keď takto jedná s ľudmi. Držím palce, nech sa to vyrieši a ODKAZ VŠETKÝM MAMIČKÁM!!!!- PENIAZE NIE SÚ VŠETKO, MUSÍTE MAŤ Z PREDAJA AJ DOBRÝ POCIT,ŽE STE TEJ DRUHEJ STRANE UROBILI RADOSŤ A POTOM JU BUDETE MAŤ AJ VY. A EŠTE MOJE ŽIVOTNÉ KRÉDO: KAŽDÉMU SA VŠETKO RAZ VRÁTI!. Držím ti palce,aby sa to vyriešilo.

8. nov 2012

ja nechapem ako mozu niektore maminy napisat dobry noseny stav,ked je to evidentne znicena bunda....ja by som nedokazala napisat,ze je to v dobrom stave,ked je to len na donosenie....

9. nov 2012

Katastrofa tieto maminky :-//

9. nov 2012
mimi21
autor

@diabliq6666 no a este ma obvinuje ze ja mozem za to ze je v nemocnici a kazdy den su inzeraty zaktualizovane!!!! keby som ja taketo nieco triesila, tak je pre mna prioritou vyriesit problem a nie aktualizovat inzeraty ☹

9. nov 2012

@mimi21 ono aktualizovat moze...ale ved aj z nemocky sa daju vratit peniazky

9. nov 2012

Dobre si urobila,ze si to zverejnila!A ohanat sa nemocnicou a pritom je stale aktivna?Presne ako povedala-robi z toho biznis,lebo predava poskodene veci schvalne...Pani sa trosku sekla-to jej sa vsetko vrati,nie tebe...Je mi fakt luto ze takyto ludia existuju,ocividne s potrebou zarobit na druhych,keby mala dotycna charakter a poskodenie si nevsimla,vymeni tovar spat..ale tuto je evidentny zamer ziskat peniaze odvodom!....☹

9. nov 2012
mimi21
autor

@diabliq6666 ale keby mi napisala ze sa dohodneme o par dni, tak nie je problemak je naozaj v nemocnici, ale odkedy sa vyskytol problem s bundou som nedostala ani jednu poriadnu odpoved, vsetky boli doslova "o nicom" ja chcem len vediet ci mam na tie peniaze cakat, alebo mozem bundu zahodit, lebo v takej by som sa aj hanbila poslat malu do skolky ☹

9. nov 2012

podvodom

9. nov 2012

aky ma nick na MK ?

9. nov 2012

je to bunda next a mohla vas odradit cena, lebo dobra bunda next ide nosena po cca 20e. cize tato vasa bola velmi lacka. ale predavajuca vas oklamala, neuviedla, nenafotila a nepopisala realny stav predavanej veci a musi vam vratit peniaze. to akoze naco vam ma byt derava bunda? ale vidim, ze mamicky chcu silou mocou zarobit a predali by aj nemozne, len aby zarobili. kontaktujte admina, informujte ho o situacii, ked predajca s vami nekomunikuje.

9. nov 2012
mimi21
autor

@mackos vidno ho v nasej kominikacii v popise inzeratu 😉

9. nov 2012

to s tou nemocnicou ma dostalo.. akoze to uz je aka haluzacka ze ta ide obvinovat ze mozes zato ze su v nemocnici.. topiaci sa aj slamky chyta.. taku bundu by som nekupila ani za tyhch jedenast eur.. urcite by som nechcela aby moje dieta chodilo v takej bunde ani len doma po dvore..

9. nov 2012

@mimi21 otrasné...ako bunda tak chovanie predávajúcej..A len tak medzi nami,jej nick je tam zverejnený 🙂 v komunikácii ...

9. nov 2012
mimi21
autor

@stanislavao je to marks&spencer, tie su tiez drahe, kupujem aj nove oblecenie tychto znaciek, ale toto mala byt bunda do skolky,

9. nov 2012

@mimi21 mas pravdu ze ani do skolky sa takato bunda neda nosit.. podla mna si v prave.. taketo veci sa nepredavaju, take sa davaju zadarmo na donosenie.. nikto normalny nekupi otrhane handry aj ked za par korun ale povedzme si jedenast eur nieje zrovna malo pre mamicku na materskej

9. nov 2012

@mimi21 ona nemusi obvinovat teba, ze sa ti nieco raz vrati v zivote. ved sa to pekne vratilo jej, ak by v tej nemocke naozaj boli! aj ked si nemyslim, ze tam su... arogantna kra.a to je.

9. nov 2012

@mimi21 kvoli takymto mamickam som uz skoncila s nakupovanym cez MK tiez som sa par krat oklamala a uz neverim . radsej si kupim nove v obchode. Niektore maju talent krasne to pofotit a zlaka ta to ze je to pekne a na fotke to vyzera krasne. urcite ju supni na ciernu listinu a daj jej aj negatko a informuj aj admina nech ti pomoze . drzim palce

9. nov 2012
mimi21
autor

@petah82
@magali
@paola881
@magali no pani sa zazracne ozvala, ale zase reci o nicom, ze jej to za tie natahovacky stoji, uz to tu riesime treti den a otraujeme si zivot...

9. nov 2012

Nie je pravda, ze sa dobra nosena bundicka Next neda kupit pod 20€, ja kupujem dcere kazdy rok a este som za nu nedala viac ako 8€ a to boli dosial vsetky v bezchybnom stave, len na kozusinke bolo trosku vidiet pranie.

9. nov 2012

ahojte, chcem sa tiez podelit o skusenost,..taktiez som kupila balik rifliciek pre chlapca, ze velmi dobry stav,..pani mi napisala, ze ked ho balila si vsimla jednu dierku, tak som jej napisala ze ked je to malinka, dako to zazehlime,....no ked mi prisiel balik bola som zhrozena, rifle mali dieru ako svet cca 8 cm, a ze mini, ostatne mali cierne akoby zatrhane nite, aj na druhych bola diera, na tretich vysuchane zelene kolena, zadne kapse boli natrhnute, no hroza,..komunikacia s predavajucou bola velmi zlozita, nakolko mi po dlhom vypisovani privolila ze mi vrati peniaze, ale ze postu si musim uhradit ja,....neviem preco by som si mala hradit postu ja ked ona mi poslala dotrhane veci, ved je to jej problem,...no nakoniec som bola rada ked mi tak asi po 2-3 tyzdnoch vratila peniaze,.....nakolko bola nekorektna tak som jej balik poslala nadobierku,...nakoniec mi podakovala ze som jej sposobila navyse utratu 5 euro,....no vidite je tu takych vela,...ale vy to mate horsie, ...ale aj tak maminy zamyslime sa ved tie veci, ktore su nosene by mali mat prisposobenu cenu stavu.....☹

9. nov 2012
mimi21
autor

@aktika.92 mne etraz kupila kamoska rifle cez MMb, vraj 2krat prane, prisli v dezolatnom stave, ufulane akoby od nejakeho cierneho oleja, ale korektne vratila peniaze hned na druhy den, ja nechapem, ako moze byt niekto taky bezocivy, ze ked ho uz upozornim, ze ten tovar nie je v poriadku a nechce vratit peniaze, to znamena ze asi zamerne zamlcala chyby o ktorych dobre vedela, cudujem sa ze jej svedomie dovoli spavat a este mne pise, ze ja som ju urazila a pisem o nej nehorazne veci...zacinam pochybovat o tom, ze mi rozumie co jej ja vlastne pisem!!!

9. nov 2012

Mne a stalo niečo podobné, kupila som bundu s pokazeným zipsom resp. vrch zipsu bol zašitý rukou a predávajuca nebola ochotná absolutne nič. Ešte mi vynadala, že čo som s bundou porobila. Hahaha niektoré mamičky nemajú chybu.

9. nov 2012

Ale viete co nechapem? Ta predavajuca ma 86 hodnoteni od kupujucich, vsetko same chvalospevy, nijaka staznost na kvalitu tovaru, len jeden negativny ohlas, ale to sa tykalo zlych rozmerov. Takze vyzera ako zodpovedna osoba, ktora predava kvalitne vecicky a dalo by sa pochopit, keby si nejake poskodenie nevsimla. Ale tie poskodenia na bundicke su poriadne viditelne a este aj ta nanajvys cudna komunikacia, ako by naozaj nechapala, o co ide. A este sa citi urazena. No cudne.

9. nov 2012
mimi21
autor

@matafen aj pre mna je to zahada, ja som sa s nou najprv chcela normalne dohodnut, ale ak nahla som spomenula ze bundicka nie je OK, tak sa zacali problemy a tahanice, ani raz som nedostala odpoved na otazku ci mi vrati peniaze, keby na rovinu napisla napr. ze nie, tak ju rovno hlasim adminovi a pod ale neviem ci caka ze ma to prestane bavit alebo co, ale ja som vytrvala, to ma este nepozna 😀

9. nov 2012

@mimi21 Jasne, netreba to vzdat, ani ja by som sa nedala 🙂 Aj ked na zaklade tej komunikacie myslim, ze peniaze asi neuvidis, ale musia z toho byt pre nu vyvodene nejake dosledky! Dufam, ze sa to podari, drzim palce! 🙂

10. nov 2012

Pani Simonka, pani kupujuca Vas vobec neurazala, vy ste sa zachovala nekorrektne, ked ste zatajili skutocny stav bundicky, ktory je proti predpisom MK, urazate sa za nieco co sa nestalo, ten kto ma dovod sa urazit je pani kupujuca
za vasu ignaranciu. ale viete pani Mimi, najlepsia obrana je utok, tak to proti Vam otocila a hra urazenu a pritom vobec nema dovod!! Ale viete mimi, je to otazka IQ

12. nov 2012

komunikacia zla 🙂 ... je dobrym zvykom vady nafotit, niekomu to nevadi, lebo si vie zips vymenit, alebo chybicky zaplatat. niekomu to vadi a nekupuje .... smutna realita

12. nov 2012

hlalsit admin, hned

12. nov 2012
mimi21
autor

@samantha223
@davita ja som z toho sklamana, ze uz asi dlhsie tu nic nekupim, nechapem preco robi taky cirkus a nechce vratit tie peniaze, nebola to horibilna suma, ale ide o princip, myslela som ze sa slusne dohodneme, ale ked to nejde...ja to este stale nevzdavam

12. nov 2012
mimi21
autor

@samantha223 prave som to urobila, uvidime ci sa nieco pohne...uz malajedno negat. hodnotenie za zly tovar, nezodpovedajuci mieram

12. nov 2012

Aj mne sa to uz stalo,dobry noseny stav boli nohavice s uplne predratymi spodkami..na jednej 7cm,na druhej 5cm..predavajuca tvrdila,ze sa stahovali a tie diery s trciacimi nitkami si nevsimla..tiez nestali 3eura,takze som tovar vratila,nastastie mi vratila pani plnu sumu aj s postovnym..

12. nov 2012

je to o cloveku, zachova sa tak aky je aj v zivote. je to zatrpknuty clovek, okjlamat ludi a este ich aj vinit za veci ktore nezavinili. neskutocne aki ludia existuju, ale toto je presne styl primitivnych ludi, dobre oj..at ludi, a potom zahrat urazenu. a vyprosovat si. neskutocneee. su to ludia bez chrbtovej kosti. nebojte sa mimi, tato pani nema kamaratov ani ludi okolo seba, je to zatrpknuty clovek, inak by sa takto nezachovala

12. nov 2012

ako to dolpadlo nakoniec?

20. nov 2012
mimi21
autor

@samantha223 este sa stale natahujeme, pisala som jej IP, kde som ju upozornila na to, ze to posielam aj na admina, nic s nou nepohlo, neozvala sa za 3 dni, nasledne ju admin vyzval k rieseniu a teraz zase neodpoveda, veselo si sem chodi, takze akurat idem pisat adminovi, ze sa neozvala a teraz uvidime co s nou spravia...dam vediet

21. nov 2012
21. nov 2012
mimi21
autor

@samantha223 tak mila pani predavajuca ma uz pozastaveny bazar, ja nechapemm, ci to niekomu za to stoji, taketo opletacky a natahovacky, no ale co uz, neslo to po dobrom, tak to skusime takto...kaslat na peniaze ide o princip...

23. nov 2012

@mimi21 vsak otvori si novy a bude dalej podvadzat. donekonecna. ze sa nehanbi takto sa zachovat! este hrat urazenu. ale komu som dala precitat tie jej texty, jak sa uraza, vsetci sa jej smiali a nechapali. vsak ona je trest sama pre seba. prisla k 10-tim euram ale stratila dostojnost. a to moze byt pre Vas dostacujuce.

23. nov 2012