1 / 1

    Kupovala si cez internet?

    6. okt 2023

    @adreena nie osobne všetko bolo v poriadku kupovania bola v stredu a dnes mi ju doniesli rozbalila som a tam 3 diéry a vzadu tiež mensia

    6. okt 2023

    @lusia623 to bolo treba riešiť a pozrieť ju ešte keď bol u teba dopravca chladničky. Teraz už je neskoro a môžu tvrdiť, že si ju poškodila ty. A teda riešiť treba s dopravcom

    6. okt 2023

    Nedaj sa odbit. A nech si tu chladnicúku strcia do kelu. Alebo teda este dopravca.. bol to externy kurier alebo nejaka ich sluzba?

    6. okt 2023

    Aky dopravca? Reklamovat u nich cim skor.

    6. okt 2023

    @mvagusta
    @reklamka nebola to doprava z ich predajne aj keď oni vybavujú sa mi zdá čudné že obyčajný chalany z dodávkou

    6. okt 2023

    Máloktorý kuriér chce čakať, kým sa rozbalí chladnička, furt sa ponáhľajú.. mne tiež prišla poškodená, z eshopu, zboku boli buchnute dvere, presne tam kde bola polystyrenova ochrana, takže bolo jasné že ja som to nebola, normálne prišiel chlapík, vymenil dverr za nové a bolo.. treba sa pohrozit kontrolou, lebo toto je prerazene riadne

    6. okt 2023

    @lusia623 by som ich tak zje..bala, ze by si nedali za klobuk a rovno reklamacia…jooj dnes mam tiez nerv zkrze kuriera a vsetko…a sa nedaj, to kde sme..ja chapem to, ze nemozu cakat na vybalenie, ale ked tovar dostanes pokazeny tak…

    6. okt 2023

    a to ktory predajca ?
    ved je jasné že ty si asi takéto diery neurobila lebo si sa nudila

    6. okt 2023

    ..👀to akoby do nej strieľali👀no by ma porazilo na Tvojom mieste, držím palce..teraz sa budú vyhovárať jeden na druhého... ak nebol poškodený obal,je to chýba obchodu, že vôbec takú zabalili,to musel vidieť aj slepý

    6. okt 2023

    Posli muza odobne a predajnu nechvyam narobi poriadok. Kde si ju kupovala?

    6. okt 2023

    Nahlás reklamáciu u prepravcu aj u predajcu. Pri prepravcovi sme mali tuším 48hod. na nahlásenie chyby doručeného tovaru.

    6. okt 2023

    @natalka13 planeo

    6. okt 2023

    @lusia623 https://www.planeo.sk/najcastejsie-otazky/rekla... tam máš postup tovar mi bol doručený s poškodením.

    6. okt 2023

    @lusia623 este dnes choď do predajne ju reklamovať. Alebo zavolaj. Odfoť si ju. Lebo ak pôjdeš zajtra ti nemusia veriť. Nedaj sa odbiť.

    6. okt 2023

    bol poškodený obal tej chladničky, keď ti ju doviezli? Pretože ak nie, tak je to jednoznačne chyba predajcu.

    6. okt 2023

    Nechápem ako ju mohli takto poškodiť mi to pripada ako keby do nej niekto trieskal kladivom a klincom. 😮 no mne by sa nepacilo keby mi domov takýto poškodený tovar prisiel.

    6. okt 2023

    Keď si ju preberala mala poškodený obal? Ak áno chýba dovozcu ak nemala poškodený obal a pod ním bolo toto poškodenie tak jednoznačne chýba predajcu a teda istotne riešiť čím skôr zajtra už bude neskoro

    6. okt 2023

    @mary86 ja by som ihneď nabehla do predajne hneď ako by som ju rozbalila. Lebo iba problémy narobili.

    6. okt 2023

    Ka odporúčam robit fotky pred aj po rozbalení , takéto veľké drahé kusy, aj pracku, susicku, aby bolo dokázateľne, že nebola poskodena

    6. okt 2023

    Reklamuj. Ja som nasim vyreklamovala, zdeformovane dvere na chladnicke v Nay.

    6. okt 2023

    @lusia623 reklamuj, prave sme riešili to iste v datarte

    6. okt 2023

    ja som presne takto dopadla s nerezovym smetnym kosom, na prvy pohlad ked som kukla tvoje foto reku to je moj kos?🙂 bolo vidno ze krabica v ktorej bol kos bola prerazena a oni to prelepili, poslala som fotky do eshopu a obratom mi odpisali ze bud mi tovar vymenia alebo daju vysoku zlavu,brala som zlavu,....ale to je smetiak, pri chladnicke by som trvala na vymene/vrateni penazi

    6. okt 2023

    @lusia623 ako si dopadla? Uznali reklamaciu ?

    7. okt 2023

    @larisa no najprv som volala vymislali tak som došla osobné aj som sa vykricila tak schválili vrátenie peňazí

    7. okt 2023

    @lusia623 dobre si urobila že bola reklamovať ihneď včera. Lebo keby si šla dnes alebo v pondelok nemuseli by ti uznať reklamaciu.

    7. okt 2023