kocikopedia
29. nov 2022
6433 

RECENZIA kočíka Quinny Hubb: tank pre 1, 2 (i 3) deti, s ktorým jednoznačne vystúpiš z davu

Minimalistický a zároveň prepracovaný, krásny a zároveň absolútne funkčný, a tie veselé pastelové farby… „mňamka“. Okoloidúci, otáčajúci sa za nami na ulici, podľa mňa súhlasili - alebo proste len „umreli” z toho, že vláčim v kočíku narvané tri decká. Ťažko povedať, no každopádne sa usmievali 😉.

Image title

V krátkosti:
+ robustnosť, pevnosť
+ unikátny dizajn
+ množstvo priestoru pre jedno, dve, možno aj tri deti + náklad či nákup
+ farby, materiály a jednoduchosť údržby
+ konfigurovateľnosť a stabilita v každom stave
+ košík a ďalšie možnosti odkladacieho priestoru
+ veľká predĺžiteľná strieška s vetraním, farby možno obmieňať
+ rúčka sa dá nastaviť i úplne zasunúť, takže vojdete aj do malého výťahu
+ kolesá z pevnej gumy - aj do terénu, no bez hrozby defektu
+ odpruženie vzadu
+ množstvo praktického, premysleného príslušenstva
+ prídavná lavička namiesto sedadla

  • vyššia váha
  • vyššia cena
  • po zložení zaberie mnoho miesta, najmä ak používaš dve sedadlá (nevhodný pre rodiny s malým autom)
  • čím viac (detí, nákladu) naložíš, tým ťažšia bude celková manipulácia
  • rúčka by mohla mať ešte jednu - dve vyššie pozície pre vysokých rodičov
  • chýba ručná brzda (predovšetkým cestou dolu kopcom)
  • tvrdšie predné kolesá, na nerovnostiach ich možno počuť
  • dve sedadlá sa nedajú naraz dať do úplného ľahu

A v "dlhosti" 😉 :

Quinny Hubb  je novinkou, o ktorej len málokto vie. Mám totiž pocit, že rodičia u nás sa len málo zaujímajú o single-to-double kočíky (rozumej konvertibilné z jednomiestnej verzie na kočík pre dve deti). Tiež sa často, na rozdiel odo mňa 😉, nevedia tak nadchnúť pre originálny/neočakávaný dizajn. Radšej, zdá sa mi, ideme cestou overenej klasiky s menšími obmenami. Tento prístup chápem, no i tak vždy zostávam fascinovaná všetkým, čo “vytŕča z davu” - a to Quinny Hubb  jednoznačne robí. Od prvého momentu som sa do jeho unikátneho dizajnu zaľúbila a myslela na neho až do chvíle, kým som ho mohla vyskúšať (a po extenzívnom skúšaní sa mi stále páči!).

Image title

Ešte aj tatino mojich chlapcov v jednom momente podotkol, že podľa neho ide o najlepší súrodenecký kočík, aký videl. A to pre dizajn, pevnosť a robustnosť, ale aj ‘stackabilitu’ - možnosti naskladania detí do kočíka v rôznych konfiguráciách vrátane kombinácie s lavičkovým hop-on board-om, pre ktorú mu možno ľahko odpustiť aj jeho (z funkčnosti vyplývajúce) nedostatky.

Image title

Konfigurovateľnosť

Možnosti poskladania kočíka Quinny Hubb sú naozaj početné. Zakúpiš ho buď ako čisto športový, jednomiestny kočík (okolo 700 eur), alebo súrodenecký Quinny Hubb Duo (1080 eur) s dvoma sedákmi. Ku kočíku patrí v základnej konfigurácii aj pláštenka a adaptéry typu Maxi-Cosi 1. Na výber je variácia so striebornou/svetlou alebo tmavosivou konštrukciou a tiež zladené základné textílie sedáku, ku ktorým si doladíš aj vybranú farbu striešok.

Image title

Image title

Ďalšie možnosti ponúka dokúpenie dodatkového príslušenstva. Pre novorodenca máš na výber klasickú, pevnú hlbokú vaničku (striešku použiješ zo sedáku, takže o tienenie sa nemusíš báť) - cca 250 eur, alebo mäkkú, vyrovnávaciu novorodeneckú vložku do sedáku Cocoon - okolo 90 eur. Ak sa neskôr rozhodneš k single kočíku dokúpiť druhé sedadlo, je v ponuke aj samostatne (270 eur). Striešku k nemu dokupuješ tiež osobitne (okolo 60 eur). Pozor, niektoré striešky zakúpené osobitne nemajú náhľadové vetracie okienko. Samostatne treba k druhému sedáku, ak si ho zaobstaráš neskôr, zakúpiť aj detské madlo (45 eur). Je to výhoda napríklad aj v prípade, že to svoje zničíte alebo stratíte (občas sa stane). Zohnať tento náhradný diel je teda jednoduché, aj keď ho, samozrejme, zaplatíš.

Z doplnkového príslušenstva sme ku kočíku dostali držiak na pohár - perfektná vec, dá sa totiž upevniť aj smerom dovnútra, takže ním nezavadíš o každú „hovadinu“ 😉. Neskôr tiež drevené lavičkové sedenie pre staršieho súrodenca, ktoré pre dieťatko 2 roky+ jednoznačne odporúčam. Je to nielen zábava, ale zároveň šetrí miesto v kufri a umožní mamine/tatinovi dlhší krok pri kočíkovaní.

Image title

Ďalším chystaným doplnkom je luxusne polstrovaná, tvarovaná podložka (bude aj letná variácia), ako aj viacvrstvový fusak, deka, slnečník, či klasická prebaľovacia taška v dobrej kvalite. Musím však spomenúť aj skvelú možnosť prídavnej tašky XXL Shopping Basket. Aj keď je u nás zatiaľ nedostupná - ku Hubb-u  možno v zadnej časti namiesto sedáku pripojiť veľkú nákupnú tašku s nosnosťou 10 kg. A navyše (!!!) – ešte ďalšiu, na bok upevňovanú tašku Xtra Shopping Bag. Ak by ti teda obrovský košík nestačil a potrebuješ naložiť celý mesačný nákup - áno, je to možné 😉.

Image title

Image title

Hlboká vanička

Ku Hubb-u  patrí pre používanie od narodenia pevná hlboká vanička Hux. Na kočík ju nasadíš s dodávanými zvyšovacími adaptérmi, takže nie je prinízko. Je priestranná (vnútorný rozmer 76 x 33,5 cm) a kvalitne spracovaná, čo spolu s rozšíriteľnou strieškou zo sedadlovej časti robí výbornú vaničku. V súrodeneckej konfigurácii dokážeš nasadiť len jednu vaničku pre mladšieho súrodenca - a to do spodnej pozície.

Image title

Image title

Ak by si po do-používaní nechcela skladovať celú vaničku, môžeš si namiesto nej zaobstarať aj vložku/hniezdo Cocoon, s ktorým sa dá sedacia časť používať už od narodenia namiesto vaničkovej časti. Ušetrí aj peniažky, takže určite stojí za zváženie, najmä pre jarné/letné dieťatko.

Image title

Autosedačka

Pomocou automaticky dodávaných adaptérov môžeš na kočík nasadiť aj autosedačku a využívať ho ako cestovný systém. Tak ako hlbokú vaničku, aj autosedačku nasadíš na zadnú pozíciu (bližšie k rodičovi). Použiť môžeš sedačky Maxi-Cosi 1 , ale aj iné značky s rovnakou koncovkou.

Image title

Vlastnosti - športový kočík

Na začiatok by som podotkla, že Hubb  nie je ani malý, ani ľahký kočík. V základnej, jednomiestnej konfigurácii má 13 a pol kilogramu, v dvojmiestnej vyše 16. Vzhľadom na jeho nosnosť, výkon a vlastnosti je to úplne primeraná váha – nie je extrémne ťažký, naopak, vo svojej kategórii je ešte pomerne nízko. Vykladanie kočíka do kufra však nechaj radšej na tatina, ak je to možné 😉.

Image title

Jeho váhu, najmä ak všetky súčasti plne naložíš, pri kočíkovaní pocítiš. Je to kočík s väčšou základňou a nižším ťažiskom, nie je teda predurčený na úplne jednoduchú jednoručnú manipuláciu. Prechod nerovnosťami však uľahčujú veľké kolesá, odpruženie a celková robustnosť - kočík stačí silno potlačiť, a prekážku bez problémov prejde. Dá sa tiež vyložiť na obrubník, samozrejme, na začiatku to chce trochu zvyk. A v plnej kapacite občas aj „šťuch“ nohou - ale v niektorých momentoch som bola prekvapená, že to šlo, aj keď som najprv trochu pochybovala 🙂.

Image title

Veľmi oceňujem aj fakt, že to funguje aj s viacerými deťmi. Do kopca sa, logicky, nadrieš - s kočíkom, nákladom i deťmi je však tlačiť váhu okolo 60 kg hore kopcom dobrou a lacnou „posilkou“ 😉. Zdalo sa mi jednoduchšie dať staršie, teda ťažšie dieťa, na zadnú pozíciu - vtedy bola celková manipulácia a dvíhanie príjemnejšie. Nie vždy tam staršie dieťa preferovalo zotrvať 😀, ocitli sme sa však aj v situáciách, že aj bez sedáku si starší stal na zadnú časť koša (namiesto stupienku), alebo si sadol priamo do košíka.

Image title

Považujem za potrebné vyzdvihnúť aj mimoriadnu stabilitu kočíka. V akejkoľvek konfigurácii, a aj v prípade, že v kočíku bolo len jedno dieťa (aj keď bol prichystaný pre dve deti) – či už bolo vpredu, vzadu, alebo dokonca stálo na košíku… kočík držal, nepreklápal sa. Pravdepodobne k tomu prispieva aj fakt, že nadstavby sú na ňom umiestnené nižšie. Mne ako vyššej osobe to nijako zvlášť neprekážalo a deťom vyhovovalo, že si nastupovali a vystupovali samy, bez potreby pomoci.

Image title

V každej z konfigurácií kočík pôsobil veľmi štýlovo. Či už s jedným sedákom - v strede, alebo vpredu plus nákup, alebo dvoma - dopredu ako “stadium/podium seating” - zadný vyššie ako predný, od seba, alebo smerom k mame - kočík vždy sedel pevne na zemi a pôsobil veľmi prirodzene. Kombináciou rôznych poťahov a striešok na ulici naozaj “svietil” v tom najlepšom slova zmysle a ľudí skutočne zaujal. Za celý čas sme nestretli žiaden ďalší Hubb  , takže sme boli navyše aj originálni. Nastavovanie sedadiel bolo tiež veľmi jednoduché - na výber je ozaj mnoho “setup-ov”, ktoré sme obmieňali podľa nálady a potreby.

Image title

Rukoväť

Rúčka kočíka je potiahnutá rovnakým perforovaným koženkovým materiálom ako detské madlo. V nami skúšanej verzii - striebornej konštrukcii - bola čierna, tmavšia variácia konštrukcie so svetlejšími sedákmi ju však má tiež krásnu - sivomodrú, skutočne unikátnu a príjemnú na pohľad. Nastavenie je možné len v dvoch pozíciách - nižšej, cca 101 cm, a vyššej, cca 104 cm. S mojimi 176 centimetrami som využívala vyššiu pozíciu, no v dvojverzii by som veru privítala ešte aspoň jednu výškovú možnosť. Najmä vyšším oteckom by mohla chýbať. Určite treba vyskúšať, ak si ty alebo manžel z tých vyšších.

Image title

Rukoväť má miernu vôľu, ale nič, čo by som si pri jazde uvedomovala. Je na nej aj tlačidlo skladania, takže po odňatí sedadla zvládneš kočík zložiť aj jednoručne (odnímanie sedadla je však proces vyžadujúci dve ruky).

Image title

Ďalšia vec, ktorú by som na rúčke ocenila - no žiaľ ju nemá, je ručná - spomaľovacia brzda. Pri tlačení, resp. skôr pridržiavaní kočíka pri jazdu dole kopcom by sa občas ozaj zišla - najmä po zvážení jeho váhovej kapacity. Udržať ho na strmých spádoch dá občas poriadne zabrať.

Strieška

Striešky sú na výber v mnohých farbách a dajú sa jednoducho meniť. Len „vyklikneš“, „naklikneš“ novú a ideš - kočík pôsobí ako nový. Sú navyše vybavené UV faktorom a ozaj riadne predĺžiteľné - extra panel je takmer rovnako veľký ako základné dva. Po rozšírení strieška zakryje prakticky celé sediace dieťa. Ešte aj v ľahu je krytie absolútne dostatočné.

Image title

Výbornou funkciou striešky, ktorú sme využívali naozaj extenzívne, je náhľadové - vetracie okienko. Celú poslednú sekciu striešky možno odhrnúť, odhaliac sieťovanú časť, cez ktorú nielen prúdi vzduch, ale aj kompletne zakryté dieťa má cez ňu výhľad. Toto okienko sme však na zelenej, extra dokúpiteľnej strieške nemali - je možné, že niektoré farby ním nie sú vybavené. Ak ho budeš na dokúpenej strieške chcieť mať, radšej si prítomnosť okienka vopred over.

Image title

Celkovo však strieške naozaj nemám čo vytknúť. Naopak, som stále unesená z krásnych, živých pastelových farieb, nádherne žiariacich v kombinácii s odtieňmi sivej na konštrukcii a detailoch… Aj na deťoch bolo vidno, že si farby vyslovene užívajú. K tomu jednoduchá výmena a dobré držanie na sedáku plus fakt, že strieška sedí aj na hlbokú vaničku… to je „top“ 😉.

Image title

Sedacia časť

Napriek môjmu očakávaniu, že sedadlá tandemového dvojkočíka budú skôr menšie, opak je pravdou. Opierka až 52 cm, dostatočná šírka (34 cm) i hĺbka (24 cm) a ergonomické prevedenie umožnili v sedáku (v celkovej dĺžke 93 cm) pohodlne sedieť najmenšiemu dvojročnému, ale aj strednému, štvorročnému synovi. Tomu už začínalo byť tesno (čo sa týka hlavičky), ale zmestil sa bez problémov. Vozil sa aj najstarší (5 a pol), ale, samozrejme, hlava mu už pretŕčala. Toto však môže vyriešiť prídavné lavičkové sedadlo.

Image title

Korýtkové sedenie nespôsobovalo žiaden problém - najmenšiemu sa v ňom sedelo i ležalo pohodlne. Jazdu si užíval a dokázal si v kočíku aj pospať. Sedák(y) sa sklápa(jú) jednoducho, jednou rukou - vzadu, a dajú sa polohovať do štyroch pozícií vrátane ľahu. Teda, ľahu takého, ako to korýtko dovolí - teda nožičky mierne zohnuté do tvaru L. V prípade jedného sedáku „nie je o čom“; v prípade dvoch však treba podotknúť, že do ľahu sklopíš iba jeden (zadný). Druhý nakloníš maximálne čiastočne - ideálne je si vyskúšať viacero konfigurácii, v niektorých to ide viac, v niektorých menej.

Image title

Opierku na nohy možno nastaviť individuálne, čo sme pri najmenšom občas využili - vyzeral totiž v sede, s nožičkami vyššie, pohodlne uhniezdený. V spodnej časti je vybavená protišmykovými gumovými „cupkami“, ale ľahko sa medzi ne môže dostať špina. Ocenila by som skôr jednoliatu gumovú vrstvu. Poťahy sú však celkovo ľahko očistiteľné.

Image title

Bezpečnostné pásy sú z môjho pohľadu praktické. Dĺžku nastavíš od krátkeho po ozaj dlhý, prevliekanie je jednoduché, polstrovanie vyriešené nešmýkajúcou sa gumenou vrstvou. Nemali sme k nim nijakú výhradu - možno okrem aktuálne často používaného puzzle systému. Jednu časť totiž musíš vložiť do druhej a až potom zakliknúť, čo môže byť pri metajúcom či hnevajúcom sa dieťati náročné.

Image title

Image title

Tu už len spomeniem, že stredný Felix sa rád bavil ich zapínaním a rozopínaním a pomerne rýchlo to vedel spraviť aj sám 🙂

Hlavné sedadlo je vybavené detským madlom automaticky; k druhému ho v prípade, že ho dokupuješ neskôr, musíš dokúpiť samostatne. V súrodeneckom sete s dvoma sedacími časťami ich máš obe ihneď. Madlo je umiestnené dobre - malý sa ho držal prirodzene a túto možnosť využíval často. Pôsobí vďaka perforovanej koženke efektne a pohodlne, údržbu sme nemuseli robiť žiadnu (stačí otrieť). Madlo sa dá odklopiť na jednej strane, ale i celkom odňať. „Záklapky“ - zaklikávané časti sú širšie a tlačidlá dostatočne veľké, takže celý proces je extrémne jednoduchý a prirodzený (starší nepotrebovali nijakú asistenciu a zvládli to aj sami).

Image title

Poťahy, teda použité textílie ma, najmä vo svetlejších odtieňoch, zo začiatku znepokojovali. Bála som sa, že ich zašpiníme - čo sa v priebehu testovania aj „podarilo“. Dobrou správou však je, že sa nielenže dajú kompletne sňať a oprať, ale - čo ma potešilo ešte viac - sú nesmierne nenáročné na údržbu. Aj fľak od čučoriedkovej a čokoládovej zmrzliny som zo svetlosivého poťahu raz-dva dala dole kefkou a sprejom na čalúnenie - rovnako striešku stačilo pretrieť. Napriek tomu by som pri výbere preferovala skôr tmavší základ sedenia (je to však subjektívna preferencia).

Image title

Prídavná lavička - Toddler Board

Image title

Za cca 56 eur si ku Hubb-u  môžeš dokúpiť namiesto druhého sedadla lavičku - hop-on board. Hop-on, pretože staršie dieťa na neho môže jednoducho „vyhopnúť“ keď treba, a šup dole, keď chce zasa bežkať. Neobmedzí prístup do košíka ani priestor pre tvoje nohy, nepridá kočíku veľmi na váhe a ani v kufri nezaberie toľko miesta ako full-size sedadlo - preto je výborným spoločníkom pre deti vo veku cca 2 roky a staršie. Neodporučila by som ho pre mladšie, napríklad ročné dieťatko - je totiž potrebné, aby bol „krpec“ dostatočne rozumný na to, aby sa držal a nepustil. Ak ti však staršie, hoci i päťročné dieťatko v kočíku už nespáva, ale na dlhej prechádzke občas nevládze, je to skvelá možnosť (a neskôr ho môžeš aj hodiť do košíka).

Image title

Konštrukcia

Ako som už viac ráz naznačila, kočík je mohutnejšieho rázu. Napriek tomu je však konštrukcia široká len 57 cm, čo je nečakane štíhly rozmer. Vošli sme bez problémov aj do úzkych priestorov, preplnených uličiek mesta, i do obchodov - prechod medzi uhýbajúcimi ľuďmi uľahčila aj výrazná farebnosť, vďaka ktorej nás bolo vidieť (tu-tút!).

Najmä v dvojverzii je kočík konštrukčne dlhší, ale v rámci akceptovateľnej normy. Zvládli sme aj cestu v autobuse či električke. Viac som si musela dávať pozor na manipuláciu, na ktorú si, najmä s viacerými deťmi, budeš chvíľku zvykať. Po pár prechádzkach však už vieš, ako na Hubb  , a reagovať budeš primerane. Mojím “najzasekávanejším” miestom, rozumej miestom, ktorým som občas o čosi zavadila, boli zadné kolesá. Tým, že sú hrubé (vďaka čomu však zasa prejdú či ustoja skoro všetko), z času na čas pri zatáčaní ťukli do rohu.

Image title

Image title

V našom mini výťahu.

Skladanie

Kočík zložíš veľmi jednoducho - stlačíš tlačidlo na rúčke, zasunieš ju a spustíš. Rúčka sa sama zaklikne a zaistí v zloženej polohe. Odistíš ju kliknutím na bočné stredové tlačidlo a vytiahnutím rúčky, na ktorej držíš tlačidlo stlačené. Stredové tlačidlo (s písmenom Q) je dobré si zapamätať, lebo bez návodu na to tak skoro neprídeš.

Image title

Kočík možno zložiť aj s nasadeným sedadlom, no bude v polohe dohora, akoby si mala kočík rozložený. Nedáva teda nijaký zmysel skladať ho takýmto spôsobom, pokiaľ ho neplánuješ vložiť do vanu/dodávky s kopou priestoru. Bežným spôsobom je najprv odňať sedák(y), a tie potom naskladať na zloženú konštrukciu, alebo na bok kufra. Naučíš sa aj sklopiť bočné úchyty sedadla na kočík (nesklopené vcelku zavadzajú), ako aj „odkliknúť“ zo sedadla madlo v prípade potreby šetrenia miesta.

Znovu zdôrazňujem, že kočík v kufri miesto zaberie, čo je daňou za všetko, čo ponúka. Je na neho potrebný väčší kufor (rozmer zloženej konštrukcie bez odňatia kolies je 95×57×34). Pri plnom kufri odporúčam odňať aspoň zadné kolesá - rozmer to podstatne skompaktní.

Kolesá

Quinny Hubb  má kvalitné, k typu kočíka absolútne vhodné kolesá. Sú vyrobené z vyplnenej gumy, ktorá má výrazný dezén a na ceste príjemný grip. Pri jazde si môžeš všimnúť jemný ‘gumový zvuk’, ktorý je nesmierne uspokojujúci - normálne cítiš, ako kolesá sedia na ceste a spoľahlivo sa valia vpred. Netreba sa báť defektu ani iných problémov - kolesá prejdú asi všetko. Skôr sa treba naučiť s nimi narábať, ak je kočík kompletne plný. Otáčanie kočíka je vtedy trošku náročnejšie. Na mierne hrboľatých povrchoch, ak, naopak, plný nie je, môžeš predné mierne počuť - je to dané ich špecifickým spojom ku konštrukcii.

Image title

Vzadu je konštrukcia dobre odpružená, čo je krásne cítiť najmä vtedy, ak máš v kočíku dve deti. Jazdu to jednoznačne spríjemňuje. Celkovo sme nemali problém prejsť rozličné povrchy, len je to občas, najmä do kopca, „zaberák“. Ale omnoho menší, ako mať jedno dieťa v kočíku a ďalšie vedľa kočíka fňukajúce, že nevládze. Jednoduchšie sa mi zdalo aj manévrovať s Hubbom  , ako napríklad s bežným ľahkým športiakom a pripojeným Buggypodom. Keď si na seba s Hubbom  zvyknete, je pri viacerých deťoch či množstve vecí/nákupu obrovskou pomocou.

Nákupný košík

Len sa naň pozri! Je obrovský (zhruba 68x39x24 cm). Nosnosť má až 20 kg, teda vyššiu, ako niektoré kočíky celkovú nosnosť aj s dieťaťom. V jeho spodnej časti je totiž pevný plát - kočík len tak nevisí, ale má vlastné spevnenie. Na ten sa v prípade potreby usadil aj Felix (nepozerajte na mňa škaredo, jeho nápad 😉).

Image title

Je pravda, že ak na konštrukciu nasadíš dve sedadlá, prístup už nie je taký otvorený, ako s jedným. My sme však skúsili snáď všetko, čo kočík dovolil, a vždy som si prístup našla. Spredu, zboku, zozadu… Odniesli sme kabelku, ruksak, dieťa ( 😉 ), nákup…, všetko úplne v pohode - v niektorých konfiguráciách je to len o ‘hľadaní cesty’. Za mňa je perfektnou vychytávkou aj (oddelené) vrecko vzadu, do ktorého sme uložili adaptéry, záklapky úchytov na sedadlá a malé drobnosti, ktoré sme nechceli stratiť.

Image title

V jedno víkendové popoludnie u babky sme však „vyfasovali“ množstvo vecí, vtedy som si povedala - toto nemám šancu doniesť do bytu na jedenkrát, otočíme sa aspoň dva razy. Nakoniec sme však všetko naložili do Hubbu  a do auta sme sa vracať nemuseli. Takže kočík odporúčam aj pre sťahovákov 😂

Image title

ZHRNUTIE

Quinny Hubb  ma skutočne očaril - dizajnovo i funkčne. Pre mestských rodičov viacerých detí, alebo plánujúcich viac detí, je štýlovou a praktickou možnosťou, ako postupne pridávať doplnky podľa potreby. Je mi jasné, že nie je pre každého. Mnohí z nás sú konzervatívnejší a to je úplne v poriadku.

Image title

Napriek nedostatkom, ktoré sú však absolútne logické vzhľadom k tomu, o aký kočík ide, som si veľmi obľúbila pohodlne usadené, „rozčapené“ decká, kopu priestoru na všetko možné i nemožné, a to, ako sme v tomto sivom svete žiarili. Preklínala som ho len v momente nakladania do kufra auta - je to ‘kus chlapa’, tento kočík! Niekedy dá zabrať, ale toľko ďalších „blbostí“ (fňukajúci súrodenec, prípadne ešte jeden súrodenec) odpadá… Krásny, krásny, krásny a úžasný, ale s deťmi ťažký - naozaj s tým treba rátať. A žiaľ, tak to bude pri každom tandeme… No koniec koncov, aj tá občasná „miniposilka“ bola podľa mňa plusom! Kto by na ňu pri deťoch mal čas, všakže. Skúsim byť objektívna a dám Hubbu  80 %.

Image title

__________________

Za možnosť dôkladne ho odskúšať v reálnych podmienkach nášho domova i okolitého prostredia ďakujem Katke a celému tímu kociky.sk, kde ho môžete nájsť v online ponuke i v predajni.

Image title

Recenzia nebola zaplatená a všetky názory a hodnotenia kočíka sú moje vlastné, zohľadňujúce jeho výhody, ale aj nevýhody. Cieľom je skutočne iba snaha sprostredkovať každej mamičke, ktorá o tomto či akomkoľvek inom kočíku uvažuje, jeho reálne silné i slabé stránky.

Image title

.by @eliniatko

#redakcna_recenzia

ako keby sa hnevali...🙂

17. jún 2019

hádžu všetky možné aj nemožné ksichtíky

17. jún 2019

A má to aj motor? 🙂

17. jún 2019

@vulka bol by fajn občas

17. jún 2019

vyzera skvelo

17. jún 2019

Ale vyzara byť celkom blbuvzdorna ta konštrukcia 🤣👍

17. jún 2019

@eliniatko boze ako dobre, ze starsia je uz bez kocika... keby nebola, stoj co stoj by som ho chcela (aj tak ho chcem...) a muz by sa zblaznil

17. jún 2019

ja uz mam deti velke, 7 a 9 rokov, kocik uz nepotrebujeme, ale vzdy si rada precitam tvoje recenzie 🙂, je vidiet, ze kocik vyuzijes na maximum a vyskusas vsetko co sa da. no a tento ma naozaj zaujal, vyzera byt uzasne prakticky, je perfektny 👍

17. jún 2019

To ma takú mini opierku na nohy?

17. jún 2019

@zabka1987 no neviem či akurát mini, ale teda vždy je lepšia dlhšia. každopádne štvorročný sa nesťažoval 😉

17. jún 2019

Super recenzia!

17. jún 2019

Na toto som cakala ☺️☺️☺️☺️👍🏻🖤

21. jún 2019
8. aug 2023

Gdyfufncdiafuzuddgyvgdf FG gifftttt a fffffffry ugggyyhgyyyyguf ff

8. aug 2023

Veď fucibhd ho gjvxxx gvhhgfyyvvfffgrdjd rjucihgiuuguyuuuuu

8. aug 2023
Komentár bol odstránený

Začni písať komentár...

Odošli