1 / 1

    Ja nenam samsung ale inu ale rozhodne by nemali skakat

    23. jan 2020

    Skúste vycentrovat nožičky, nám skákala s muž to vycentroval a už neskace vobec

    23. jan 2020

    Polozte hore vodovahu..a vyrovnat nozicky

    23. jan 2020

    Ja mám túto istú a neskáče. Ale aj podľa mňa to môže byť tými nožičkami, že nie je vo vodováhe.

    23. jan 2020

    My ju mame a nad nou este susicku tiez samsung a vsetko je ok

    23. jan 2020

    Samsung práčky, ako kazde iné práčky v dnešnej dobe pri odstredovani neskacu. Zalezi na viacerych faktoroch. Ak je práčka pretazena, tak je pravdepodobne, ze bude vykazovat divne javy. Taktiez ak sa napr.perie postelna bielizen. Je nutne overit, ci je pracka vo vodorovnej polohe a ci stoji na pevnej podlahe. Dalej odporucim pracku nakalibrovat, je nutne mat prazdny zatvoreny bubon, bez prasku spustit program CBL alebo CB, vyvolas ho stlacenim tlacidiel Temp+Delay End a potom spustis Play, a overis spustenim programu. Ak bude zavada pretrvavat, na vnutornej strane dvierok su dva kody, ktore nahlasis podpore, priamo na strankach mas vsetky informacie, ako mozes kontaktovat podporu. Taktiez si priprav k nahlaseniu fakturu 😉 👍😊tak nech to dobre dopadne

    23. jan 2020

    Aj mne skáče... Netuším preco:/

    23. jan 2020

    Nam skace, ked sa napr. periem postelne pradlo a zabudnem ho zapnut a vsetko sa napcha do jednej navlecky. Alebo ak dam menej pradla. Ale nasa ma vela rokov.

    23. jan 2020
    jasmika
    autor

    My sme ju už aj pod vodovahu dali, kúpili špeciálnu podložku pod ňu, či má veľa, či malo prádla skáče ako diva.. Kebyže položím na ňu smotanu tak maslo vyrobí 😁.. Najhoršie je ze nemôžem nájsť bloček od nej 🤦‍♀️

    23. jan 2020

    @jasmika tak to Ti držím palce,aby si ho našla,lebo Samsung má fakt namakaný servis. Riešili sme obyčajne tesnenie na sušičke. Jeden deň som zavolala, druhý deň prišiel pán v elegantných (takmer s pukmi) montérkach, hneď vo dverách navliekol na topánky návleky a za 5 min.bolo tesnenie vymenené. Fakt som z toho profesionálneho prístupu bola milo prekvapená. Bolo to také neslovenské.

    23. jan 2020

    @jasmika ja ju mám 2v 1.moju raz za čas dám vyvážiť. Neviem to ináč napísať. Pozri v navode by to malo byť. Moja neskace

    23. jan 2020

    @tomakat mozem potvrdit tvoje slova,samsung je top servis.
    ja som toto zazila pri samsung chladnicke. Panko si aj svoj rebrik priniesol,biele rukavicky,biele navleky. Skoro som odpadla,a ako sa so mnou rozpraval,navrhoval moznosti,som nechapala v akej dimenzii sa nachadzam.
    Tyzden predtym bol u nas pan z boschu pozriet mycku,ze sa skrabal po zadku pri tom ako kukal do mycky nekomentujem(aj ked muz to stale pouziva ako cast predohry), ale ze mi vytiahol z linky mycku,vybral nejaku suciastku a ze do 30 dni mi ju pride vymenit,a mycka ma ostat na prostred kuchyne,lebo on nie je od toho aby mi ju daval na miesto,to som skoro nerozdychala.
    Takze aj za mna,
    @jasmika hladaj blocek 👍

    23. jan 2020

    @zania mňa ten servis dostal natoľko, že chladničku sme kúpili tiež Samsung 😉

    23. jan 2020
    jasmika
    autor

    @zania nasla som 😁 volala som... Fakt perfektný pristup

    @erika0802 erika volala som na servis skus ju kalibrovat. Tu je návod aj s videom https://www.samsung.com/cz/support/home-applian...

    24. jan 2020

    @jasmika super. Dufam,ze uz nebude tolko tancovat. Ja mam samsung na 9 kg a netancuje 😊

    24. jan 2020

    @jasmika mne to slovo nemohlo prísť na rozum. Kalibrovat

    24. jan 2020