1 / 1

    tak ja si pamätám tak 1,5 roka dozadu stálo niečo cez 4 eurá

    16. okt 2024

    Ficovoliči budú spokojní šúchať nohami aj keď bude stáť 7€,lebo to Radičová,Matovič a Odor za to môžu🤣

    16. okt 2024

    Pche , že 3,99€, pridaj, ja som videla Rajo maslo za 4;39€

    16. okt 2024

    Dnes som kúpila maslo za 1,89€.82%

    16. okt 2024
    16. okt 2024

    @doriiis no dá nám tip

    16. okt 2024

    @viestta
    @nika_17 ....v Tescu

    16. okt 2024

    @viestta Zajtra už nebude

    16. okt 2024
    janinah
    autor

    @doriiis ale 200 gr len

    16. okt 2024

    @janinah ....a keď kúpiš dve,tak stále nie si na úrovni jedného rajackeho 250 gramoveho

    16. okt 2024

    Teraz si sa zobudila????... veď tie ceny boli už dva roky dozadu

    16. okt 2024

    @doriiis myslim si, ze som prave nasla novu napln pre uderky na Sumracnej. Kazdy den vydaju report, kde sa daju kupit najlacnejsie zakladne potraviny. Ked sa budu snazit, tak mozno naplnia aj tie sluby o tom, ze potraviny sa nebdu zdrazovat

    16. okt 2024

    Jasné,že sú spokojní. Pán Fico im nekázal byť nespokojní. A za tie ceny určite môže Simecka alebo nejaká jeho sesternica z piateho kolena

    16. okt 2024

    @doriiis
    @irusa toto je naozaj možné iba na Slovensku. Vy obhajujete vysoké ceny a ste spokojné. K tomu niet čo dodať

    16. okt 2024

    @irusa ale medzi tym bolo maslo o 40% lacnejsie. Ceny mlieka idu dlhodobo dolu, cena masla stupa. Je pre mna zahadou ako moze byt pri prebytku mlieka na komoditnych trhoch nedostatok masla, pretoze to mlieko co podaja ma v podstate skoro rovnaku tucnost uz roky

    16. okt 2024

    @viestta vidiš,pani ani nepochopila pointu tohto statusu..stačí jej,že kúpila malé masielko,podliezla cenu 3,99€ za maslo a je spokojná…

    16. okt 2024

    @mariabol kto obhajuje...buď autora sa zobudila ako Šípková Ruženka po 100 rokoch... alebo posledné dva roky nebola v obchode

    16. okt 2024

    @viestta ceny mlieka dolu... veď som kupovala po 0.69 centov a teraz to isté stojí 1.40

    16. okt 2024

    @viestta kde bolo lacnejšie ???? Lebo posledné dva roky osobne chodím na madlo do Poľska, lebo tu cena neskutočna

    16. okt 2024

    @irusa kurna, zas nezavadzaj. Dohladaj si graf vyvoja cien u masla, ked si spomeniem kde som ho videla, tak maslo bolo skoro o polovicu lacnejsie v lete. Ty si za dva roky maslo nebola kupit, ze nevies o tom, ze bolo aj lacnejsie?

    16. okt 2024

    @irusa buď som ja nebola dva roky v obchode alebo maslo nestalo vyše 4 eura

    16. okt 2024

    @viestta možno cena je odkupna nízka pre také družstvo...ale ty ho kúpiš v obchode za 2 x toľko

    16. okt 2024

    @mariabol zaujímavé ja som včera kupovala madlo za 2.49 e ...asi netreba chodiť do najdrahších obchodov

    16. okt 2024

    @viestta ...ja nič neobhajujem.Dnes som stála pred regalom kde bolo asi 6 druhov masla.Jedno jedine stalo nad 3 €. Rajo.Ostatne stali pod 3 €.
    Možno by si sa mohla prejsť aj do iných obchodov jak je Lidl.Ak neveríš,choď zajtra do Tesca a postav sa pred ten regál.
    Mám ti aj bloček odfotiť?

    16. okt 2024

    @viestta ja neviem...ty si ženská, ktorá sa vyzná asi aj v jadrovej fyzike...lebo vo všetkom máš prehľad....

    16. okt 2024

    @irusa teraz nechápem . Raz napíšeš,že maslo je dva roky strašné drahé a musíš chodiť do Poľska a potom napíšeš,že si kúpila maslo za 2 eura. Asi si stojím na kabli,ale nechápem to

    16. okt 2024

    @irusa To bude nejaký omyl s tým mliekom,odkedy je tu Ficiak sú lacnejšie potraviny tak nezavádzaj, že mlieko stálo 0,69€ a teraz 1,40€…

    16. okt 2024

    Včera som kupovala maslo za 1,79€. A stále tak kupujem. Netreba zavádzať.

    16. okt 2024

    @irusa ...nevadí.Niektore podľa svojich slov tankuju drahšie jak minulé leto.😂

    16. okt 2024

    @doriiis ....vravím dva roky neboli v obchode

    16. okt 2024

    60 vajec som kúpila za necelých 7 €. Buď viem nakupovať jak super žena,alebo zbytočne nezavadzam🤷🏻‍♀️

    16. okt 2024

    @mariabol asi stojíš, nakoľko sa tu nadáva na Fica a maslo bolo drahé už dva roky dozadu....

    16. okt 2024

    @irusa vidis, ty si 2 roky nekupila slovenske maslo, takze ani nevies o tom, ze zaciatkom leta bolo lacnejsie...

    16. okt 2024

    @irusa ...a zjavne aj netankovali dobre dlho.🤷🏻‍♀️

    16. okt 2024

    @viestta viem koľko stálo ...chodím 3 x do týždňa a mám prehľad v cenách.... bolo lacnejšie a zrazu bum prišiel Fico a všetky ceny stúpli..a pritom rapídny nárast cien bol počas corony a Fico nezvládol

    16. okt 2024
    janinah
    autor

    @sunrisesunrise kde je 250 gr.82%za 1,79 a dokonca stále?

    16. okt 2024
    janinah
    autor

    @irusa a keď nestupla cena,tak akosi menej obsahu napr.jogurtu ci šalátu je v pôvodných kelimkoch...

    16. okt 2024

    Zajtra idem do mesta,tak vám odfotim maslový regál v našom Tescu.

    16. okt 2024

    @janinah podľa mňa gramáž musí byť v každom tégliku inak by to neprešlo kontrolou

    16. okt 2024

    @viestta začínam si myslieť pri čítaní komentov, že tu na Slovensku máme rozdielne ceny pre voličov terajšej koalície a voličov opozície🤷

    16. okt 2024

    Ale zaujímavé, že ten kto vytvoril tento plagát uviedol Rajo maslo, ktoré je najdrahšie na Slovensku

    16. okt 2024

    Do Poľska mám asi 10 km od domu a 250 g maslo stojí 2.30 €

    16. okt 2024

    @irusa ....bohvie prečo.🤔Ja som tu už aj čítala,že ceny pohonných hmôt určuje vláda.Ked som sa opýtala,prečo som minulé leto tankovala diesel za 1,90/ l a toto leto 1,45 / l tak ostalo ticho.🤷🏻‍♀️

    16. okt 2024

    @doriiis to Fico nariadil 😁🫣😆...aj keď nebol pri moci...betar jeden opäť má v tom prsty....😄

    16. okt 2024

    @irusa aaa, na toto som čakala. Ten argument, ze Rajo je najdrahšie maslo...
    No, ale tak to je všetko v poradecku, všetko je ok, potraviny lacné, len treba kupovať iné maslo, nie predražené Rajo.

    Dobre sme si zvolili, ešte len po novom roku uvidíme ako až veľmi dobre..

    16. okt 2024

    @beronsche pozri dala som včerajší bloček z nákupu....tak netrepte blbosti

    16. okt 2024

    @janinah za takmer rovnaku cenu (4,69€) v NL kúpim 500g maslo 😳 klasiku 250g za 2,39€

    16. okt 2024

    Ked teda porovnávame....2023

    16. okt 2024

    @irusa tak kupuješ to maslo v poľsku alebo na Slovensku?

    16. okt 2024

    2024 to iste.... a aha rozdiel 1€ ale presne na tom istom masle...

    16. okt 2024

    @mariabol aj aj...no nakoľko sa už cena vyrovnala s Poľskom, tak už len kvôli maslu nechodím... neoplatí sa mi to

    16. okt 2024

    @irusa síce ty chodíš kupovať do PL, ale my sprostosti píšeme o drahých potravinách na Slovensku..
    Dobre tomu rozumiem?

    16. okt 2024

    @janulka54 no áno zvykla byť akcia...no táto cena nebola stála

    16. okt 2024

    Pilos maslo Lidl, ok, pomerne starý blok (medzitým bol na nákup muž, nemám blok)....
    Čista lacnota - 2,89/ ks...

    16. okt 2024

    @beronsche dobré tomu rozumieš... dať do porovnania najdrahšie madlo Rajo a byť sa do pŕs, že Fico za to môže...tak ti môžem k tomuto napísať len toľko, že momentálne cena masla v Poľsku je taká ako na Slovensku a ten krásny plagatik , ktorý niekto vytvoril je len na rozprudenie vášni, nakoľko je to klamstvo...

    16. okt 2024

    Ja teda nie som fanúšik súčasnej vlády, ale nebojujme rovnakými praktikami ako oni. Clever maslo je aj v Bille na Slovensku konštantne za 2,99. Pilos maslo tiež u nás nestojí toľko ako Rajo.

    16. okt 2024

    @irusa tak prečo nenakupujes potraviny u nás, keď je to rovnako lacne ako v PL?
    Jediné, že by nebolo, že?
    Jediné, že by to bolo lacnejšie..

    Áno, rajo je zrejmé účelovo vybrany príklad. Je to drahé maslo.
    Aké aj tak je poľske pilos u nás drahšie ako kdekoľvek, kde je Lidl a kde sa pilos maslo predáva..

    Takže by som moc neskakala, že žiadna drahota u nás nie je, či už je plagát účelovo vyrobený, čo nie je..
    A po novom konsolidacnom balíčku, to ešte len bude srandy... Neviem sa dočkať.

    16. okt 2024

    @vespertine až na to, že sa to tvári, že Clever je v Rakúsku menej ako 2,99..
    Len tak na okraj.. 🙂
    Inak súhlasím.

    16. okt 2024

    @beronsche ty ,čo si mimo???? Písala som, že posledné dva roky....teraz sa to neoplatí, nakoľko cena je rovnaká...že to maslo zdraželo aj v Poľsku....a Fico s tým nič nemá... počas corony cena masla išla do výšin a nie za panovania Fica

    16. okt 2024

    @beronsche a píšem, že včera som kupovala za 2.50 a nie 4 e

    16. okt 2024

    Nie len si spomeňte na cenu droždia počas corony

    16. okt 2024

    @irusa ....to je ďaleko a vtedy nebol Fico.To už neplatí.Aj minulé leto je ďaleko pre niektoré už.,☺️Hotová komédia tieto zienky

    16. okt 2024

    takze takto

    16. okt 2024

    @viestta a kde je cena 4€ ???

    16. okt 2024

    Ok dievčatá.... ďakujem za debatu... prajem Vám pekný zvyšok večera....

    16. okt 2024

    @irusa @doriiis
    nuz veru, malo tam byť smero-hlaso voliči..
    Hneď by to bolo presnejšie..
    Keďže podľa mňa táto voličská základná má výrazný presah sympatizantov.
    Bolo by to už potom ok?

    Tak či onak, rutime sa do prd@ele...

    16. okt 2024

    a este mlieko

    16. okt 2024

    ak by ste chceli zdroj
    https://ekonomika.pravda.sk/ludia/clanok/727362...
    @irusa graf konci v auguste, mame oktober, ak si si nevsimla.

    16. okt 2024

    @beronsche aj keby to bolo za Šimečku, reagujem rovnako....preto ten plagát je na rozprudenie vášni... dokážeš kúpiť maslo aj za 2.50

    16. okt 2024

    @janinah v Kauflande, tatranské maslo 82,%

    16. okt 2024

    @viestta moja milá ale to si tam svojou šikovnosťou nejak nedala...mala si dať október a nie len august....to asi ty tiež nevieš aký je mesiac

    16. okt 2024

    a to ste, mile damy, este nevideli ceny v dedinskych potravinach kde okresne mesto s Kauflandom, Lidlom a Billou je 30 km daleko.

    16. okt 2024

    @irusa súhlasím s tým, že plagát je hlúpy a účelovo vyrobený.

    Ale aj s tým, že vďaka Fico-hlaso-fasisto voličom nám klesá životná úroveň.... A potraviny ako také máme drahšie ako okolité krajiny.

    Inak v malých dedinách, ďaleko od supermarketov, maslo za 2,50 nekúpis..

    16. okt 2024

    @beronsche plne súhlasím s tebou... máme oveľa drahšie vzhľadom k našim platom...

    16. okt 2024

    @irusa ja som ten graf nevyrabala, ale pockaj chvilu, Statisticky urad vyda data za september koncom mesiaca, za oktober budu az v decembri. Ked si spomenies, mozes si to tam najst. Su tam uvedene priemerne spotrebitelske ceny, kde je zaratana kazda kocka masla, ktora bola predana aj s cenou, za ktoru bola nablokovana

    16. okt 2024

    @beronsche ...je úplne jedno,ako koho nazves.Ked už máš potrebu niekoho nejak nazývať.Fakt je taký,že takéto vyrobené plagatiky a ich šírenie ďalej sú len na jedno.Vyvolanie vášní a nasieranie ľudí.Nie je to objektívne .A keď niekto povie,že dnes kúpil oveľa lacnejšie maslo a žiadne maslo okrem hore uvedeného nestojí 4 € tak obhajuje vládu.🤷🏻‍♀️

    16. okt 2024

    @viestta ....záleží od toho,aké obchody tam máš a akú konkurenciu.Su obce kde je okrem jednoty aj Tesco,billa a za chvíľu aj biedronka.
    Jednota je najdrahšia už posledných 10 rokov.Nic nove

    16. okt 2024
    16. okt 2024

    @doriiis @irusa
    specialne som pozrela 250 g maslo
    Tesco
    Rajo - 3,99
    Tami - 3,99
    Tesco - 2,89
    Liptov - 3,99
    Koliba - 3,59
    Fresch
    Tami - 3,49
    Rajo 125g - 1,95
    Kosik
    Rajo - 3,39
    Tami - 3,69
    Liptov - 3,99
    Koliba - 3,89
    slovenske znackove masla su drahe. Privatne znacky ako Kaufland, Billa, Lidl akosi neuvadzaju povod masla

    16. okt 2024

    @doriiis este dobre, ze si mi to ozrejmila, doteraz som zila v naivnej viere, ze toto viem uz davno

    16. okt 2024

    @viestta .. no a máš Rajo za 3.39 e a na plagáte 3.99 .... takže je to blbosť

    16. okt 2024

    Od zajtra v Lidl.Ale tak iba 60 %.

    16. okt 2024

    Ale dámy, veď už je po voľbách, sľuby o nejakých lacnejších potravinách sú dávno pasé, hlavne že nemáte v práci wc pre tri pohlavia. Čo tam po tom, že cena masla je už snáď vyššia ako v čase, keď podaktorí politici vykrikovali, ako vláda nič s cenami nerobí a rožok treba niekomu niekam napchať. A vlastne podaktorí Vám ešte vysvetlia, že ročná spotreba masla je len cca 4 kg na hlavu, tak vlastne to zvýšenie ani nie je veľké.

    16. okt 2024

    Baby, nebojte nic, od januara bude urcite lacnejsie!

    16. okt 2024

    @michaelkanr veď každý rok idú ceny hore...ešte som nezažila, aby niečo zlacnelo....

    16. okt 2024

    @draik ...u nás aj menej ako 4 kg.Toto maslo som kúpila do zásoby,do mrazničky.Polku masla mám už asi mesiac v chladničke.

    16. okt 2024

    pre niekoho to maslo musi stat 10e aby pochopil co sa tu deje. aktualnu cenu 3,99 nedokazu desifrovat…

    16. okt 2024

    Niet lepsej zabavy ako MK, minule som sa preklikala do diskusie z 2021 a tam kvoli cenam masla ani Vianoce nemali prist, piect sa nedalo a tu zrazu je 4-eurove maslo taky vyhodny deal, ze si nim hadam mozme topanky lestit.

    16. okt 2024

    Veď pochopte idú Vianoce, pečenie atd. musí stať aspoň 4 eura, v januari bude zľava za 2 eura pôjdu to je taktika už to bolo pred 3 rokmi tak som sa smiala a naozaj využili sviatky

    16. okt 2024

    @zuzubb007 cena dole ked pojde hore dph?
    neporovnavala by som akykolvek stav s tym co bude..
    iba ak to mala byt z tvojej strany ironia

    16. okt 2024

    @modrava neviem ci pri masle nepojde DPH dole, ale analytici predpokladaju, ze to co sa znizi DPH pri vybranych druhoch potravin nam uspesne dorovna inflacia a zvysene vyrobne a tym aj predajne ceny kvoli zvyseniu DPH na vsetky tovary a sluzby, ktore k vyrobe tych vybranych potravin treba, teda od krmiva pre kravu az po elektriku, ktorou bude pohana maslova linka v mliekarni alebo ta co svieti v Kauflande na predajni. Samozrejme nesmieme zabudnut aj na ten "darcek" pre obcana v podobe tranzakcnej dane. Realne sa obavam, ze sice DPH sa zvysi "len" o 3%, ale ceny pojdu hore dvojnasobne, v lepsom pripade docasne ostanu rovnake aj napriek tomu, ze na vybrane druhy potravin DPH klesne.

    16. okt 2024

    @lucyliu lebo to su nepodstatne externality. Treba sa sustredit na vlastnu rodinu, vidiet to pozitivne, nesledovat politiku: len si privolavas do zivota to negativne! A ked bude aj maslo trosku drahsie, ved si mozes kupit margarin. Maslo je prezitok!
    @irusa zachytila si nieco o nejakej konsolidacii?

    16. okt 2024

    @fantafany ...v Tescu sa dá fakt krásne ušetriť.Minule som bola v Kauflande a teda úplne sklamanie.Uz to nie je to,čo byvalo.Takze Tesco to isti poprípade ešte Lidl,ale už aj to je také vselijake

    16. okt 2024

    @viestta zeby nieco islo dole? jedine zivotna uroven..
    majetni nepocitia, jednoduchi nepochopia 🤷‍♀️

    16. okt 2024

    @modrava
    Samotná DPH na potraviny pôjde dole. U väčšiny na 19 z 20%, u vybraných na 5 z 10%. Druhá vec je, čo ostatné náklady.

    16. okt 2024

    @draik ano, viem, ze na zakladne potraviny pojde dph dole.. ale ceny pochybujem ze budu nizsie. ostatne naklady su podstatne

    16. okt 2024
    16. okt 2024

    dnes v Kauflande.. 82% maslo 250g za 2,50€

    16. okt 2024

    My budeme chodit po celom meste a zhanat maslo v akcii a fico and spol si zvysili platy aj rozpocty, im je sveta zit.

    16. okt 2024

    @nikaeli uz v piatok u nas nebolo. ako aj to v bille, co zmizlo prvy den. ano, kazdy tyzden je v letaku nejakom, takze problem solved.
    @doriiis sikulka, nasla si nejaku firmu, co rozvaza ranajky po Samorine, vytlacim si a nalepim na rozok👌

    16. okt 2024

    @lucyliu no vidíš 🤷🏻‍♀️ a ja som sa pred chvíľou vrátila z nákupu a vzala rovno 2. A to som ani nevedela, že je v akcii (a že dnes akcia končí). Ja len nemám rada takéto výkriky s podtitulom 'ficovoliči'. Lebo všetci vieme, že maslo stálo šialené sumy aj za vlády Matoviča. Naviac, čo s tým môžeme urobiť? pomôže nám na koni nadávať na 'inovoličov'? je to tu na dennej báze - pomáha to niekomu? mení sa tým niečo?

    16. okt 2024

    !!! Rajo maslo nieje slovenské maslo. !!!

    16. okt 2024

    @dnld dakujeme za informaciu

    16. okt 2024

    @michaelkanr boze vidim tohl gaspara a grcam

    16. okt 2024

    som nad tým minule rozmyslala, že ako si svine hneď zvýšili tie platy, dobre už vtedy vedeli, ze budu zdrazovat. Teraz by im to nemuselo prejsť. A nejaké navýšenie rozpočtu, to už si ich jednobunkovi volici ani nevsimnu, to stačí moc nevytahovat. NULOVA sunalezitost s občanmi. Šetriť na sebe? Co vam...? Ved už zistili, že aj na hlavu sa im môžu vy... oni to lacne maslo pôjdu hladat aj do iného štátu, keď bude treba... sak asi aj benzín je lacný. tu sa to v diskusii ukazuje.

    16. okt 2024

    @kiwi3 ...no,či sa ti to páči,alebo nie.Benzin a nafta sú najlacnejšie odkedy vypukla vojna na Ukrajine.Aj vtedy bol o trošku drahší,ako teraz.

    16. okt 2024

    @doriiis a urcite aj vieš prečo.

    16. okt 2024

    @kiwi3 ...a ty?
    Neboj,pôjde to hore.EU chce zaviesť rovnú cenu 2€/ l.Takzvana emisná daň.

    16. okt 2024

    @irusa neboli. Kaufland ani Lidl nemali pred 2rokmi maslo vlastnej značky za 3€ ani zďaleka

    16. okt 2024

    @sunrisesunrise v Kauflande tatranské som kupovala predvčerom za skoro 3€. Takže 1,79 za 125g možno, ale nie za 250

    16. okt 2024

    Nie je maslo ako maslo. Chuťovo najlepšie je rajo

    16. okt 2024

    @kiwi3 vidíš im už natlačil súdruh zo Súmračnej že fuj fuj EÚ nám zvýši benzín.Ale pozor☝️iba na Slovensku…Všade okolo bude lacnejšie🤣

    16. okt 2024
    janinah
    autor

    @sunrisesunrise dočkám sa teda odpovede na moju otázku spred pár hodín kde je maslo za 1.79 a dokonca stále? Lebo zajtra sa tam chystám nabehnúť...
    Niektoré tu pletiete jablká s bruškami reso.maslo s benzínom..
    .nestrapnujte sa a zistite si od čoho sa cena benzínu aj masla odvíja...
    Kto nepochopil podstatu príspevku..
    ficiak nasľuboval hory doly len aby sa dostal k moci.zachranil od basy svojich kumpánov a kradol bezbreho dalej...na obyčajných ľudí on zvysoka SE.r.i.e......
    Problemom je .že je inteligentný a má moc.ktoru k životu potrebuje azda aj viac ako peniaze...
    A najsmutnejšie na Tom je.ze toto mu umožnili jeho volici.ktori furt nie a nie si uznať aký chybu urobili a budú ho slepo obhajovať.Ale treba im to pripomínať.niektorym sa možno raz oci otvoria.

    16. okt 2024

    @21914477 škoda, že aj neficovolici musia kupovať drahé maslo 🤕

    16. okt 2024

    @janinah Fico keď sľuboval lacné potraviny,energie a hypotéky vedel v akom stave sú verejné financie.On len potreboval 🐑aby sa dostal k moci a tie 🐑mu to teraz budú platiť.

    16. okt 2024

    @janinah mali by byť v obchode 2 regály s maslom, ficovolici s cenou 4,29 € a neficovolici s cenou 1,49 €. To človeka z toho až 🤕 boli, ako sebe pridávajú a nám navyšujú.

    16. okt 2024
    16. okt 2024

    @doriiis odhady hovoria o zdražení 10-12 centov,v extrémnych prípadoch o 2€…odklonila si tému od potravin k benzinu☝️používaš tú istú taktiku ako súdruhovia zo Súmračnej..

    16. okt 2024

    @21914477 ...a čo si myslíš,že keď sa zdvihne cena len o 12 centov.Co sa stane?Ty si veľmi rýchlo zabudla teda na rok 2022,keď ta cena taká bola.Vase rajo maslo bude stáť ešte viac,pretože bude stáť viac ho sem doniesť.
    Ale chápem.Pamat niektorých začala v septembri 2023.Predtym tma.

    16. okt 2024

    @doriiis opat raz uplne mimo obhajujes neobhajitelne... ty musis byt spolu so sudruzkou @irusa absolutnou sucastou tejto smerohlasns mafie, lebo nikto pricetny toto ani na sekundu obhajovat nemoze... proste neda sa!

    16. okt 2024

    @doriiis prosím ťa neoznačuj ma🙏články kt.si sem dala sa týkajú možno roku 2027,aj to nie je ešte isté keďže legislatívne procesy ohladom emisií sa do každej krajiny prenesú individuálne..
    Status nie je o benzíne ale o potravinách,vieš o tých ktoré ti Ficko sľúbil lacnejšie..Nič? Nevadí,to krátka pamäť…

    16. okt 2024

    @mapa ...hej,hej.Poviem fakty a obhajujem.Kupim maslo lacnejšie,tak obhajujem vládu.Hodim sem aktuálne články,tak obhajujem.Ano,áno,samozrejme

    16. okt 2024

    @21914477 ...no prenesú.A to bude ten problém.Ale pardon,nebudem ťa už značiť,ani mňa to nebaví.

    16. okt 2024

    A celý tento cirkus vznikol kvôli tomu,že som kúpila maslo za 1,89.😄No nič.

    16. okt 2024

    @doriiis hlavne pamäť voličov tejto luzy je krátka - prekratka..
    Inak by vedeli, že Fica sme tu už mali a nie krátko a raj na svete furt nikde. Zato prázdnych sľubov sme si vypočuli dosť, však?

    16. okt 2024

    Klik na Vývoj ceny - zobraziť - od počiatku vekov

    Liptov maslo 250 g
    https://masla.heureka.sk/liptov-maslo-250-g/#pr...

    Tesco maslo 82% tuku 250 g
    https://masla.heureka.sk/tesco-maslo-82-tuku-25...

    Rajo Tradičné maslo z lahodnej smotany 250 g
    https://masla.heureka.sk/rajo-tradicne-maslo-z-...

    16. okt 2024

    @doriiis zhrniem to slovami Dat bez patosu:

    "Nejde o ŽIADNU konsolidáciu.
    Ide len-a-len o prasprosté zvyšovanie daní a poplatkov, čo vyženie hore infláciu. Inflácia je ďalšie SKRYTÉ zvyšovanie daní. Okrem predčasných a rodičovských dôchodkov a daňového bonusu neklesá nič."

    A dodam, ani cena toho tvojho masla za 1,89€...

    16. okt 2024

    A na dobru noc pridavam este priklad od Jozefa Mihala, pre tie, ktore sa velmi tesili, aku socialnu vladu, ktora pomaha pracujucim s najnizsimi mzdami budeme mat.
    ZDROJ: Danove a odvodove tipy Jozefa Mihala

    Dnes boli v Zbierke zverejnené Oznámenia Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky o sume minimálnej mzdy na rok 2025 a o sumách minimálnych mzdových nárokov na rok 2025 (č. 263/2024 Z. z. a č. 264/2024 Z.z.).

    *

    Minimálna mzda sa zvyšuje z 750 € na 816 €.

    *

    Príklad, ako sa v roku 2025 budete mať lepšie, ak ste napríklad rodina s dvoma deťmi vo veku 15-18 rokov a obaja rodičia zarábate minimálnu mzdu.

    *

    V roku 2024 ste zarobili obaja po 750 € v hrubom mesačne.

    V roku 2024 ste mali obaja po 615,50 € v čistom mesačne.

    V roku 2024 ste dostali na dve deti daňový bonus 280 € a 120 € prídavky na deti mesačne.

    V roku 2024 tak mala vaša rodina čistý príjem 1631 € mesačne.

    *

    V roku 2025 zarobíte obaja viac, po 816 € v hrubom mesačne.

    V roku 2025 budete mať obaja po 663,50 € v čistom mesačne.

    V roku 2025 dostanete na dve deti daňový bonus 100 € a 120 € prídavky na deti mesačne.

    V roku 2025 tak bude mať vaša rodina čistý príjem 1547 € mesačne.

    V roku 2025 bude mať vaša rodina čistý príjem NIŽŠÍ o 84 € mesačne, respektíve o 1008 € ročne.

    A to pôjde hore DPH a ceny všetkého možného, napríklad energií či COCA-COLY.

    16. okt 2024

    Prečo stále všetci riešia Rajo maslo z nemeckého mlieka? Niežeby slovenské bolo lacné ale čo majú všetci s tým Rajom? Odkedy ho prestali vyrábať v Bratislave ale vozia ho k nám stovky km tak na neho v obchode ani nepozriem...

    16. okt 2024

    @scila my napr. na SK len to kupujeme, najviac nam chuti. ostatne kupujem akciovky do pecenia/varenia.

    16. okt 2024

    Je tu tisic komentov, ale porovnavat maslo Pilos a Clever s Rajom je trosku mimo. Rajo je tusim najdrahsia znacka masla. Moja mamina sa chvalila, ze aj ona kupila maslo za 2 eura do mrazaka. Zas aby ludia skreckovali pred Vianocami.

    16. okt 2024

    @irusa pôvodnú cenu si si všimla?

    17. okt 2024

    @doriiis áno, máš pravdu.. veď som aj pár x písala, že plagát je účelovo robený..
    Zase, na druhej strane, tak úplne iracionálne si hovorím, aspoň typicky volič tejto luzy zmení názor a keď sa ešte dožijeme demokratických volieb, bude voliť inak.
    Lebo áno, volič, ktorý im skočil na tie všetky drísty, taký kritické myslenie a myslenie v súvislostiach veľmi nepozná..

    17. okt 2024

    @hatsepset predpokladám, že každý rok idú ceny hore a nič nie je lacnejšie...inak ja som reagovala na cenu v úvodnom príspevku, že je to zavádzajúce, nakoľko ja som predvčerom kupovala maslo za 2.50 €...ale zväčša mám pocit, že si tu každý melie svoje a pointa nejak uniká.... prípadne niekto nechápe písaný text

    17. okt 2024

    @mapa ty si fakt totálne mimo....no nič ty do toho prídeš.... možno, raz 😉

    17. okt 2024

    @malinda141920 áno všimla s tým, že tá cena nie je taká bez akcie.... osobne som maslo za 4€ ešte nekupovala...

    17. okt 2024

    A inak na margo autorky.... stále melie o Ficovi a osiera jeho voličov...no koniec koncov asi až tak biedu netrie ak pravidelne navštevuje dovolenkové destinácie....

    17. okt 2024

    @irusa tento posledný koment nemôžeš mysliet vážne...
    Takýto primitívny argument sa veru len tak nevidí....

    17. okt 2024

    @beronsche no presne tak ako v kuse, ak niekto rieši Fica a jeho voličov.... A pritom sa asi až tak osobne zle nemá... skôr by som čakala útok od takých, ktorí počítajú peniaze od výplaty k výplate....no očividne autorka to nie je....len ma za potreby vytvárať konflikty.... zaujímavé, že Fica a jeho voličov stále riešia tie isté osoby

    17. okt 2024
    janinah
    autor

    @irusa si úbohá...zavidiš? Makaj ako ja.vychovaj si dobre deti a budeš dovolenkovať tiež...
    Ľutujem ťa.tvoje IQ.EQ a celkový rozhľad ti neumožňuje pochopiť kde je sever...

    17. okt 2024

    @janinah nie ....ako trošku si .....do pusy....plačkaš nad cenami, no doprajes si.....tak asi to až tak zle nebude a ani výplatu nemáš až tak zlú na tom Slovensku za Fica.... makám aj vychovávam detí...no každý deň tu neosieram Ficovych voličov...a apropo nevolila som ho..... hlavne, že ty to vieš

    17. okt 2024
    janinah
    autor

    @irusa si trápna...nikde nepíšem že nemám čo do úst.robim 42 rokov nonstop a viem gazdovat...ale na rozdiel od teba mi záleží aj na ostatných.n chudobnch.ktori ani net nemajú.lebo na to nemajú peniaze..
    A ani na to maslo...
    Ďalšie tvoje komentáre budem mazať.osobne útoky ficovolicov sú už cez čiaru...
    Téma je o inom...

    17. okt 2024

    @jankak1983 mne najviac chuti liptov 😃ale mas pravdu, tie neznackove su niekedy.divne

    17. okt 2024
    Komentár bol odstránený

    @irusa zaujímavé, takze podľa teba jediné bieda oprávňuje ľudí nesúhlasiť s vládou, ktorá posúva krajinu do sr@ciek..
    Čiže, keď nerátam každé euro , mám počkať, až kým schudobniem a potom môžem vládu kritizovať?
    Takto to je?

    Je úplne jedno, ako sa tu majú jednotlivci. Čo nie je jedno, je to, že celková životná úroveň klesá, že sa nám krajina doslova rozpada (zdravotníctvo, školstvo, infraštruktúra, ...).
    A tiež je alarmujúce koľko volicov a najma z akých pohnútok (!) volili túto vládu a nie, nie je to dobré a vypovedá to o mentálnej úrovni krajiny, žiaľ.
    Ale neviem, či sa môžem kriticky vyjadriť, keď som bola na dovolenke....

    17. okt 2024
    Komentár bol odstránený

    @irusa čo si mi písala?

    17. okt 2024
    Komentár bol odstránený

    @janinah myslím si, že mazanie príspevkov, nie je cesta...

    17. okt 2024
    Komentár bol odstránený
    janinah
    autor

    @irusa zaloz si svoju tému.trebars s pochvalou na Fica a jeho vládnutie a môžeš si tam písať nonstop...
    Opakujem maxem ťa.lebo sa nedržis témy.ale si osobná ...

    17. okt 2024
    Komentár bol odstránený
    Komentár bol odstránený
    janinah
    autor

    @beronsche upozornila som ju.tema je o Ficovej drahote.nie o mojich dovolenkach

    17. okt 2024
    Komentár bol odstránený
    Komentár bol odstránený

    Veď rajo je nemecký produkt

    17. okt 2024

    Racionalne uvazujuci clovek vie, ze v trhovom hospodarstve ZIADNA vlada nema vplyv na ceny v obchodoch, pokial do nich umelo nezasiahne ako to spravila taka, zvysenim DPH a zavedenim dane z financnych tranzakcii. Takze ak niekto uveril predvolebnym slubom (kohokolvek) o znizovani cien, tak mu chyba trosku racionality v zmyslani. A ak sa teraz po volbach diskutuje o nesplnenych predvolebnych sluboch tych, ktori nam tu vladnu tak je to racionalne. Nie ti, co poukazuju na tie predvolebne bludy su mimo, mimo su ti, ktori este stale nepochopili, ze naleteli. No a tato vlada este aj svojich volicov dobre odrbala, pretoze zasiahla do cien pre spotrebitelov takym sposobom, ze nie, ze ceny pojdu dole, ale jej zasahom sa zvysia. O tom, ako "ucelne" prerozdelia peniaze, ktore vyberu od platcov dani, hovori predlozeny rozpocet. Ten je dalsim dokazom toho, ze setrit sa bude zas na danovych poplatnikoch, nie na statnom aparate. Zvysju sa rozpocty prezidentskej kancelarie, NRSR o sumy, ktore vysoko prekracuju predpokladanu inflaciu, co je (kazdemu racionalne uvazujucemu cloveku) do oci bijuce. Len niektori v tom problem nevidia. Smutne na tom je, ze ten problem nevidia hlavnie ti, ktori tuto koaliciu volili. Mozno im staci k stastiu ak kupia v akcii maslo za 1,99 a povedia si, ze vsak dnes som kupila lacnejsie, nie je dovod sa pozastavovat nad nicim, co sa deje. Mam v mraznicke 3 kila masla a do dalsej akcie s nim vydrzim. Podstata im unikla.

    17. okt 2024
    janinah
    autor

    Ja len dodám.ze Flóru a podobne kvalitky za maslo nepovažujem.

    17. okt 2024

    @viestta výborne zhrnutie!!

    17. okt 2024

    Ženy nehnevajte sa ale riešite tu ceny obyčajného masla, viete vy vôbec že sú medzi nami aj takí, ktorí kupujú maslo čo stojí aj podstatne viac??? Veď si len zoberte ak sú nútení kupovať bezlaktozove alebo vegánske náhrady. Teraz nemyslím tých, ktorých to bolo slobodné rozhodnutie, ale tých ktorí sú nútení kupovať to maslo zo zdravotných dôvodov.
    Tak hlavne kľud, lebo čo je dnes lacné??? Jediné pekne slovo , a slušne jednanie na ktoré sa často zabúda

    17. okt 2024

    @katkaps Kľud? No kľudná byť nemôžem,keďze musím žiť v krajine kde si občania zvolili čo zvolili a miesto šetrenia na sebe idú vyťahovať a ožobračovať ľud..Ja kupujem synovi bezlaktózové aj maslo a všetko,takže mne nemusíš písať o týchto veciach a to som zvedavá,o koľko to pôjde hore…
    A prepáč jediné pekné slovo mať na túto vládnu lúzu mať nemôžem a nebudem sa tváriť,že sa ma politika netýka,áno tie ich rozhodnutia sa ma týkajú pretože mi zase chcú len brať…

    17. okt 2024

    @katkaps ie, kludna byt nemozem. Keby nas necakalo planovany zvysenie cien vsetkeho, ale ze naozaj vsetkeho vdaka zvyseniu DPH. Mozno si to niekto neuvedomuje, ale za vsetko co kupis, za kazdu sluzbu, ktoru vyuzijes, za kazdu jednu vec zaplatime viac. A preco? Pozri sa na navrh statneho rozpoctu, kde pojdu nase dane? Navysili o desiatky percent rozpocet na zdravotnicstvo, skolstvo, dopravu? Nie, o desiatky percent navysili rozpocet prezidentskej kancelarii, NRSR, SIS a podobne. Tam pojdu moje dane, tam pojdu peniaze, ktore mi stahuju z kazdeho eura, ktore zarobim, tam pojdu peniaze z kazdeho nakupu, ktory spravim ja, ty, akakolvek skola, detsky domov za nakup potrevin (ten dokonca zaplati dan z financnych tranzakcii aj v pripade, ze dostane od statu peniaze pre svojich chovancov na vlastny ucet), nemocnica za dodavku tepla, mesto, ktore zaplati za elektriku na verejne osvetlenie alebo dopravny podnik. Vsetci zaplatime viac na DPH a aj na tranzakcnej dani. Tyka sa to kazdeho jedneho z nas, takze, nie nebudem v klude. Tyka sa to nielen ekonomicky cinnych, tyka sa to aj ludi, ktory poberaju akekolvek statne davky. Dalsia kapitola je kratenie danoveho bonusu. Tam sa usetria peniaze aby sa mohli "nastrkat" inde, ale kde vlastne pojdu? Niekde sa stratia. Vie niekto kde? Budu pouzite na zlepsenie fungovania statu? Budeme mat kvoli tomu viac policajtov? Budu mat ucitelia lepsie platy? Budeme mat dostatok pediatrov? Lebo toto je uloha statu, zabezpecit sluzby pre obcana a ja sa obavam, ze v ramci tej "konsolidacie verejnych financii" sa ani sluzby statu pre obcana nezlepsia. Co sa asi tak zlepsi, skus si odpvedat sama. Si v klude, takze predpokladam, ze to vies. Lebo ja kludna nie som, pretoze istotu zlepsenia fungovania akosi nevidim. Vidim len to, ze bude horsie ako je.
    Cena masla je len zrnko piesku.

    17. okt 2024

    @viestta krásne napisane

    17. okt 2024

    @irusa pises: dobré tomu rozumieš... dať do porovnania najdrahšie madlo Rajo a byť sa do pŕs, že Fico za to môže...

    Ale ked robil Fico za minulej vlady to iste a bil sa do prs, ze za to moze Caputova, Simecka, Soros , Matovic, vtedy ste to Ficovi zrali. A zrazu v opacnom gatde sa ti to zda neobjektivne???😂😂
    A vtedy BOLA OBJEKTIVNA pricina-kovid a vojna. Teraz je to len bohapuste ojeba..nie jednoducheho volica.
    Bed vam slubil nielen ze sa nebude zdrazovat, on slubil, ze ceny znizi.😂😂 Zatial islo hore vsetko x2. Plyn, voda, elektro, dane, potraviny, hotelove sluzby, pohrebnictvo, VSETKO!!!! A NEUMERNE!!!!

    17. okt 2024

    @mariabol vies...aj navyssie ceny za Fica su stale nizsie a pre jednozubce prijatelnejsie , ako priemerne ceny za Matovica.😁 Oni su spokojni, vsetko je pre nich zrazu ok a lacnucke.😂

    17. okt 2024

    nema zmysel niekomu nasilu otvarat oci.. buduci rok, dva im ich otvori. mna ta nechapavost nerozculuje.. cim viac zatvorene oci, tym viac nabity nos..

    17. okt 2024

    @modrava im to oci neotvori, aj ked si ten nos natlcu. Veduci zas najde nejakeho vinnika, ktoreho im predlozi a on v tom zas bude nevinne. Ked sa chystal niekomu niekde napchat rozok, tak bol ich hrdina, ktory ich zachrani od zdrazovanie. Hrdina je aj teraz a hrdina bude aj potom. Vzdy sa najde nejaky vinnik, ked to uz nie je Radicova, ani Soros, zla EU, progresivci, ani Matovic, niekto sa zas najde, staci len pockat. V tomto smere je jeho kreativita priam neobmedzena. Oni nikdy nepochopia, ze vinnik sa vyprofiloval na Sumracnej.

    17. okt 2024

    @viestta vinníkom bude EU a vojna na Ukrajine..dám krk na to, že toto bude dôvod a najmä na to, že im to ich voliči zožerú..
    A hlavne nezabudnime, síce nebudeme mať čo do huby (žiaľ mnohí doslova), aké to nevadí, pretože hlavne, že naše deti budú uchránené od obrovskej hrozby LGBT ..

    17. okt 2024

    @viestta áno, to máš pravdu. Ja si toto všetko uvedomujem. Predstav si dokonca pracujem v zdravotníctve, prežila som si všeličo, mám deti, ktoré majú svoje zdravotné problémy, berú lieky ktorým dokonca zmenili kategorizáciu a hradíme si plné sumy, nakupujem tu, platím účty... (oči otvorené mám)
    Viem že to tu máme všetci ťažké, drahé nenormálne, ale jednoducho není možné, že si tu na stránke, ktorá bola primárne vytvorená na pomáhanie budeme vyčítať a riešiť politiku.
    Často si zle vysvetlíme ak niečo niekto povie alebo napíše. Ja som nemyslela tým, že ich podporujem alebo že mám milé slovo na nich čo nemám. Ja som myslela tu, na stránke aby sme si nevyčítali veci, ktoré z domu aj tak neovplyvníme jedine tak doma znervoznieme naše okolie.
    Ak som bola zle pochopená, tak sa ospravedlňujem. Nemyslela som to tak ako to možno vyznelo.
    Za to sa ospravedlňujem
    Pozri mne prídeš ako veľmi rozumná žena, často s výborným postrehom a názormi, ktoré rešpektujem ale uznaj sama že tu nič nevyriešime. Zbytočne si tu navzájom dvíhame tlaky.
    V našej krajine je chyba tá, že často neschopní a primitívni ľudia majú odvahu na to , prezentovať sa na verejnosti a zblbnú pol naroda.No a zasa často inteligentní ľudia si povedia svoj názor maximálne doma , resp. tu, ale tým nič nezmeníme. Tu by prospelo jedine to aby sa celá politická scéna vymenila a rozumní ľudia nabrali odvahu prezentovať sa verejne, resp. aby nezabudli na nás obyčajne pracujúcich ľudí, ktorí nemajú platy ako v Nemecku, Rakúsku...
    Vieš nemyslím to zle , ale teba by som si vedela predstaviť ako nás zastupuješ verejne, teba by som aj volila a ani by som neváhala ( to myslím vážne v dobrom)

    18. okt 2024

    @katkaps mas pravdu v mnohom, ale kedze komunita MK je obrovska, je toto priestor kde riesit aj politiku. Riesit ju aj preto, ze politika sa tyka kazdeho z nas, darmo sa budeme tvarit, ze nie, ked opak je pravdou. A ak sa len jeden clovek zamysli nad tym co tu cita, nie nemusi hned aj zmenit nazor, staci ak sa zamysli, tak bavit sa o preslapoch mocnych na stranke prioritne urcenej pre rodicov ma vyznam. Mozno aj preto, ze pri dalsich volbach by sa nedali obalachat tymi co najviac kricia...
    A nie, do politiky by som nesla v ziadnom pripade.

    18. okt 2024

    @viestta to máš pravdu, z tejto stránky som na to nepozerala. Beriem na vedomie a fakt sa ospravedlňujem za predchádzajúce nedorozumenie

    18. okt 2024