všetkým maminám, ženám i dievčatám prajeme krásny Medzinárodný deň žien 🙂
Milé mamičky, sme veľmi radi, že ste nám pomohli "dotvoriť" kampaň mesiac s Kidsworld na pre nás neopísateľnú hodnotu! Budeme sa tešiť z každého ďaľšieho príspevku a podnetu, ktorý nám pošlete či už sem na modrý koník alebo cez Kidsworld 🙂 A&P
Aké emócie u Vás vzbudzuje unikátne vozítko Ezyroller?
Tvorivosť a zručnosť so strihmi šiat DressYourDoll 🙂
Makedo dokáže zmeníť "odpad" na rozvoj kreativity!
Čo je Snoozebaby?
Snoozebaby je moderná a inovatívna holandská značka, ktorá vyvíja textilné a plyšové hračky (nielen) pre najmenšie deti. Každá hračka obsahuje hneď niekoľko štítkov, ktoré bábätká veľmi rady preskúmajú. Hranie bábätká nielen upokojuje, ale aj stimuluje ich motorické zručnosti.
Misiou Snoozebaby je ponúkať bezpečné a ekologicky šetrné výrobky podporujúce tvorivosť, ktoré deti a rodičia budú milovať. Všetky produkty Snoozebaby sú navrhované v Amsterdamskej centrále pre deti a s nimi. Vybraní distribútori poskytujú produkty Snoozebaby pre deti po celom svete. Na Slovensku je našim exkluzívnym partnerom detský svet Kidsworld.
Sortiment Snoozebaby je veľmi pestrý. Jeho základ tvoria plyšové hračky na maznanie, ale obsahuje aj hracie a prebaľovacie deky, zavinovačky do autosedačiek a najnovšie štýlový košík na nosenie. Ponuka sa obmieňa pravidelne, minimálne 2 krát do roka.
Produkty Snoozebaby sú nielen módne, trendové a lákavé na pohľad, ale tiež jemne stimulujú detské motorické zručnosti. Významne podporujú rozvíjajúce sa zmysly - najmä hmat. Čo je však najpodstatnejšie, pôsobia na deti veľmi ukludňujúco. A preto sú spokojné nielen deti, ale aj ich rodičia. Vo vedeckom výskume zameranom na funkčnosť štítkov až 64% rodičov uviedlo, že s hračkami Snoozebaby sú ich deti kľudnejšie a spokojnejšie – dostatočne presvedčivo vedia nahradiť deťom pocit bezpečia.
Pestré úchytky sa líšia veľkosťou, farebnosťou aj použitými materiálmi. Využíva sa najmä satén, hodváb, menčester a šuštiace materiály. Väčšina produktov je vyrobená zo základných materiálov, ako sú velúr a česaná bavlna, ktoré pohlcujú prirodzenú vôňu dieťatka, pričom sú nádherne mäkučké. Deti ich preto milujú a stávajú sa ich nerozlučnými spoločníkmi, ktorí ich upokojujú a "pomáhajú" im zaspať. Je samozrejmosťou, že všetky materiály a výrobky sú dôkladne testované a sú certifikované podľa najprísnejších európskych štandardov.
Aktuálny prehľad všetkých predajní, kde môžete nakúpiť produkty Snoozebaby nájdete na stránkach Kidsworld.sk v sekcii Veľkoobchodní partneri.
Dôležité upozornenie: Bezpečnosť detí je pre absolútnou prioritou, preto sú všetky produkty vyrábané pri dodržaní tých najprísnejších noriem kvality. Naviac so snahou, aby robili bábätkám radosť skutočne dlho. Preto odporúčame pre istotu po každom praní skontrolovať upevnenie všetkých štítkov.
Snoozebaby štítky - nielen emócie ale aj fakty
Vedecká štúdia o účinkoch Snoozebaby dečky na maznanie "pekné sníčky"
Vedecký výskum o účinkoch Snoozebaby dečky na maznanie "Sweet Dreaming - pekné sníčky" ukázal, že 64% rodičov malo pocit, že Snoozebaby dečka na maznanie "Sweet Dreaming/pekné sníčky" má upokojujúci účinok a až 54% rodičov ju priamo označilo ako "utišujúcu".
Vďaka pomoci 114 spolurespondentov, boli v rámci prieskumu spokojnosti s produktom Snoozebaby "Sweet Dreaming" resp. "pekné sníčky" zistené skutočne pozoruhodné výsledky. Spolu bolo použitých 59 plyšových hračiek Sweet Dreaming a 54 testovacích plyšových hračiek bez charakteristických Snoozebaby štítkov.
Cieľom štúdie bolo overiť, či štítky na výrobkoch skutočne vyvolávajú u detí pocit pokoja a pohodlia. Inými slovami - či hračky Snoozebaby so štítkami skutočne majú pridanú hodnotu v porovnaní s hračkami bez štítkov. Výskum jednoznačne preukázal, že produkty Snoozebaby majú pre svojich malých užívateľov (deti a batoľatá) pridanú hodnotu.
Bližšie boli analyzované aj charakteristické vlastnosti ako "utišujúci" a "upokojujúci" efekt. Zo záverov výskumu vyplýva, že tieto vlastnosti sú posudzované respondentmi rozdielne, pričom prevláda pozitívne hodnotenie upokojujúceho efektu.
Tabuľka 1: Podľa údajov uvedených rodičmi je tým najlepším dôvodom pre používanie produktov Snoozebaby upokojenie dieťatka. V otázke názorov na upokojujúci efekt sa názory rôznia. Len štyria respondenti považujú utišujúci efekt ako najdôležitejšiu vlastnosť produktu Sweet Dreaming.
Avšak hneď v ďalšej otázke prieskumu medzi rodičmi (Menujte ďalšie kľúčové vlastnosti produktu, ktoré hodnotíte pozitívne) patrila vlastnosť "utišujúci" medzi najpopulárnejšie. Najlepšie hodnotenou vlastnosťou produktov Snoozebaby je "upokojenie, navodenie pocitu pohodlia", hneď ako druhá najlepšia "utíšenie bábätka".
V druhej tabuľke je rozdiel vo vnímaní produktov so štítkami a bez nich už úplne jasný. Respondenti hodnotia produkty Snoozebaby oveľa lepšie než produkty bez štítkov.
Tabuľka 2: Respondenti sa zhodli na nasledovných hodnoteniach kľúčových vlastností Snoozebaby
Niekoľko zaujímavých poznatkov, ktoré vyplynuli z výsledkov štúdie:
Celý prieskum možno zhrnúť nasledovne: Väčšina rodičov potvrdzuje, že plyšové hračky Sweet Dreaming "fungujú" v kľúčových vlastnostiach oveľa lepšie ako hračky bez štítkov. Naviac bol produkt Sweet Dreaming označený ako ideálny pri zaspávaní najmenších detí a rovnako veľmi dobre využiteľný v situáciách, keď je dieťa unavené a potrebuje sa upokojiť a objať niečo mäkučké.
Publikované so súhlasom autorov štúdie Uni Partners Amsterdam spolupracujúcimi s Amsterdamskou Univerzitou.
Ako sa zrodilo Snoozebaby s unikátnym konceptom štítkov?
História
Počiatočná idea Snoozebaby sa zrodila celkom náhodou v hlave zakladateľky značky Marleen Rameckers. Rovnako ako každá mama sa aj Marleen podujala dať svojim deťom to najlepšie. Chcela, aby boli šťastné, veselé a spokojné. S prekvapením zistila, že jej malého, vtedy len niekoľkomesačného syna najviac zabávajú štítky, ktoré sú súčasťou plyšových hračiek alebo oblečenia. Marleen bola svojím objavom nadšená. Jej malý syn s veľkou radosťou svojimi malými prstíkmi preskúmaval štítky - a to nielen pri zaspávaní, ale aj v čase, keď bol hore.
Tento objav ju tak očaril, že si zaumienila kúpiť svojmu synovi hračku s viacerými pestrofarebnými štítkami. Bola veľmi prekvapená, keď sa jej takúto hračku nepodarilo zohnať! Sklamanie z takého výsledku však nezastavilo jej nadšenie. Rozhodla sa prísť s konceptom štítkov na trh sama. A tak sa zrodilo Snoozebaby. Po rozsiahlom prieskume trhu v roku 2005 sa prvé výrobky na pultoch predajní objavili už po roku snaženia. V Holandsku vyvolali takmer okamžite obrovský záujem. Produktová rada bola rýchlo rozširovaná, pričom spoločnosť Snoozebaby vstúpila aj na medzinárodné trhy. Produkty Snoozebaby sú aktuálne k dispozícii vo viac ako v 450 obchodoch v 20 krajinách a ich počet neustále rastie.
dnes nás nečakane zasiahla nejaká črevná viróza, ktorá na niekoľkokrát vyprázdnila žalúdky Annalies a Daniela a trochu odpútala našu pozornosť od tém a súťaže ale posnažím sa dobehnúť zameškané 🙂
Zľava 10% počas kampane Mesiac s Kidsworld na modrykonik.sk
Milé mamičky,
zľavu 10% na celú ponuku detského sveta Kidsworld si počas kampane Mesiac s Kidsworld môžete uplatniť priamo v Shope Kidsworld na stránke modrykonik.sk alebo priamo na stránke Kids-world.sk po zadaní zľavového kódu modrykonik2012 v nákupnom košíku.
Kids-world.sk
Váš Kidsworld
príprava kampane s modrým koníkom v plnom prúde..začíname 6.2.2012 🙂 už sa tešíme!