kidsworld
8. feb 2012

Ako sa zrodilo Snoozebaby s unikátnym konceptom štítkov?

História

Počiatočná idea Snoozebaby sa zrodila celkom náhodou v hlave zakladateľky značky Marleen Rameckers. Rovnako ako každá mama sa aj Marleen podujala dať svojim deťom to najlepšie. Chcela, aby boli šťastné, veselé a spokojné. S prekvapením zistila, že jej malého, vtedy len niekoľkomesačného syna najviac zabávajú štítky, ktoré sú súčasťou plyšových hračiek alebo oblečenia. Marleen bola svojím objavom nadšená. Jej malý syn s veľkou radosťou svojimi malými prstíkmi preskúmaval štítky - a to nielen pri zaspávaní, ale aj v čase, keď bol hore. 

Tento objav ju tak očaril, že si zaumienila kúpiť svojmu synovi hračku s viacerými pestrofarebnými štítkami. Bola veľmi prekvapená, keď sa jej takúto hračku nepodarilo zohnať! Sklamanie z takého výsledku však nezastavilo jej nadšenie. Rozhodla sa prísť s konceptom štítkov na trh sama. A tak sa zrodilo Snoozebaby. Po rozsiahlom prieskume trhu v roku 2005 sa prvé výrobky na pultoch predajní objavili už po roku snaženia. V Holandsku vyvolali takmer okamžite obrovský záujem. Produktová rada bola rýchlo rozširovaná, pričom spoločnosť Snoozebaby vstúpila aj na medzinárodné trhy. Produkty Snoozebaby sú aktuálne k dispozícii vo viac ako v 450 obchodoch v 20 krajinách a ich počet neustále rastie.

všetky skvelé nápady vznikajú celkom náhodou 🙂

8. feb 2012

sme radi, že považujete tento nápad za skvelý! my tiež a hlavne preto radi predstavujeme Snoozebaby hračky so štítkami 🙂

9. feb 2012

Začni písať komentár...

Odošli