kidsworld
8. feb 2012

Snoozebaby štítky - nielen emócie ale aj fakty

Vedecká štúdia o účinkoch Snoozebaby dečky na maznanie "pekné sníčky"
Vedecký výskum o účinkoch Snoozebaby dečky na maznanie "Sweet Dreaming - pekné sníčky" ukázal, že 64% rodičov malo pocit, že Snoozebaby dečka na maznanie "Sweet Dreaming/pekné sníčky" má upokojujúci účinok a až 54% rodičov ju priamo označilo ako "utišujúcu". 

Vďaka pomoci 114 spolurespondentov, boli v rámci prieskumu spokojnosti s produktom Snoozebaby "Sweet Dreaming" resp. "pekné sníčky" zistené skutočne pozoruhodné výsledky. Spolu bolo použitých 59 plyšových hračiek Sweet Dreaming a 54 testovacích plyšových hračiek bez charakteristických Snoozebaby štítkov. 

Cieľom štúdie bolo overiť, či štítky na výrobkoch skutočne vyvolávajú u detí pocit pokoja a pohodlia. Inými slovami - či hračky Snoozebaby so štítkami skutočne majú pridanú hodnotu v porovnaní s hračkami bez štítkov. Výskum jednoznačne preukázal, že produkty Snoozebaby majú pre svojich malých užívateľov (deti a batoľatá) pridanú hodnotu. 
Bližšie boli analyzované aj charakteristické vlastnosti ako "utišujúci" a "upokojujúci" efekt. Zo záverov výskumu vyplýva, že tieto vlastnosti sú posudzované respondentmi rozdielne, pričom prevláda pozitívne hodnotenie upokojujúceho efektu. 

Tabuľka 1: Podľa údajov uvedených rodičmi je tým najlepším dôvodom pre používanie produktov Snoozebaby upokojenie dieťatka. V otázke názorov na upokojujúci efekt sa názory rôznia. Len štyria respondenti považujú utišujúci efekt ako najdôležitejšiu vlastnosť produktu Sweet Dreaming.

Avšak hneď v ďalšej otázke prieskumu medzi rodičmi (Menujte ďalšie kľúčové vlastnosti produktu, ktoré hodnotíte pozitívne) patrila vlastnosť "utišujúci" medzi najpopulárnejšie. Najlepšie hodnotenou vlastnosťou produktov Snoozebaby je "upokojenie, navodenie pocitu pohodlia", hneď ako druhá najlepšia "utíšenie bábätka". 
V druhej tabuľke je rozdiel vo vnímaní produktov so štítkami a bez nich už úplne jasný. Respondenti hodnotia produkty Snoozebaby oveľa lepšie než produkty bez štítkov. 
Tabuľka 2: Respondenti sa zhodli na nasledovných hodnoteniach kľúčových vlastností Snoozebaby

Niekoľko zaujímavých poznatkov, ktoré vyplynuli z výsledkov štúdie:

  • 93% detí sa inštinktívne hrá s produktom Sweet Dreaming,
  • 81% detí produkty Sweet Dreaming okamžite zaujmú;
  • 64% rodičov uviedlo, že Sweet Dreaming ich dieťa upokojuje:,
  • 54% rodičov uviedlo, že Sweet Dreaming ich dieťa utišuje.

Celý prieskum možno zhrnúť nasledovne: Väčšina rodičov potvrdzuje, že plyšové hračky Sweet Dreaming "fungujú" v kľúčových vlastnostiach oveľa lepšie ako hračky bez štítkov. Naviac bol produkt Sweet Dreaming označený ako ideálny pri zaspávaní najmenších detí a rovnako veľmi dobre využiteľný v situáciách, keď je dieťa unavené a potrebuje sa upokojiť a objať niečo mäkučké.

Publikované so súhlasom autorov štúdie Uni Partners Amsterdam spolupracujúcimi s Amsterdamskou Univerzitou.

Začni písať komentár...

Odošli